2018-11-21, 21:36
Medlem
Hmm...

Skapa intriger, utnyttjande av sexuell makt, bråkmakeri och manipulation -missat något?
Citera
2018-11-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Klart de gör det. I alla fall till största delen. Din kvinnohjärna. Lär dig tänka. Oj det går inte. Du har ju en pyttehjärna!

Snälla för hela det manliga släktet och människosläktet för den delen, lägg ned. Du är så långt ute och cyklar att jag inte finner ord. Det står inte ett ord av det du ville bevisa i den där länken.

Att du har mage att komma med påhopp när det enda din länk bevisar är att du är korkad och saknar läsförståelse är så sjukt absurt.
Citera
2018-11-21, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystic_handyman
Hmm...

Skapa intriger, utnyttjande av sexuell makt, bråkmakeri och manipulation -missat något?
Så originellt. Som att jag skulle skriva att män är bäst på att vara assholes, maktgalna och kriminella. Moget, eller hur? Du är på samma nivå som en feministfjortis, hoppas du är stolt.
Citera
2018-11-21, 21:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det var publicerat i Dagens Industri typ 2014. Orkar inte engagera mig för att hitta något för er losers här på forumet.

Jaha nä klart du inte orkar engagera dig när det faktiskt gäller. Men du orkar påstå en massa grundlös fakta.
Nåväl du kan återkomma när du har någonting trovärdigt att säga, vilket jag betvivlar kommer hända.
Citera
2018-11-21, 21:44
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klopa
Snälla för hela det manliga släktet och människosläktet för den delen, lägg ned. Du är så långt ute och cyklar att jag inte finner ord. Det står inte ett ord av det du ville bevisa i den där länken.

Att du har mage att komma med påhopp när det enda din länk bevisar är att du är korkad och saknar läsförståelse är så sjukt absurt.
Haha aldrig i livet. Jag har rätt 100 % i det jag skriver. Sedan att du själv är idiot att du inte kan läsa vad som skrivs i länken är sorgligt. Länken stipulerar att ensamstående mammor är skit. Sedan att jag inte hittade länken till ensamstående pappor är ju inte mitt fel. Google ogillar saker som främjar män. Vi lever i en politiskt vanskapt värld. Du är en av dem som kommer få skörda frukterna.. mums det blir goda frukter. Det hade varit kul likt Mary Poppins mata dig med dessa frukterna rakt ner i halsen. Men ja det kommer finnas andra
Citera
2018-11-21, 21:46
Medlem
Oh-be-wans avatar
Om vi nu ska hålla oss till ämnet vidare så är ju kvinnor bäst på att vara otrogna.

https://www.expressen.se/halsoliv/fler-kvinnor-an-man-ar-otrogna-mot-partnern/
Citera
2018-11-21, 21:46
Medlem
Citat:

Det känns så bra när en man säger ifrån. Jag ska ta till mig av den här erfarenheten och alltid ifrågasätta om jag är i ett sammanhang när en kvinna uttrycker sig orättvist om män.
Citera
2018-11-21, 21:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Haha aldrig i livet. Jag har rätt 100 % i det jag skriver. Sedan att du själv är idiot att du inte kan läsa vad som skrivs i länken är sorgligt. Länken stipulerar att ensamstående mammor är skit. Sedan att jag inte hittade länken till ensamstående pappor är ju inte mitt fel. Google ogillar saker som främjar män. Vi lever i en politiskt vanskapt värld. Du är en av dem som kommer få skörda frukterna.. mums det blir goda frukter. Det hade varit kul likt Mary Poppins mata dig med dessa frukterna rakt ner i halsen. Men ja det kommer finnas andra

Herregud du verkar totalt verklighetsfrämmande.
Om nu tre personer säger samma sak, varför fortsätta hävda det? Läs artikeln igen om någonting är oklart.
Vi pratar inte om tolkningar, vi pratar om vad där står skrivet med ord. Förstår du skillnaden på detta?

"Jag hittade inte artikeln", haha, alltså sluta nu. Bara sluta.
Citera
2018-11-21, 21:53
Medlem
Citat:

Herregud. Jag har inte ens yttrat min åsikt i frågan, utan jag ifrågasätter bara din intelligens väldigt hårt. Men eftersom du har rätt om vad som står i din artikel så får du gärna citera det som styrker din åsikt och sätta mig på plats.
Citera
2018-11-21, 21:56
Medlem
Min impulskontroll är kass idag, inte bästa tillfället att hänga på flashback.
Citera
2018-11-21, 21:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
3 kvinnor som systerligt ska försöka ta ner mig. Det går inte. Jag är ett lejon i min prime time och det finns ingen chans att ens dubbla er hjärnkapacitet skulle få mig på fall. Ni är veka.

Det är inte artikeln du ska läsa, det är länk till studien. DIN IDIOT till hora.

Hah, det var du som ursäktade dig med att du inte hittade vad du skulle från DN 2014. Sen om det var artikel eller statistik spelar mindre roll eftersom den inte existerar.

Idiot och hora? Aj, det tog.
Kan du komma på lite fler skällsord?
Citera
2018-11-21, 21:58
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Herregud. Jag har inte ens yttrat min åsikt i frågan, utan jag ifrågasätter bara din intelligens väldigt hårt. Men eftersom du har rätt om vad som står i din artikel så får du gärna citera det som styrker din åsikt och sätta mig på plats.
Från CHESS studien :CITAT 1; As shown in
table 2, children in nuclear families reported the
least problems in terms of mean values on all items and total
mean score. Children in JPC had slightly more problems, fol-
lowed by those living mostly with one parent. Children who
lived with only one parent reported most problems, in terms of
mean scores, on all items. Also, the proportion of children who
always or often suffered from different symptoms was highest
among the latter group.

CITAT 2;
The majority of those living mostly
or only with one parent lived with their mother.

Varför tror du inte forskarna stratifierade för kön. Jag kan ge dig en anledning. Det skulle inte bli jättepopulärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in