2018-11-26, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Boss över vad? Hon hamnar i trubbel&problem och motgångar hela tiden, kanske behöver hon en förmyndare/god man som styr allt på rätt väg?

Fler och fler män (och kvinnor) börjar fatta att BB bara är problem.
Det är ju männen som är problemet. Hon borde skippa männen ett tag tycker jag.

Hon är fortfarande ung... vem hamnar inte i trubbel då och då? Vem har inte problem med kärlekslivet ibland eller arbetet etc? Hon har styrt upp sitt liv bättre än de flesta. Dock så borde hon tona ner sig lite. När man provocerar människor på det sättet hon gör så skaffar man dig fiender.
Citera
2018-11-26, 02:48
Medlem
Citat:
Och det kommer med stor sannolikhet att bli hennes fall. Hennes kärlekslivs CV är rätt avskräckande vid det här laget.
Ehhh... Hon har haft typ 3 män offentligt. På vilket sätt är det avskräckande?
Citera
2018-11-26, 02:49
Medlem
Citat:
Du menar att det ligger i hennes natur att utnyttja motsatta könet på olika sätt? Kanske upptäckte Stordalen detta och fick kalla fötter?
Ja, av det lilla jag känner till och tycker mig kunna märka hos Löwengrip så ger hon i någon mening intryck av att vara en sådan kvinna. Och eftertrycket hos henne tycks i mångt och mycket ligga på det pekuniära.
Hon har försökt att få det att framstå som om hon legat i förarsätet gällande affärer med Stordalen - för en månad sen: "Häromdagen började min intuition tala för att en affärsidé med Stordalen inte är rätt" - bara det att just där gick hon nog bort sig ekonomiskt.
Citat:
Det finns en kvinnligt kollektivt ansvar här och det är kanske en anledning till att många män inte gillar denna typ av kvinnor eftersom dom är för giriga och beräknande?
Så är det nog. Märkligt ändå, måste man säga, att det fortfarande finns män anno 2018 som faller för Blondinbella-kvinnor. Vad för något lockas män av hos Blondinbella och blondinbellor överlag (för männens skull räknar jag helt bort sexbiten...)?
Citat:
Hon lyckade ju iallafall få en väldigt dyr klocka i födelsedagspresent av den senaste pojkvännen, hon visade upp den som en trofe.
Duktigt jobbat, även om den mannen lämnar en del övrigt att önska gällande allmän begåvning.
Citera
2018-11-26, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carnefice
Ja, av det lilla jag känner till och tycker mig kunna märka hos Löwengrip så ger hon i någon mening intryck av att vara en sådan kvinna. Och eftertrycket hos henne tycks i mångt och mycket ligga på det pekuniära.
Hon har försökt att få det att framstå som om hon legat i förarsätet gällande affärer med Stordalen - för en månad sen: "Häromdagen började min intuition tala för att en affärsidé med Stordalen inte är rätt" - bara det att just där gick hon nog bort sig ekonomiskt.Så är det nog. Märkligt ändå, måste man säga, att det fortfarande finns män anno 2018 som faller för Blondinbella-kvinnor. Vad för något lockas män av hos Blondinbella och blondinbellor överlag (för männens skull räknar jag helt bort sexbiten...)?Duktigt jobbat, även om den mannen lämnar en del övrigt att önska gällande allmän begåvning.
Hon har gjort sig en karriär på att ljuga och överdriva. Hon har själv erkänt det. Dock är det inte hon som ska skämmas utan de som går på det.... Det är ju så hon blivit framgångsrik. Målet helgar medlen eller hur är det man brukar säga?
Citera
2018-11-26, 03:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Det är ju männen som är problemet.

Männen tycks inte vara problemet när hon konkar olika företag och blåljuger i media?

Citat:
Hon borde skippa männen ett tag tycker jag.

Och leva i celibat? Ett bra ide med tanke på att hon skapar rätt många problem själv.

Citat:
Hon är fortfarande ung... vem hamnar inte i trubbel då och då?

Hon hamnar i för mycket trubbel gång på gång.....bådar inte gott.

Citat:
Vem har inte problem med kärlekslivet ibland eller arbetet etc?

Hon har extremt många återkommande problem.

Citat:
Hon har styrt upp sitt liv bättre än de flesta.

Haha.....på vilket sätt då?

Citat:
Dock så borde hon tona ner sig lite. När man provocerar människor på det sättet hon gör så skaffar man dig fiender.

Eller så börjar folk få upp ögonen för vem hon egentligen är och vad hon presterar?
Citera
2018-11-26, 03:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ehhh... Hon har haft typ 3 män offentligt. På vilket sätt är det avskräckande?

