2018-11-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Man kan naturligtvis tycka att Hampus är en parasit. Visst. Om inte annat borde Skatteverket och Ekobrottsmyndigheten öppna ärenden.
Men oavsett vem Hampus är och vad han gjort så här faktiskt inte Isabella rätt att offentligt hänga ut honom hur som helst.

Njae, i Skavlan för några veckor sedan så hon att hon hade ADHD och Aspergerdrag.
Såvitt jag vet har hon inte själv sagt att hon har autism, men där är jag osäkeŕ.

Asberger räknas in i autismspektrat. Alltså en form av autism
Citera
2018-11-27, 18:24
Medlem
Efter Hampus uttalande så väljer Isabella att avfölja både Hampus och hajen på Instagram!
Citera
2018-11-27, 18:31
Medlem
Han har gjort en instastory!
Citera
2018-11-27, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBell
Han har gjort en instastory!

Där han dementerar allt utöver skuldfrågan.
Citera
2018-11-27, 18:34
Medlem
Varför säger livvakten att de inte tänker kommentera Hampus anklagelser och inte lämnar fler kommentarer?
Från Aftonbladet

-Han nekar till att att det gått till på det sätt som Isabella Löwengrip beskriver, att personer med kriminella kopplingar sökt honom hemma hos henne och hon och hennes familj därmed hotats.
– Det som stämmer är att det varit en person där som frågat efter mig hemma hos Isabella. Men den personen har inget kriminellt register eller förflutet och det är hon väl medveten om, säger 28-åringen till Expressen.
Löwengrips livvakt vill inte kommentera 28-åringens anklagelse.
– Vi har kommit fram till att vi inte lämnar några fler kommentarer, säger han.
Citera
2018-11-27, 18:35
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Man kan naturligtvis tycka att Hampus är en parasit. Visst. Om inte annat borde Skatteverket och Ekobrottsmyndigheten öppna ärenden.
Men oavsett vem Hampus är och vad han gjort så här faktiskt inte Isabella rätt att offentligt hänga ut honom hur som helst.

Njae, i Skavlan för några veckor sedan så hon att hon hade ADHD och Aspergerdrag.
Såvitt jag vet har hon inte själv sagt att hon har autism, men där är jag osäkeŕ.

Aspberger är autism. Ljuger och lever stort på andra som ingen normal skulle göra, det gör hon gärna.
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/0E8xME/blondinbella-showar-pa
Citera
2018-11-27, 18:39
Medlem
Känslan är solklart att il har överdramatiserat och ljugit för att rädda sig själv. Om det är någon som har mer information som eventuellt inte har kommit ut och vill ej skriva det här med sin användare tar jag tacksamt emot PM!
Citera
2018-11-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Aspberger är autism. Ljuger och lever stort på andra som ingen normal skulle göra, det gör hon gärna.

Har hon utredning på Asperger eller har hon tänkt ut det själv?
Citera
2018-11-27, 18:45
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Denna livvakt. Är han anlitad av ett bevakningsbolag? Som beväpnad livvakt?

Annars känns det meningslöst. Han får inte bära några vapen och ensam blir det då svårt skydda sig mot beväpnade kriminella.

Vore bättre bimbon vände sig till polisen för riktigt skydd. Hotbilden verkar allvarlig.

Vad säger att han inte får bära vapen? Finns andra säkerhetsbolag som får det.
Citera
2018-11-27, 18:52
Medlem
Hon har skrivit ett blogginlägg nu om allt (hennes version)
Citera
2018-11-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Har hon utredning på Asperger eller har hon tänkt ut det själv?

ADHD med dragning mot Asperger sa hon själv.
Det innebär ju inte att hon HAR någon full asperger-diagnos.
Och jag tvivlar faktiskt på det efter att ha sett intervjun i Skavlan.
Hon påstår att hon inte fattar ironi, men det är det ju många tjejer som inte gör.
Citera
2018-11-27, 18:54
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Asberger räknas in i autismspektrat. Alltså en form av autism

Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Så här ligger det till:
Det som tidigare hette Aspergers syndrom heter numera autismspektrumtillstånd (AST) utan intellektuell funktionsnedsättning
Med dagens terminologi har Isabella alltså sagt att hon har drag av AST utan intellektuell funktionsnedsättning.
Hon uppfyller med andra ord inte diagnoskriterierna för någon form av AST enligt henne själv.

http://www.lul.se/sv/Kampanjwebbar/Infoteket/Funktionsnedsattningar/Autismspektrumtillstand-AST/Vad-ar-Aspergers-syndrom-i-vuxen-alder/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in