2018-11-26, 20:12
Medlem
En person skickade pm till mig och berättade följande

Blondinbella visste vad Hampus sysslade med. Strax efter de träffades så frågade han om ett lån på 100 000kr. Han har gått runt och bett andra om lån på 20-30 miljoner för 2 år sedan och flera varnade Blondinbella redan då för 1.5 år sedan.
Citera
2018-11-26, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueboys
Så det är invandrarnas fel att hon blev blåst av en svensk vit man..? Logiskt 🙄

Det var väl inte hennes vita pojkvän som dök up utanför deras hem och nu gör så att hon känner sig tvungen att lämna landet? Om de personer som fd pojkvännen är skyldiga 50 miljoner är hederliga svenskar så hade de väl dragit honom till rätten - inte dykt upp i deras hem och hotat henne och hennes barn? Ja -pojkvännen 'får skylla sig själv, men nä - jag anser att personerna han "gjort affärer med" är en långt värre svulst för samhället än vad han är.
Citera
2018-11-26, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
En person skickade pm till mig och berättade följande

Blondinbella visste vad Hampus sysslade med. Strax efter de träffades så frågade han om ett lån på 100 000kr. Han har gått runt och bett andra om lån på 20-30 miljoner för 2 år sedan och flera varnade Blondinbella redan då för 1.5 år sedan.

Är det samma person som du fått din övriga info ifrån?

Hur stor fara tror du Blondinbella befinner sig i? Och vad består faran i?
Vill de hota henne för att locka fram Hampus? Vill de att hon betalar åt Hampus? Kommer de inte ge sig förens hon betalat för honom eller är det inte så det går till? Eller är det helt enkelt så att de bara har letat efter honom hos henne och sen har hon blåst upp det hela med att hon måste fly? Många frågor!
Citera
2018-11-26, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueboys
Så det är invandrarnas fel att hon blev blåst av en svensk vit man..? Logiskt 🙄

De som utpressar henne är knappats Erik och Anders, men det har du nog redan förstått själv.
Citera
2018-11-26, 20:22
Medlem
Hon har hjälpt honom att betala tillbaka på sista tiden men nu är det stopp. Det är därför hon går ut och säger att hon inte tänker hjälpa honom med hans skulder.

Stordalen fick veta detta och bröt kontakten. Han blev livrädd för att bli indragen enligt pm som jag fått. Sanningshalten överlåter jag till er.
Citera
2018-11-26, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Är det samma person som du fått din övriga info ifrån?

Hur stor fara tror du Blondinbella befinner sig i? Och vad består faran i?
Vill de hota henne för att locka fram Hampus? Vill de att hon betalar åt Hampus? Kommer de inte ge sig förens hon betalat för honom eller är det inte så det går till? Eller är det helt enkelt så att de bara har letat efter honom hos henne och sen har hon blåst upp det hela med att hon måste fly? Många frågor!

Nej, en nyregistrerad. Kanske fler som fått samma pm
Citera
2018-11-26, 20:28
Medlem
Citat:
Hon har hjälpt honom att betala tillbaka på sista tiden men nu är det stopp. Det är därför hon går ut och säger att hon inte tänker hjälpa honom med hans skulder.

Stordalen fick veta detta och bröt kontakten. Han blev livrädd för att bli indragen enligt pm som jag fått. Sanningshalten överlåter jag till er.

Om hon har vetat om hans inblandning med dessa människor och hjälp honom betala tidigare så lär de trycka på att hon ska fortsätta betala. Om nu detta stämmer.

Och Stordalen - då förstår man bättre varför hon plötsligt tackade nej till att bilda ett företag ihop med honom. Denna Hampus kommer kosta henne allt hon har. Om nu infon stämmer.
Citera
2018-11-26, 20:33
Medlem
Finns det någon bild av Isabella och Stordalen sedan de bröt? Har Stordalen twittrat om Isabella sedan dess?
Citera
2018-11-26, 20:35
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
det e ju det jag menar och förrutom huset har ju kvinnan en enorm lyxkonsumtion, hon bränner garanterat mer pa lyx än vad lindelöf och hon är inte i närheten av lindelöfs lön

Slog mig med när jag läste om henne : Hur kan en sådan ung kvinna med bloggar, och appar tjänat sådana otroliga summor att hon har råd med ett sådan lyxkonsumtion. och dyra hus.
I skavlan sa hon något om hur hon flyger jorden runt med sina företag.

Tragisk hon satt sig i denna sits.
Citera
2018-11-26, 20:35
Medlem
Citat:
Finns det någon bild av Isabella och Stordalen sedan de bröt? Har Stordalen twittrat om Isabella sedan dess?

Varit helt tyst och han har publicerat ovanligt mycket bilder och inlägg om och med sin fru.
Citera
2018-11-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Slog mig med när jag läste om henne : Hur kan en sådan ung kvinna med bloggar, och appar tjänat sådana otroliga summor att hon har råd med ett sådan lyxkonsumtion. och dyra hus.
I skavlan sa hon något om hur hon flyger jorden runt med sina företag.

Tragisk hon satt sig i denna sits.

Enligt Blondie så har hon köpt huset med aktier från Natural Cycles som säkerhet, hon har en liiiten andel. Bolaget värderas till 1 miljard nyligen - det var den förklaringen hon gav till att hon hade råd trots att hon fick ett par miljoner mindre för huset hon sålde.
Citera
2018-11-26, 20:41
Medlem
Kan bara tänka på Snabba cash och J.W när jag läser om denna soppa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här