Offentligt ja, hur många inofficiellt?
Citera
2018-11-26, 04:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Svaret på den frågan är trovärdighet.

Nu är det ju så, att absolut ingenting betyder mindre för mig än vad du, random människa på Flashback, anser om min trovärdighet.

Citat:
Om du vill sticka hål på ballongen här åligger det dig att göra det trovärdigt eller låta bli.

Jag vill inte sticka hål på någon ballong, jag berättar för dig att ballongen redan har spruckit. Jag vet inte om du har sett slowmotion-bilder på när ballonger spricker, men vi är vid det där stadiet när ballongen precis har spruckit, men där den ändå behåller sin form.

Citat:
Det är ju samma sak för alla. Det framkommer krav på länk och "pic or it didn´t happen" om man så skriver att man är förkyld.

Men då är ju din trovärdighet oändligt mycket lägre än min (och det är den rent faktiskt, oavsett om du bryr dig eller inte) för jag bad dig om en källa på något som alla är överens om faktiskt har hänt, en källa på när du insåg att det hade hänt. Jag gjorde det för att jag ju inte har en aning om om du t.ex. ens kan läsa en årsredovisning förstå vad det faktiskt är du läser.

Citat:
Du påstår dig vara en hejare på ekonomi.

Var har jag påstått det? Källa?

Citat:
Hon har försökt att få det att framstå som om hon legat i förarsätet gällande affärer med Stordalen - för en månad sen: "Häromdagen började min intuition tala för att en affärsidé med Stordalen inte är rätt" - bara det att just där gick hon nog bort sig ekonomiskt.

@ face value håller jag med dig. Vem som helst inser att Stordalen är bra att ha på sin sida, så även om just den där idén kanske inte var den bästa, så är det klart man försöker ro den i land.

Men, och det här är ett rejält men, jag tror inte att Stordalen ger bort något till Blondinbella, så det var väl helt enkelt så att hon inte hade råd att göra det dom skulle göra.

Citat:
Hon har styrt upp sitt liv bättre än de flesta.

Alla som är över 25 inser väl att "livet" inte är en ögonblicksbild båda Instagram.
Tycker du hennes liv verkar väl uppstyrt just nu?
Senast redigerad av AndersJoh 2018-11-26 kl. 05:09.
Citera
2018-11-26, 07:59
Medlem
Problemet är väl att om hon (och Hampus) håller på med skumraskaffärer (osannolikt kanske men jag kan inte utesluta än iaf att hon inte hade något med saken att göra, hon är ju inte dum i huvudet) och det nu kommit ut så är hon pretty much helt körd eftersom hon överlever på myten om sig själv och är beroende av sitt rykte.
Citera
2018-11-26, 08:11
Medlem
Detta handlar inte om att hon är kvinna. Vi kommer från ämnet. Frågan är vad som hänt med Hampus och vad hon ljugit om i sina affärer?
Citera
2018-11-26, 08:37
Medlem
Citat:
Hon har försökt att få det att framstå som om hon legat i förarsätet gällande affärer med Stordalen - för en månad sen: "Häromdagen började min intuition tala för att en affärsidé med Stordalen inte är rätt" - bara det att just där gick hon nog bort sig ekonomiskt.Så är det nog. Märkligt ändå, måste man säga, att det fortfarande finns män anno 2018 som faller för Blondinbella-kvinnor. Vad för något lockas män av hos Blondinbella och blondinbellor överlag (för männens skull räknar jag helt bort sexbiten...)?Duktigt jobbat, även om den mannen lämnar en del övrigt att önska gällande allmän begåvning.

Det var Bella själv som ställde in med Stordalen, eller la det på is, för hon trodde inte på bokförlaget de tänkte starta, det har hon skrivit i sin blogg.
Tänk att män har så jävla svårt för en kvinna som tjänar pengar och går sin egen väg? Hon beter sig som en man, vilken framgångsrik affärsman som helst. Och det är jävligt uppfriskande faktiskt.
Citera
2018-11-26, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstrollett
Det var Bella själv som ställde in med Stordalen, eller la det på is, för hon trodde inte på bokförlaget de tänkte starta, det har hon skrivit i sin blogg.
Tänk att män har så jävla svårt för en kvinna som tjänar pengar och går sin egen väg? Hon beter sig som en man, vilken framgångsrik affärsman som helst. Och det är jävligt uppfriskande faktiskt.

Ja, allt som hon skriver i sin blogg brukar ju vara sant...
Citera
2018-11-26, 08:59
Medlem
Inget om Hampus i domstolen, ingen häktning och nu har det gått mer än 3 dagar så han kan inte vara misstänkt eller brottsoffer i något mål i domstolen iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in