Citat:
Ursprungligen postat av
Cocaine-Cowboy
Jag listade några saker jag behövde sedan 2 månader tillbaka. Följde prisutvecklingen på dessa varor och vipps så sänktes priset på samtliga av dessa jag följt just idag, allt mellan 10-25% fick jag i rabatt. Så visst kan du fynda, gäller bara att göra en research på produkterna du vill ha. Prisjakt är en bra sida till att börja med.
Ja visst kan man hitta massor av grejer till bra priser idag. Har man lite koll så ser man vad som är bra eller mindre bra.
De som skriker om att Black friday ar fake eller att dom blir blåsta har inte koll på sina grejer.
Med tex Prisjakt blir de väldigt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
jay.simpson
Känns som att mellandagsrean och rean under sommaren är bättre. Kollar lite produkter vissa är sänkt med ett par kronor.
Jag tänker inte handla. Det är i princip reor lite då och då under året. Intersport har nästan erbjudande jämt.
Problemet är ju att alla tjuvstartar. Det har förstört den rea som skulle kunna vara årets största.
Hade man hållt sig till bara fredag hade det blivit större press på både butiker och konsumenterna att verkligen locka till sig de man vill ha och att kunna köpa snabbt.
Sen kom hela helgen som nu är hela veckan osv.