Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-07, 00:31
  #3181
Medlem
Kimmelimmens avatar
Vill höra mer skvaller om Bella. Det har blivit mindre skvaller efter att hon skaffade barn, varför? Jag tycker snarare att hon är mer intressant nu med barn! Rykten säger att det varit otrohet och sådant i förhållandet tidigare, men det kanske inte stämmer överhuvudtaget? Blondinbella verkar vara duktig på att inte låta saker läcka ut i media.
Citera
2015-08-07, 00:39
  #3182
Medlem
GenesisPs avatar
BB:s jobb verkar mest bestå av möten och långluncher. Jag tror hon överdriver sin roll som karriärkvinna ganska så kraftigt.

Nu är det mest hennes barn som gäller, vilket är förståeligt. Men annars tror jag att hon sockrar väldigt mycket i sitt liv.

Dessutom verkar det vara hon det är fel på i relationer. Personer byts ut titt som tätt på bloggen, så kallade vänner. BB verkar ha mycket svårt om människor i hennes närhet känner saker eller känslor som hon inte gillar t ex avundsjuka. Vilket alla människor känner någon gång, det viktigaste är att man kan prata om det, inte dumpa varandra på en sekund. Hon vill ha perfekta människor som vänner. Hon framstår så i alla fall.

Nu tar jag bara utifrån bloggen och vad hon själv har skrivit om vänners försvinnande.
Citera
2015-08-09, 16:35
  #3183
Medlem
Jag är fortfarande nyfiken på vad som hände i Umeå för någon vecka sedan.
De bilade upp från Sthlm och "skulle stanna några dagar" men bilade hem dagen efter. Ingenting om varför i bloggen.
Någon är dock väldigt ihärdig i kommentarsfältet med att skriva att Odd misshandlat/slagit Isabella, och att när han inte trivs i ett sällskap blir vrång/tråkig. Att han har svårt att hantera alkohol. Och att det skulle kunna vara anledningen att de lämnade redan efter en dag (att han misstrivts och bett Isabella om att få åka hem? Gillade inte Isabellas vän de bodde hos? Bråk mellan Isabella och vännen?)

Måste ju ha hänt något ganska allvarligt om man lämnar efter ett dygn utan att skriva något om det i bloggen. Varken sanningen eller "oj, vi var tvugna att åka hem för att det var vattenläcka i köket, grannarna klagade.."
Citera
2015-08-15, 19:27
  #3184
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Odds nya låt äventyr är faktiskt bra. Han kan sjunga. Tror Odd bör hålla sig till svenska. I'll try to hide var ingen hit. Svårt att bemästra ett annat språk på sång om man inte lagt ner år av träning. Äventyr kan bli en hit på fester.

Kvinna med familj Löwengrip-Spångberg tänkte spendera tid hos i Umeå är en arbetskamrat. Kan det vara så simpelt att paren inte gick ihop privat? Bra arbetskamrater är inte synonymt med bra kompisar på fritiden.
Citera
2015-08-15, 21:39
  #3185
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
http://mobil.dn.se/ekonomi/forskotts...tsgivaravgift/

Läste under stoppa pressarna. Artikeln om familjens vistelse i Umeå. En kommentar som nu är borttagen spred rykten om en anmälan hos socialtjänsten som blev avanmäld. Den personen som sprider rykten får jag känslor av att det kan vara någon släkting?

http://stoppapressarna.se/svenskablo...resa-till-umea
__________________
Senast redigerad av FlabbeMcFloppy 2015-08-15 kl. 21:47.
Citera
2015-09-21, 14:10
  #3186
Medlem
Ördögs avatar
Bimbobella har i indignerade ordalag kritiserat Finlands restriktiva invandringspolitik, och nu får hon ta emot mordhot av indignerade finnpajsare. Hon får nog ta och flytta ännu en gång.
Citera
2015-09-21, 15:21
  #3187
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Ännu en PK-kändis som "gillar olika" men ändå väljer att bosätta sig så långt bort från de mångkulturella förorterna som möjligt...

http://mitti.se/blondinbella-flyttar-till-lidingo/
Citera
2015-09-21, 15:57
  #3188
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Ännu en PK-kändis som "gillar olika" men ändå väljer att bosätta sig så långt bort från de mångkulturella förorterna som möjligt...

http://mitti.se/blondinbella-flyttar-till-lidingo/

Precis. BB är en äcklig hycklare. Hoppas det slås upp tio flyktingförläggningar där och huset rasar i värde. Och att BB och hennes fjantige man berikas 1000 gånger om.
Citera
2015-09-22, 10:51
  #3189
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Ännu en PK-kändis som "gillar olika" men ändå väljer att bosätta sig så långt bort från de mångkulturella förorterna som möjligt...

http://mitti.se/blondinbella-flyttar-till-lidingo/

Här är förklaringen på hennes utspel med finnarna.

Löwengrip/Spångberg har precis köpt en villa på Lidingö, och BB sitter just nu på en 4-rummare på Alströmmergatan/Kungsholmen som hon vill sälja för max pris. Alltså utför hon först ett utspel om finnarna för att få max press hos svensk media, sen 2 dagar senare går hon ut med att hon ska sälja sin lägenhet, och vips så har hela nätet svämmat över med bilder från hennes "uppstylade" lägenhet. I verkligheten är det en tråkig och ordinär lägenhet om man ser till hur mycket stambyten/renoveringar etc som gjorts där nyligen, direkt granne med Västermalmsgallerian och dess klientel samt Ahlströmmerhemmet där man nu också tryckt in div "flyktingar". På google kan man se en av dom posta ett brev direkt mitt emot hennes balkong:
https://goo.gl/maps/b8NBCL1196H2

Så snacket att hon ville ha "grönt gräs under fötterna" har mer att göra med att de som bor i området har fått det jobbigare det sista året med de gäng som nu hänger runt dessa kvarter och har Västermalmsgallerian som "bas", T-bana Fridhemsplan ligger här också som numera är nav för olika gäng. Ett HVB hem några kvarter bort har också haft knivmord med en ensamkommande inblandad tidigare och 2 kvarter bort har stadsmissionen mottagning för romer. BB har helt enkelt blivit "berikad".

BB borde egentligen ha ett annat benämning, Bedrägeri-Bella, det hände ganska mycket runt henne under Egoboost-tiden, bl.a hyrde hennes "företag" en villa, där man skulle ha "kontor", efter bara någon månad på den adressen började det dyka upp personer som satt med kikare och bevakade hennes hus, grannarna trodde det var någon form av pedofiler i farten (då det fanns en lekpark intill) och ringde polisen som vid 2-3 tillfällen skickade ut civilare, det visade sig vara personer som hade ekonomiska krav och som blivit blåsta på olika sätt av hennes "företag" som satt och bevakade, villan stod tom under i princip hela hyresperioden.
Citera
2015-09-22, 12:13
  #3190
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Text


Intressant! Vilken jävla hycklare hon är. Som sig bör när du är kändis i Sverige. Bb är lätt en av rikets äckligaste kändisar.

Berätta gärna mer om hennes liv, om du vet något.
Citera
2015-09-22, 14:14
  #3191
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Här är förklaringen på hennes utspel med finnarna.

Löwengrip/Spångberg har precis köpt en villa på Lidingö, och BB sitter just nu på en 4-rummare på Alströmmergatan/Kungsholmen som hon vill sälja för max pris. Alltså utför hon först ett utspel om finnarna för att få max press hos svensk media, sen 2 dagar senare går hon ut med att hon ska sälja sin lägenhet, och vips så har hela nätet svämmat över med bilder från hennes "uppstylade" lägenhet. I verkligheten är det en tråkig och ordinär lägenhet om man ser till hur mycket stambyten/renoveringar etc som gjorts där nyligen, direkt granne med Västermalmsgallerian och dess klientel samt Ahlströmmerhemmet där man nu också tryckt in div "flyktingar". På google kan man se en av dom posta ett brev direkt mitt emot hennes balkong:
https://goo.gl/maps/b8NBCL1196H2

Så snacket att hon ville ha "grönt gräs under fötterna" har mer att göra med att de som bor i området har fått det jobbigare det sista året med de gäng som nu hänger runt dessa kvarter och har Västermalmsgallerian som "bas", T-bana Fridhemsplan ligger här också som numera är nav för olika gäng. Ett HVB hem några kvarter bort har också haft knivmord med en ensamkommande inblandad tidigare och 2 kvarter bort har stadsmissionen mottagning för romer. BB har helt enkelt blivit "berikad".

BB borde egentligen ha ett annat benämning, Bedrägeri-Bella, det hände ganska mycket runt henne under Egoboost-tiden, bl.a hyrde hennes "företag" en villa, där man skulle ha "kontor", efter bara någon månad på den adressen började det dyka upp personer som satt med kikare och bevakade hennes hus, grannarna trodde det var någon form av pedofiler i farten (då det fanns en lekpark intill) och ringde polisen som vid 2-3 tillfällen skickade ut civilare, det visade sig vara personer som hade ekonomiska krav och som blivit blåsta på olika sätt av hennes "företag" som satt och bevakade, villan stod tom under i princip hela hyresperioden.

Det är sällan jag skriver i ämnet Kändisskvaller, och det är ännu mer sällsynt att jag skriver i en tråd om en bloggbrud. Detta är antagligen första gången.

Med det sagt vill jag tacka för ett näst intill briljant inlägg där du verkligen klär av kändishyckleriet kring kulturberikningen. Här ser vi alla hur det står till med värdegrunden hos dessa människor när man skrapar lite försiktigt på den självgoda ytan.

Hur ska BB förklara detta nu när hon avslöjats?

I rättvisans namn tror jag inte att BBs agerande är särskilt unikt eller anmärkningsvärt. Alla svenskar med pengar och möjlighet att välja skulle göra samma sak. Det är inte det.

Nej, det som särskiljer BB är att hon hycklar om orsakerna. Att hon försöker ha en hög svansföring samtidigt som hon fegt slinker iväg från just det hon propagerar för. Hon är ett fegt kräk helt enkelt.

En desertör.

Nej förresten. Värre än en desertör. Hon är en desertör som fegt smiter från kriget enbart för att ljuga till befälen om hur dåligt hennes landsmän strider. En dubbel-desertör.

Hoppas fler får upp ögonen för hur mycket dessa hyckelkändisars engagemang egentligen betyder när verkligheten börjar sippra in på bakgården. Då smiter man. Då kryper man in i städskrubben och håller för öronen. Eller flyttar ut på Lidingö.

Så fattigt av dig Isabella Löwengrip, så oerhört fattigt.

Jag vet att jag borde säga åt dig att skämmas, men eftersom du uppenbarligen är oförmögen att uppbåda den typen av känslor så låter jag bli.

Hoppas verkligheten kommer ikapp dig på riktigt någon dag.
Citera
2015-09-22, 14:32
  #3192
Medlem
GenesisPs avatar
BB må bo på tjusiga adresser, men hennes insida är trash rakt igenom. En feg, ynklig, hycklande, liten kappvändare. I allt.

Efter att ha läst hennes blogg regelbundet i flera år (dock inte det senaste året) står det helt klart vilken rutten och förljugen människa hon är. Hennes man är inte ett dugg bättre heller. Två stolpskott där den ena råkade komma fram rätt i tiden med en blogg.



Jag önskar henne all olycka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback