2018-11-25, 15:49
Medlem
Lalandes avatar
Nej, stalkern har gjort sitt konto privat. 😳
Ingen stjärna här inne som följer honom och kan berätta vad som händer där inne?
Citera
2018-11-25, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Från Bellas instagram a person that you loved, put you through this danger.

Vet inte hur du menar men jag tror inte att hon hyste just såna kärlekskänslor för sin au pair? 🤷‍♀️

Ok förstår din mening! Har inte läst allt hon skrivit ordagrant.
Citera
2018-11-25, 16:57
Medlem
Hon bar Hampus klocka igår så nog verkar inte Hampus vara den som utsatt henne för fara.
Citera
2018-11-25, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hon bar Hampus klocka igår så nog verkar inte Hampus vara den som utsatt henne för fara.

Tror han är inblandad på något sätt. Väldigt lite aktivitet på twitter och ingen söndagsanalys idag. Väldigt sällan han missar den.
Citera
2018-11-25, 17:40
Medlem
Citat:

Är det där logiskt i din värld? Det är en dyr klocka, självklart vill Bella visa upp den. Hon verkar ledsen över att det är slut och att de inte kan ses mer, så om du tror att känslorna sitter i klockan så kan det ta ett tag innan hon tar av sig den för känslorna verkar inte vara borta
Citera
2018-11-25, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Nej, stalkern har gjort sitt konto privat. 😳
Ingen stjärna här inne som följer honom och kan berätta vad som händer där inne?

För 17 timmar sedan la han upp 2 selfies som ser likadan ut som alla de andra.
Citera
2018-11-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Är det där logiskt i din värld? Det är en dyr klocka, självklart vill Bella visa upp den. Hon verkar ledsen över att det är slut och att de inte kan ses mer, så om du tror att känslorna sitter i klockan så kan det ta ett tag innan hon tar av sig den för känslorna verkar inte vara borta

Hade någon utsatt mig och min dotter och son för fara som gett mig en klocka så hade jag gjort mig av med den direkt. Kört ner den i halsen på vederbörande och sedan dödat den.
Citera
2018-11-25, 18:11
Medlem
Det handlar om kokain
Citera
2018-11-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Det handlar om kokain

Skulle du kunna utveckla det lite?
Citera
2018-11-25, 18:40
Medlem
Blondinbella skämmer ut sig big Time nu, förstör sitt "varumärke", allt, hon har nog flippat ut totalt.
I bloggens kommentarsfält skriver folk vad som helst nu,liksom här. Godnatt Bella, upp som en sol ner som en pannkaka, alla sagor har inte vackra slut.
Citera
2018-11-25, 18:44
Medlem
Citat:
Hade någon utsatt mig och min dotter och son för fara som gett mig en klocka så hade jag gjort mig av med den direkt. Kört ner den i halsen på vederbörande och sedan dödat den.

Du ja. Men hur troligt är det att Bella skulle göra sig av med något värdefullt hon kan skryta med?
Citera
2018-11-25, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Det handlar om kokain

Det skulle förklara mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto