2018-11-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hon styr informationsflödet och just nu har hon PR folk som hjälper henne att minimera skadorna på hennes varumärke. Nu ska Hampus offras.

Verkar som han offrat sig själv.
Citera
2018-11-26, 21:08
Medlem
Allt vi vet kommer från Isabella. Vet vi om Hampus kontaktat livvakten?
Citera
2018-11-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen
Och hon som gick ut med att alla skulle göra kreditupplysning på nya partners.
Stor ironi.

Ja haha just det, det gjorde hon ja. Pinsamt.

Det är ju inte mer än rätt att folk söker upp den som stulit eller försnillat pengar så lite löjligt är det att gnälla som hon gör då det är uppenbart att hon sammankopplas med den där stjärnan till ex, speciellt då det just precis tagit slut. Hon kan lägga ner offerkoftegrejen
Citera
2018-11-26, 21:10
Medlem
Varför är inte polisen indragen? Ingen polis eller åklagare har uttalat sig. Vi pratar om grov maffia, hembesök, hot och stora skulder.
Citera
2018-11-26, 21:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hon styr informationsflödet och just nu har hon PR folk som hjälper henne att minimera skadorna på hennes varumärke. Nu ska Hampus offras.
Javisst, det är Hampus som utsetts till syndabock. Tråkigt nog förefaller Isabella göra sig skyldig till grovt förtal av Hampus på sin blogg. Eller är det okej att påstå vadsomhelst om vemsomhelst på den egna bloggen?
Delvis gråter Isabella krokodiltårar men hon måste få sympatierna på sin sida om varumärket ska gå att rädda.
Tycker att det går sådär för henne.
Citera
2018-11-26, 21:13
Medlem
Detta är så skumt...
Livvakten och blondinbella är ute i media hela tiden och kastar skit på HJ och säger att han har torskat allt till någon sorts maffia.
Ingen annan uttalar sig om detta, varken polis, åklagare eller andra kändisar.

Jag är sjukt skeptisk till det som skrivs..
Citera
2018-11-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obobson
Detta är så skumt...
Livvakten och blondinbella är ute i media hela tiden och kastar skit på HJ och säger att han har torskat allt till någon sorts maffia.

När började polis och åklagare gå ut och kommentera pågående utredningar i media? Säger väll som mest ”vi har ingen kommentar i nulöget”
Citera
2018-11-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Expressen..

På måndagskvällen kom nya uppgifter från livvakten:

– Expojkvännen har kontaktat mig flera gånger i dag och vi har pratats vid på telefon.

Han vill få kontakt med Isabella, förklara sig och hitta en utväg.

Livvakten säger vidare:

– Han vill naturligtvis rädda sitt eget skinn och minimera skadorna. Men seriöst så tror jag att han jobbar på en lösning, men det kommer att bli svårt. Det rör sig om mycket pengar.

Ett tips till livvakten, håll käften till media oavsett om du fått order vad du ska säga eller inte. Ger inte ett seriöst intryck alls.
Citera
2018-11-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obobson
Detta är så skumt...

Vilken kändis skulle det vara? Anna Book? Media har sökt Hampus för kommentar utan att lyckas.
Någon som vet var man kan se filmen där Hampus pratar om kidnappningshot mot honom?
Citera
2018-11-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Javisst, det är Hampus som utsetts till syndabock. Tråkigt nog förefaller Isabella göra sig skyldig till grovt förtal av Hampus på sin blogg. Eller är det okej att påstå vadsomhelst om vemsomhelst på den egna bloggen?
Delvis gråter Isabella krokodiltårar men hon måste få sympatierna på sin sida om varumärket ska gå att rädda.
Tycker att det går sådär för henne.

Jisses vad du har ett ont öga till Isabella.Vad har hänt?Eller kanske bara ren avundsjuka?
Citera
2018-11-26, 21:50
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paproffs
Jisses vad du har ett ont öga till Isabella.Vad har hänt?Eller kanske bara ren avundsjuka?
Nej då, men jag tycker inte att det är juste av henne och övriga att kasta Hampus under bussen innan det är klarlagt vad som egentligen hänt. Hampus är dömd på förhand, uthängd av Isabella och hans rykte är förstört. Det är inte okej, oavsett. Vad är din uppfattning?

En krönika som lyfter viktiga tankegångar:
https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/en-farlig-jakt-pa-snabba-pengar/

Den som läser vad jag skrivit om Isabella Löwengrip tidigare vet att jag också utan vidare erkänner att hon är duktig på det hon gör. Det är inte vemsomhelst som når dit hon nått.
Senast redigerad av DoraF 2018-11-26 kl. 21:52.
Citera
2018-11-26, 21:53
Medlem
Mosbulles avatar
Tips: messa inte med fel personer.

Blondinbella valde tydligen fel kille....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in