2018-11-24, 05:22
Medlem
Blir lika överlycklig varje gång nån sån här jävla idiot i religionens tecken blir mördad. Borde han inte fattat redan dagen innan när hans bibel blev sönderskjuten?
Citera
2018-11-24, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Du debatterar antagligen med en Svensson, logik är inte den starkaste sidan utan PK och humanism. Dom kan helt enkelt inte förstå.

Det är du som inte förstår. Vi ”Svenssons” är realister. Hat och fascism söndrar. Ju mindre och betydelselös en människa känner sig, desto mer hat och fascism. Alltså ett samhälle som vittrar sönder. Du är ett typexempel, men du efterlyser ett samhälle du inte förstår att du inte vill ha. Inte minst ditt nick vittnar om det. Om alla normalt begåvade Svenssons skulle hänga på Flashback och ge uttryck för sina åsikter skulle du eventuellt förstå att du är snömos. Själv gör jag inlägg då och då, men inser att sådana som du aldrig kommer att begripa. Så varsågod att attackera. Bryr mig noll.

Missionären som ville besöka N S är givetvis oxå fylld av snömos och lika tokig som en islamist. Att döda är givetvis fel, men som flera påpekat, är invånarnas erfarenheter av de få besök de haft inte särskilt bra. Hur många släpper in en total främling i sitt hem som man bara har dåliga erfarenheter av? Låt dem vara ifred. Det kommer ändå inget gott ur att besöka dem ur en mänsklig (”PK”) synvinkel. Men som forskningsobjekt är de ju hur intressanta som helst. Använd tekniken.
Citera
2018-11-24, 05:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Tycker de är intressanta. Mer djur än människor.

Man borde gå i land med utrustning, kapa huvudet på en direkt och visa var skåpet ska stå - sen kräva att de visar allt vad de visa kan.

Finns inget behov att ha de kvar om vi inte kan lära nåt av dom.

Mord kan de inte dömmas för. Det är som att dömma en tiger. Det är i så fall skyddsjakt som gäller.

Gällande uppkomsten av detta beteende skulle jag tro att det har med religion att göra. Nägon gammal stamhövding var med om en massaker utifrån och printade in i huvudet på alla; att alla som kommer i land utifrån är djävulen.

Undrar hur inavlade de är. Undrar hur deras sociala regler ser ut. Dödar de varandra fritt? Har de sex med vem som helst, helt oavsett ålder?

Som sagt; Kan vi inte lära av de så döda dom.
Citera
2018-11-24, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka

Man borde gå i land med utrustning, kapa huvudet på en direkt och visa var skåpet ska stå - sen kräva att de visar allt vad de visa kan.

Mord kan de inte dömmas för. Det är som att dömma en tiger. Det är i så fall skyddsjakt som gäller.

Gällande uppkomsten av detta beteende skulle jag tro att det har med religion att göra. Nägon gammal stamhövding var med om en massaker utifrån och printade in i huvudet på alla; att alla som kommer i land utifrån är djävulen.

Undrar hur inavlade de är. Undrar hur deras sociala regler ser ut. Dödar de varandra fritt? Har de sex med vem som helst, helt oavsett ålder?

Att du är en rädd uppumpat inavel framför en dator är klart vad dom är is fucking not your business silly PK troll.
Citera
2018-11-24, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Du är sjuk och jag hoppas verkligen du trollar.
Det var bra att var insatt att han kunde bli mördad men det hör inte till saken.

Ingen tvekan om att han gjorde fel, det tror jag alla i tråden är överens om men fortfarande så förtjäna han inte att dö och inga jävla isolerade stammar ska ha några frikort till att slakta folk hur dom vill.

Vem vet vad dom egentligen håller på med där på ön. Incest, våldtäkter, kannibalism, grymma ritualer med mera förutom att slakta alla dom inte känner igen.

Men det är förstås okej, för att dom inte haft så mycket kontakt med andra människor.
Inte undra på att det på går så mycket sjukt i världen eftersom det finns människor som acceptera detta.

Jag är inte förvånad med tanke på att Sverige tillåter barnäktenskap.

Jag är inte sjuk för att jag kan tänka längre än vad du kan. Det är inget land, de här personerna vet inte vad ett land är. Du kan jämföra dem med människor från förr som försvarar sitt revir. Så fungerar de.

Om du inte kan tänka dig in i skillnaden på hur ett urfolk isolerade ute på en ö fungerar och moderna människor i samhället så får det stå för dig. Är jag för mord i övriga världen? Nej. Är jag för att de dödar människor som kommer in på deras rivir? Nej, men jag har full förståelse varför de gör det och tycker att de personerna som åker dit får skylla sig själva om de blir dödade

Vad de gör ute på sin ö är deras ensak. Låt dem sköta sitt ifred som det är sagt att de ska få göra.
Finns inget att göra åt det, så fort någon utifrån får nära kontakt med dem dör majoriteten av dem. Hur många av deras liv är en kristens mupps liv värt? 10, 50, 150, 200 kanske? Är det okej att vi dödar dem men inte att de dödar personer utifrån?

