2018-11-26, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Slog mig med när jag läste om henne : Hur kan en sådan ung kvinna med bloggar, och appar tjänat sådana otroliga summor att hon har råd med ett sådan lyxkonsumtion. och dyra hus.
I skavlan sa hon något om hur hon flyger jorden runt med sina företag.

Tragisk hon satt sig i denna sits.

ja hade hon latit bli att ta ut alla vinster hade hon ju kunnar växa organiskt utan lyxkonsumtion. men verkar som att det ingar i affärsiden att visa upp alla prylar hon köper och det drar till sig folk.

typiskt med att hon gar pa unicef galor och röstar pa centern för att visa hur god hon är när det i själva verket handlar om fiffel.

samma med kvinnan som lurade den cancersjuka gubben pa 129 miljoner, hon skulle jämt synas pa human rights tillställningar för att visa sin godhet
Citera
2018-11-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Varit helt tyst och han har publicerat ovanligt mycket bilder och inlägg om och med sin fru.

Får hålla koll på hans twitter, när skrev han sist om Isabella?
Citera
2018-11-26, 20:46
Medlem
Handeldvapens avatar
Och hon som gick ut med att alla skulle göra kreditupplysning på nya partners.
Stor ironi.
Citera
2018-11-26, 20:49
Medlem
Nu kommer ny information om Hampus i Expressen

På måndagskvällen kom nya uppgifter från Isabella Löwengrips livvakt:
– Expojkvännen har kontaktat mig flera gånger i dag och vi har pratats vid på telefon. Han vill få kontakt med Isabella, förklara sig och hitta en utväg.
Citera
2018-11-26, 20:51
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Nu kommer ny information om Hampus i Expressen

På måndagskvällen kom nya uppgifter från Isabella Löwengrips livvakt:
– Expojkvännen har kontaktat mig flera gånger i dag och vi har pratats vid på telefon. Han vill få kontakt med Isabella, förklara sig och hitta en utväg.
Förstår verkligen inte vad någon vinner på att gå ut med sådana uppgifter i media.
Citera
2018-11-26, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Får hålla koll på hans twitter, när skrev han sist om Isabella?

Han brukar inte nämna henne på sina social medier. Däremot så var det lite kring Almedalsveckan där de nämnde varandra vid något tillfälle.
Citera
2018-11-26, 20:54
Medlem
Vad är det för livvakt som är ute och snackar i media? Eller är det en säkerhetsansvarig som vid behov hyr in livvakter? Frågan kvarstår ändå, känns sjukt oproffsigt?
Citera
2018-11-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strangeland
Jag har för mig att jag läst, antingen på Isabellas blogg eller om det var en intervju, att Isabella kollar upp sina ev pojkvänners ekonomi.
Men hur mycket jag än googlar så kan jag inte hitta det inlägget.
Hittade bara följade citat:

"Isabella ”Blondinbella” Löwengrip tänkte kreditpröva killar innan hon ville dejta dem. ”Man kan inte dejta någon med skulder” säger bloggerskan och economistan."

Om Isabella nu gör det hur kunde det då inte ringa varningsklockor hos henne gällande H.

Någon som kan hitta hela intervjun citatet är taget ifrån?

https://konsumenternasblogg.se/kreditprova-en-potentiell-pojkvan/

Hon pratar om det i hennes podcast
Citera
2018-11-26, 20:57
Medlem
DoraFs avatar
Det går inte så bra för Isabellas klon "Gabrielle Löwengrip" på Twitter.
Hon har skaffat sig tvivelaktiga vänner och det trollas vilt i kommentarsfältet.
Inte bra för varumärket
https://bloggbevakning.se/
Citera
2018-11-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan bara tänka på Snabba cash och J.W när jag läser om denna soppa

Sjukt sugen på att se den nu! Bra rulle.
Citera
2018-11-26, 20:58
Medlem
Biatchs avatar
Expressen..

På måndagskvällen kom nya uppgifter från livvakten:

– Expojkvännen har kontaktat mig flera gånger i dag och vi har pratats vid på telefon.

Han vill få kontakt med Isabella, förklara sig och hitta en utväg.

Livvakten säger vidare:

– Han vill naturligtvis rädda sitt eget skinn och minimera skadorna. Men seriöst så tror jag att han jobbar på en lösning, men det kommer att bli svårt. Det rör sig om mycket pengar.
Citera
2018-11-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Förstår verkligen inte vad någon vinner på att gå ut med sådana uppgifter i media.
Hon styr informationsflödet och just nu har hon PR folk som hjälper henne att minimera skadorna på hennes varumärke. Nu ska Hampus offras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in