Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Hat? Nej, bäste Snoris, det är spekulationer. Det går en mördare lös och denne KAN vara den misstänkte SD. Det är då intressant att fundera på hans eventuella tankegångar och mina spekulationer baseras på den bild SD på egen hand målar upp i, till viss del, självförhärligande loggtexter.
Nej, jag tror inte heller han gillar allt som skrivs om honom här. Han kanske fortfarande är arg på Lena som kom i hans väg och enligt honom är orsaken till att han drevs till att mörda? D v s om han är mördaren.
Jag måste tillägga att jag uppfattar det som ganska märkligt hur mycket SD ser ut att trivas med att bjuda allmänheten på information via sin geologg. Det får mig att fundera på om han skulle tycka det var värre att bli av med loggsidan än med Lena. Tänk om Groundspeak utesluter honom och HD genom att ta bort kontona?
Du har fel.
Det är INTE längre spekulation om du upprepar samma otäcka smörja om SDs psyke om och om igen endast med vissa ändringar av ordföljd. Det är personliga angrepp av högsta grad som du anser tolereras endast för att en mordmisstänkt gärningsman ses som legitimt byte.
Man behandlar
ingen annan människa så, t.o.m särskilt inte en som är misstänkt för det synnerligen allvarliga omänskliga brottet mord som kan ge lagens strängaste straff (livstid). Då är det
särskilt viktigt att förhålla oss mänskliga.
Från att skriva hemskt illa om SD och istället återgå till fakta så bör påminnas om att när TR ogillade Åsa Hidings begäran att häkta SD på SL skäl så innebär det att rätten inte anser det finns risk att MG på något sätt försvårar utredningen, förstör bevis samt att det inte finns risk att den misstänkte fortsatt begår brott, håller sig undan ev, rättegång eller såväl straff.
Vad gäller påståenden i tråden om att MGM gjort just det "försvårat utredningen" genom att som kontot TinnaNinna85 påstått varit hotfull mot "hörda vittnen" på Hds arbete så dom måst bära larm. Hade det funnits substans i dom lögnaktiga påståenden TinnaNinna85s illvilligt delgett tråden skulle det räcka för att bums få MGM häktad på sannolika skäl.
TinnaNinna85s vilseledande uppgifter är endast ett av
många ex, på det barnsliga oskicket tro sig påverka utredningen till MGMs nackdel genom att få honom framstå som ett rovdjur han bevisligen inte är.