Skärp dig nu och sluta fantisera ihop massa scenarion som inte fungerar i verkligheten
Citera
2018-11-24, 07:13
Medlem
Jag tycker att det var rätt bra att de dödade amerikanen. När missionärer kommer till en stam så sjunker stammen ner i alkoholism, prostitution och sjukdomar. Amerikaner tror att de har herravälde över världen och att de får göra precis vad de vill. Vem sörjer den här amerikanske pellejönsen mer än hans mamma?
Citera
2018-11-24, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Jag tycker att det var rätt bra att de dödade amerikanen. När missionärer kommer till en stam så sjunker stammen ner i alkoholism, prostitution och sjukdomar. Amerikaner tror att de har herravälde över världen och att de får göra precis vad de vill. Vem sörjer den här amerikanske pellejönsen mer än hans mamma?
Säg inte det, Trump kanske beordrar en invasion för att fiska röster i det religiöst galna USA. Själv hade jag hellre läst om att de ätit upp honom i en köttgryta så att kristi blod äntligen gjort någon nytta för folket, hm.
Citera
2018-11-24, 07:56
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad

Säg inte Amerikaner. Den sortens godhjärtade frälsare finns i hela världen, inte minst i Sverige. Förväntade du dig att en isolerade folkspillras självpåtagna isolering ska respekteras? Nej det ses som extrem nationalism de ska in i den globalistiska världssamfundet, få syfilis och alkoholism. Säkert finns det någon man kan plundra dem på också.
Citera
2018-11-24, 07:58
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka

Det vore passande om du lär dig stava och att skilja på när man använder de och dem innan du deklamerar rätt till herravälde över något annat folkslag.
Citera
2018-11-24, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Säg inte det, Trump kanske beordrar en invasion för att fiska röster i det religiöst galna USA. Själv hade jag hellre läst om att de ätit upp honom i en köttgryta så att kristi blod äntligen gjort någon nytta för folket, hm.

Fast det hade möjligtvis varit skadligt för dem att komma i kontakt med honom. På ett värre sätt än västerlänningens turistminne i form av salmonella.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-11-24 kl. 08:54.
Citera
2018-11-24, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Du är sjuk och jag hoppas verkligen du trollar.
Det var bra att var insatt att han kunde bli mördad men det hör inte till saken.

Ingen tvekan om att han gjorde fel, det tror jag alla i tråden är överens om men fortfarande så förtjäna han inte att dö och inga jävla isolerade stammar ska ha några frikort till att slakta folk hur dom vill.

Vem vet vad dom egentligen håller på med där på ön. Incest, våldtäkter, kannibalism, grymma ritualer med mera förutom att slakta alla dom inte känner igen.

Men det är förstås okej, för att dom inte haft så mycket kontakt med andra människor.
Inte undra på att det på går så mycket sjukt i världen eftersom det finns människor som acceptera detta.

Jag är inte förvånad med tanke på att Sverige tillåter barnäktenskap.

Sverige bryr sig inte nämnvärt i andra länders äktenskap så länge inget svenskt rättssubjekt är inblandad. I många länder har de inte efterlevandepension varför man har konstruktioner att det är möjligt att ärva en fru med barn där familjeförsörjaren avlidit.

Om någon eller några sentineleser inte trivs i sitt samhälle så kan de väl försöka paddla ikapp någon fiskebåt för att försöka fly och i så fall får väl något annat land överväga om man ska bjuda in den flyende till sitt samhälle som andra asylanter. Men man kan väl inte förutsätta att de har det dåligt och åka dit och härja med dem på grunden av att vi minsann inte vet allt om hur de gör och har det?

Men just amerikaner är väl inte nödvändigt bäst på att ta itu med våldtäkter, incest, barnprostitution etc:
https://youtu.be/_h6TXJBDj9o
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-11-24 kl. 08:56.
Citera
2018-11-24, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Fast det hade möjligtvis varit skadligt för dem att komma i kontakt med honom. Påett värre sätt än västerlänningens turistminne i form av salmonella.

Fast om 300 öbor, husdjur och myror delat på soppan hade de nog klarat sig med en vanlig besöksdiarre trots det förgiftade huvudet på sonen. Jag såg en youtube video om folk som kom i kontakt med den galna världen och det var inte direkt en skopa ris de åt utan ett korn i taget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in