Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Svaret på den frågan är trovärdighet.
Nu är det ju så, att absolut ingenting betyder mindre för mig än vad du, random människa på Flashback, anser om min trovärdighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Om du vill sticka hål på ballongen här åligger det dig att göra det trovärdigt eller låta bli.
Jag vill inte sticka hål på någon ballong, jag berättar för dig att ballongen redan har spruckit. Jag vet inte om du har sett slowmotion-bilder på när ballonger spricker, men vi är vid det där stadiet när ballongen precis har spruckit, men där den ändå behåller sin form.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Det är ju samma sak för alla. Det framkommer krav på länk och "pic or it didn´t happen" om man så skriver att man är förkyld.
Men då är ju din trovärdighet oändligt mycket lägre än min (och det är den rent faktiskt, oavsett om du bryr dig eller inte) för jag bad dig om en källa på något som alla är överens om faktiskt har hänt, en källa på när du insåg att det hade hänt. Jag gjorde det för att jag ju inte har en aning om om du t.ex. ens kan läsa en årsredovisning förstå vad det faktiskt är du läser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Du påstår dig vara en hejare på ekonomi.
Var har jag påstått det? Källa?
Citat:
Ursprungligen postat av
carnefice
Hon har försökt att få det att framstå som om hon legat i förarsätet gällande affärer med Stordalen - för en månad sen: "Häromdagen började min intuition tala för att en affärsidé med Stordalen inte är rätt" - bara det att just där gick hon nog bort sig ekonomiskt.
@ face value håller jag med dig. Vem som helst inser att Stordalen är bra att ha på sin sida, så även om just den där idén kanske inte var den bästa, så är det klart man försöker ro den i land.
Men, och det här är ett rejält men, jag tror inte att Stordalen ger bort något till Blondinbella, så det var väl helt enkelt så att hon inte hade råd att göra det dom skulle göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bad.Ass.Bitch
Hon har styrt upp sitt liv bättre än de flesta.
Alla som är över 25 inser väl att "livet" inte är en ögonblicksbild båda Instagram.
Tycker du hennes liv verkar väl uppstyrt just nu?