Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Du är sjuk och jag hoppas verkligen du trollar.
Det var bra att var insatt att han kunde bli mördad men det hör inte till saken.
Ingen tvekan om att han gjorde fel, det tror jag alla i tråden är överens om men fortfarande så förtjäna han inte att dö och inga jävla isolerade stammar ska ha några frikort till att slakta folk hur dom vill.
Vem vet vad dom egentligen håller på med där på ön. Incest, våldtäkter, kannibalism, grymma ritualer med mera förutom att slakta alla dom inte känner igen.
Men det är förstås okej, för att dom inte haft så mycket kontakt med andra människor.
Inte undra på att det på går så mycket sjukt i världen eftersom det finns människor som acceptera detta.
Jag är inte förvånad med tanke på att Sverige tillåter barnäktenskap.
Jag är inte sjuk för att jag kan tänka längre än vad du kan. Det är inget land, de här personerna vet inte vad ett land är. Du kan jämföra dem med människor från förr som försvarar sitt revir. Så fungerar de.
Om du inte kan tänka dig in i skillnaden på hur ett urfolk isolerade ute på en ö fungerar och moderna människor i samhället så får det stå för dig. Är jag för mord i övriga världen? Nej. Är jag för att de dödar människor som kommer in på deras rivir? Nej, men jag har full förståelse varför de gör det och tycker att de personerna som åker dit får skylla sig själva om de blir dödade
Vad de gör ute på sin ö är deras ensak. Låt dem sköta sitt ifred som det är sagt att de ska få göra.
Finns inget att göra åt det, så fort någon utifrån får nära kontakt med dem dör majoriteten av dem. Hur många av deras liv är en kristens mupps liv värt? 10, 50, 150, 200 kanske? Är det okej att vi dödar dem men inte att de dödar personer utifrån?
Skärp dig nu och sluta fantisera ihop massa scenarion som inte fungerar i verkligheten