2018-11-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nej då, men jag tycker inte att det är juste av henne och övriga att kasta Hampus under bussen innan det är klarlagt vad som egentligen hänt. Hampus är dömd på förhand, uthängd av Isabella och hans rykte är förstört. Det är inte okej, oavsett. Vad är din uppfattning?

En krönika som lyfter viktiga tankegångar:
https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/en-farlig-jakt-pa-snabba-pengar/

Den som läser vad jag skrivit om Isabella Löwengrip tidigare vet att jag också utan vidare erkänner att hon är duktig på det hon gör. Det är inte vemsomhelst som når dit hon nått.
Fast han har ju själv slängt sig under bussen. Hon har ju blivit hotad pga honom. Hon är ju tvungen att gå ut i media och berätta eftersom hon måste flytta fokus från henne. Annars kommer de ju försöka nå honom genom henne. Vilket de redan försökt med.
Citera
2018-11-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Tips: messa inte med fel personer.

Blondinbella valde tydligen fel kille....

Eller han valde fel tjej, Isabella är ingen som är lojal. Hampus har inte gjort något olagligt ännu vad vi vet. Allt vi vet kommer från Isabella.
Citera
2018-11-26, 22:03
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Varför är inte polisen indragen? Ingen polis eller åklagare har uttalat sig. Vi pratar om grov maffia, hembesök, hot och stora skulder.

Att någon ringer på och frågar efter en person är inget brottsligt. Oavsett hur mång domar personerna har i bagaget. Finns inget att anmäla. Utifrån det vi fått veta hittills iaf.
Citera
2018-11-26, 22:08
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Fast han har ju själv slängt sig under bussen. Hon har ju blivit hotad pga honom. Hon är ju tvungen att gå ut i media och berätta eftersom hon måste flytta fokus från henne. Annars kommer de ju försöka nå honom genom henne. Vilket de redan försökt med.
Hur vet du allt detta?
Den enda källan är Isabella och hon har själv erkänt att hon har ljugit väldigt mycket under åren i sin blogg.
Att hänga ut någon som hon gjort är inte okej. Det kan tom vara brottsligt.
Citat:
Eller han valde fel tjej, Isabella är ingen som är lojal. Hampus har inte gjort något olagligt ännu vad vi vet. Allt vi vet kommer från Isabella.
Du har helt rätt om Hampus. Det är möjligt att han förvaltat pengar i god tro och inte förstått att det handlar om svarta pengar.
Isabellakramarna kommer att försvara henne och allt hon gör hur orimligt det än är för oss andra.
Senast redigerad av DoraF 2018-11-26 kl. 22:35.
Citera
2018-11-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paproffs
Jisses vad du har ett ont öga till Isabella.Vad har hänt?Eller kanske bara ren avundsjuka?
Men all kritik grundar sig inte i avundsjuka jämt.
Tröttsamt när folk jämt ska hamna i det hålet.
Varför tror folk jämt att människor är avundsjuka?
Jag skulle aldrig vara avundsjuk på en kvinna i hennes sits.
Pengar är inte allt för alla. Även om en del verkar tro det.
Citera
2018-11-26, 22:11
Medlem
Lalandes avatar
Citat:

Jag hoppas innerligt att du själv inte har barn, man säljer inte ut sina barns säkerhet såsom du verkar förespråka i det här fallet. Självklart sätter vettiga föräldrar sina barn i första rummet, speciellt om riskerna är så höga som BB vill påskina.
Citera
2018-11-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Hur vet du allt detta?
Den enda källan är Isabella och hon har själv erkänt att hon har ljugit väldigt mycket under åren i sin blogg.
Att hänga ut någon som hon gjort är inte okej. Det kan tom vara brottsligt.
Ja, han får väl anmäla henne för förtal då och hoppas att maffian inte står och väntar på honom när han ska till rättssalen. Jag tycker synd om honom men samtidigt så gör man som mamma vad som helst för att skydda sina barn.
Citera
2018-11-26, 22:12
Medlem
Citat:

Tror du har helt rätt. Genom att gå ut i media så visar hon alla kriminella vem hon är.
Hon berättar att hon inte har något med det hela att göra.
Ett sätt att berätta för följare men också ett sätt att berätta för kriminella att hon är oskyldig.
Hon måste ju rädda barnen och då gör man allt.
Citera
2018-11-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimi
Vilken kändis skulle det vara? Anna Book? Media har sökt Hampus för kommentar utan att lyckas.
Någon som vet var man kan se filmen där Hampus pratar om kidnappningshot mot honom?

EFN Uppesittarkväll från 24 sept. Ca 1h 25 min in. Finns på Youtube.
Citera
2018-11-26, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Jag hoppas innerligt att du själv inte har barn, man säljer inte ut sina barns säkerhet såsom du verkar förespråka i det här fallet. Självklart sätter vettiga föräldrar sina barn i första rummet, speciellt om riskerna är så höga som BB vill påskina.

Jag har två tonårsbarn. Jag har valt en lojal mamma till mina barn och vi är lyckliga trots att vi bor i utsatt område och lever enkelt. Skulle vi få problem så skulle vi samarbeta som familj och par.
Citera
2018-11-26, 22:20
Medlem
Drozds avatar
Den här soppan genererar naturligtvis en massa klick till bloggen och artiklar om Isabella. Frågan är bara om sponsorerna gillar hennes "kopplingar" till kriminella gäng?
Citera
2018-11-26, 22:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drink2drinks
Men all kritik grundar sig inte i avundsjuka jämt.
Tröttsamt när folk jämt ska hamna i det hålet.
Varför tror folk jämt att människor är avundsjuka?
Jag skulle aldrig vara avundsjuk på en kvinna i hennes sits.
Pengar är inte allt för alla. Även om en del verkar tro det.
Det slitna avundsjukekortet halas gärna fram i sammanhang som detta, men det säger mest om den som halar fram det och inget annat. Ignorera bara.
Citat:
Ja, han får väl anmäla henne för förtal då och hoppas att maffian inte står och väntar på honom när han ska till rättssalen. Jag tycker synd om honom men samtidigt så gör man som mamma vad som helst för att skydda sina barn.
Jag tror att vi alla känner med hennes barn. De är helt oskyldiga och de måste ha det väldigt svårt just nu. De har uppenbarligen försatts i en förskräcklig sits av sin mor. Tydligen ska barnens far också varit tvungen att gå under jorden, vilket inte förbättrar situationen för barnen på något sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Den här soppan genererar naturligtvis en massa klick till bloggen och artiklar om Isabella. Frågan är bara om sponsorerna gillar hennes "kopplingar" till kriminella gäng?
Njaa, det är nog svårt att kränga hårtorkar och kläder från Ellos med hjälp av doften från den kriminella världen.
Senast redigerad av DoraF 2018-11-26 kl. 22:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in