2018-11-25, 13:22
Medlem
Här står det att Expressen sökt Hampus Jarlbo.
https://www.expressen.se/noje/isabella-lowengrip-tar-paus-efter-svara-tiden/

De har uppenbarligen inte fått tag på honom så han kan ju sitta i polisförvar, flytt från landet eller stängt av mobilen.
Citera
2018-11-25, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anva
Lyssna på framgångspodden med henne så får ni svar på allt med huset
Haha framgångspodden nä tack! Är hennes skönhetsprodukter bra?
Citera
2018-11-25, 13:57
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hon känns inte så framgångsrik för tillfället så jag lyssnar inte på någon podd just nu. Nyfiken ändå på varför media inte skriver om vad som hänt.

Så lägg dina känslor åt sidan då. Jag förstår att det känns jobbigt att en kvinna är framgångsrik. Bella är framgångsrik oavsett vad dina känslor säger. Det måste du resten av alla sorgliga män här inne acceptera. Sedan kan ni testa att framföra åsikter om henne och hennes väg till framgång utan att gå till personangrepp, det är värt ett försök iallafall.
Citera
2018-11-25, 14:36
Medlem
skäggmannens avatar
Det låter ju rätt rimligt att "Den person som jag trodde jag kände har utsatt mig och mina barn för en enorm fara" är någon annan person än Hampus?
Citera
2018-11-25, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skäggmannen
Det låter ju rätt rimligt att "Den person som jag trodde jag kände har utsatt mig och mina barn för en enorm fara" är någon annan person än Hampus?

Mitt första inlägg här på FB 😊
Kan den tidigare au pairen vara inblandad?
Citera
2018-11-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Så lägg dina känslor åt sidan då. Jag förstår att det känns jobbigt att en kvinna är framgångsrik. Bella är framgångsrik oavsett vad dina känslor säger. Det måste du resten av alla sorgliga män här inne acceptera. Sedan kan ni testa att framföra åsikter om henne och hennes väg till framgång utan att gå till personangrepp, det är värt ett försök iallafall.

Det känns inte som att det viktiga är om Isabella är framgångsrik just nu. Hon skulle säkert ge upp allt för sina barns skull om det är så att Hambus satt henne och barnen i fara.
Citera
2018-11-25, 15:02
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Det känns inte som att det viktiga är om Isabella är framgångsrik just nu. Hon skulle säkert ge upp allt för sina barns skull om det är så att Hambus satt henne och barnen i fara.

Det var du själv som förde det på tal.
Ja, självklart får man förutsätta att Bella gör allt för sina barn. Som de flesta vettiga föräldrar gör.
Citera
2018-11-25, 15:09
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geflebo80
Mitt första inlägg här på FB 😊
Kan den tidigare au pairen vara inblandad?

Från Bellas instagram a person that you loved, put you through this danger.

Vet inte hur du menar men jag tror inte att hon hyste just såna kärlekskänslor för sin au pair? 🤷‍♀️
Citera
2018-11-25, 15:11
Medlem
Någon som tagit sig tid att granska hennes årsredovisningar och/eller deklaration? Den senare vore nästan intressant att begära ut från Skattemyndigheten.

En snabb koll på allabolag.se visar att det i toppen ligger ett holdingbolag ISPI som verkar ägas av Isabella och Pingis - gör en del vinst och delade i år ut 3 miljoner till aktieägarna. Detta bolag har kopplingar till bolaget med mesta omsättningen (47 miljoner) https://www.allabolag.se/5569021982/lowengrip-beauty-ab - dock har det bolaget varken speciellt höga lönekostnader trots alla "managers" dom anställt enligt årsredovisningen eller någon uppseendeväckande vinst (delade dock ut 2 miljoner till aktieägarna)

Inget av bolagen är e.g speciellt uppseendeväckande, vilken random ICA Kvantumbutik omsätter mer och ger ägarna mer deg på kontot

Känns som det behövs betydligt större vinster för att kunna casha upp till ett hus i 25-30' klassen. Låter mer troligt hon hyr det billigt och passar på skryta lite.
Citera
2018-11-25, 15:18
Bannlyst
Citat:

Det tror jag dessvärre inte. Hon skulle garanterat välja karriären framför barnen och låta ex-maken få ensam vårdnad. Finns inte en chans att hon skulle släppa allt och dra sig tillbaka med barnen.
Citera
2018-11-25, 15:18
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Någon som tagit sig tid att granska hennes årsredovisningar och/eller deklaration? Den senare vore nästan intressant att begära ut från Skattemyndigheten.

En snabb koll på allabolag.se visar att det i toppen ligger ett holdingbolag ISPI som verkar ägas av Isabella och Pingis - gör en del vinst och delade i år ut 3 miljoner till aktieägarna. Detta bolag har kopplingar till bolaget med mesta omsättningen (47 miljoner) https://www.allabolag.se/5569021982/lowengrip-beauty-ab - dock har det bolaget varken speciellt höga lönekostnader trots alla "managers" dom anställt enligt årsredovisningen eller någon uppseendeväckande vinst (delade dock ut 2 miljoner till aktieägarna)

Inget av bolagen är e.g speciellt uppseendeväckande, vilken random ICA Kvantumbutik omsätter mer och ger ägarna mer deg på kontot

Känns som det behövs betydligt större vinster för att kunna casha upp till ett hus i 25-30' klassen. Låter mer troligt hon hyr det billigt och passar på skryta lite.

Jag tänker att det är blogg och instagram som är den största kassakon för Bella, inte något av bolagen som hon driver med Pingis. Men det är en gissning från min sida.
Tror dock inte att människan skulle hyra sitt boende, så dum är inte ens jag att jag hyr mitt hem.
Citera
2018-11-25, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Jag tänker att det är blogg och instagram som är den största kassakon för Bella, inte något av bolagen som hon driver med Pingis. Men det är en gissning från min sida.
Tror dock inte att människan skulle hyra sitt boende, så dum är inte ens jag att jag hyr mitt hem.

Så vad avlönar Isabella alla sina anställda hemma med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in