2018-11-25, 18:50
Medlem
Det skulle vara intressant om Stordalen kunde berätta varför affären mellan honom och Isabella inte blev av. Var det han som drog sig ur? Vi har ju bara Isabellas version om att hon inte ville satsa på bokförlag.
Citera
2018-11-25, 18:55
Medlem
Det har gått flera dagar och ingen info än. Märkligt att dom som vet håller tyst.
Citera
2018-11-25, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Det handlar om kokain
Om det stämmer att det handlar om kokain. Vad är så farligt med det att hon måste gå ut offentligt? Att han tagit det eller att han inte betalat och blivit bötfälld? I så fall är det väl bara att betala, att han smugglat och sålt är väl inte så troligt men i så fall spiller det över på IL moral. Kan verkligen denne Hampus vara en becknare?
Senast redigerad av Kiya123 2018-11-25 kl. 19:04.
Citera
2018-11-25, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Om det stämmer att det handlar om kokain. Vad är så farligt med det att hon måste gå ut offentligt? Att han tagit det eller att han inte betalat och blivit bötfälld? I så fall är det väl bara att betala, att han smugglat och sålt är väl inte så troligt men i så fall spiller det över på IL moral. Kan verkligen denne Hampus vara en becknare?

Har svårt att se att det handlar om kokain.
Citera
2018-11-25, 19:31
Medlem
caztors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daxshandlaren
Har svårt att se att det handlar om kokain.

Inte omöjligt. Kanske har herr Hampus varit en junkie på sidan om, varit skyldig fel människor pengar som sedan har visat sig utanför Blondinbellas hus?
Citera
2018-11-25, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caztor
Inte omöjligt. Kanske har herr Hampus varit en junkie på sidan om, varit skyldig fel människor pengar som sedan har visat sig utanför Blondinbellas hus?

Har svårt att se att han inte skulle ha råd att betala för det.
Citera
2018-11-25, 19:53
Medlem
Jag förstår inte poängen att gå ut med det på bloggen utan att berätta hela historien. VILL hon att folk ska spekulera och misstänka Hampus, hennes pappa eller personal?
Citera
2018-11-25, 20:01
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tynabort
Jag förstår inte poängen att gå ut med det på bloggen utan att berätta hela historien. VILL hon att folk ska spekulera och misstänka Hampus, hennes pappa eller personal?

Så har hon alltid gjort..
På så vis fått en massa pengar...
Citera
2018-11-25, 20:13
Medlem
Mangelinas avatar
Som kvinna är man ju smartare än att sabba sitt anseende/karriär för ett rötägg till snubbe. Eftersom hon uttryckt sig: ”Den person som jag trodde jag kände har utsatt mig och mina barn för en enorm fara” lutar det mot en person som hon har släktband med: pappan
Å andra sidan har hon ju pausat med H-snubben innan, så det här kanske blev droppen
Citera
2018-11-25, 20:40
Medlem
yoloswagetcs avatar
På Bloggbevakning antyds det i en kommentar att förklaringen till alltsammans skulle finnas på någon sida, och att denna sida har länkats till här på Flashback. OM detta stämmer - kan någon vänligen skicka länken? Jag har tittat igenom allt och hittar inget.
Citera
2018-11-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
På Bloggbevakning antyds det i en kommentar att förklaringen till alltsammans skulle finnas på någon sida, och att denna sida har länkats till här på Flashback. OM detta stämmer - kan någon vänligen skicka länken? Jag har tittat igenom allt och hittar inget.
Inlägget finns citerat i bloggbevakning... Kommer inte ihåg inläggsnumret. Finns också skrivet. Kanske 4162 eller något i närheten...
Citera
2018-11-25, 21:11
Medlem
Inlägget som de skrivs om på bloggbevakning är 4164 men känns som de håller på att bli lite rundgång mellan Flashback o bloggbevakning nu 😂
Senast redigerad av m036 2018-11-25 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in