Citat:
Ursprungligen postat av
Jockiboii
Svensk sjukvård är väl nästintill kostnadsfri?
Ja, men tiden du spenderar som invalid eller i konvalecens efteråt kommer som bäst att ge dig ett väldigt lågt socialbidrag att leva på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jockiboii
Varför ska jag oroa mig över jobbrelaterade skador?
För att det är just sådana som ruinerar svartjobbare för livet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jockiboii
Sitter förövrigt i kontor för det mesta och sköter pappersarbete. Sen blir det mycket jobbresor och förhandlingar utomlands. Inget grovjobb direkt.
Man kan råka ut för alla möjliga typer av olyckor under utlandsresor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jockiboii
Skulle lätt kunna spara 20k i månaden tills jag blir pensionär om jag lever lite snålare.
Då föreslår jag att du börjar NU.
Vänjer man sig vid hög konsumtion och en glidig livsstil så blir det i ett svårt läge ofta så svårt att ge upp den att man väljer att bli MER kriminell. Särskilt om du skaffar familj och lullar in dina barn i samma högutgiftslivsstil. Ett fall från den höjden brukar leda barn rakt in i kriminalitet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jockiboii
Om företaget skulle gå i konkurs finns ändå saftiga kontakter..
Är dessa kontakter rustade för att klara en global ekonomisk krasch och fortfarande kunna vara en resurs för Dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jockiboii
Ser fortfarande bara fördelar med svartjobb. Så slipper man försörja regeringen också

Samtidigt som du fortsätter att parasitera på våra vägar, vår sjukvård och våra övriga samhällsfunktioner.
You're nothing but an Afghan när allt kommer omkring. När nazisterna vinner valet, så får du nog fly landet med inget mer än de kläder du har på kroppen.