Citat:
Ursprungligen postat av
jaghetersam
Jag ville bara informera er kring min väns status som jag tidigare nämnt vid ett flertal tillfällen i denna tråd. Igår blev personen utslängd från sitt lärosäte efter 4 terminer genomförd och godkänt betyg i läkarlinjen. Personen är inte uthängd här men det uppskattas trots dennes efterblivna handling att sluta med dessa uthängningar. Personen har gått igenom mycket i sitt liv och jag är orolig för att denne kan göra något för att ta livet av sig. Så snälla flashbackare, trots dessa omoraliska personers handlingar, tagga ner med att hänga ut folk. Det värsta för dessa är att bli utkastad från respektive utbildning vilket UHR uppenbarligen betar av just nu.
Tack för förståelsen
Sannolikt kommer du att bli uthängd här på flashback då allt blir offentliga handlingar. Om du tror att du kommer göra dig illa är det bra att söka hjälp redan nu. Din vårdcentral kan säkert ordna med samtalskontakt, annars får du gå till landstingspsykiatrin.
Gör inget dumt. Det är tråkigt att behöva stå för sina dumheter men detta är inget att avsluta sitt liv för.
För de som fortfarande vill bli doktor går det säkerligen bra att söka sig till östeuropeiska universitets medicinutbildningar.