Citat:
Ursprungligen postat av
r0land
Vore episkt att se % ränta och inte i SEK!
Och även ifall developers jobbar senare på nätterna, inte vid midnatt när man är uppe och ugglar sina investeringar

Det kommer att komma. Problemet med % är att det finns ett flertal olika formler för att beräkna avkastningen och inte någon enhetlig standard. Vi håller på att diskuterar internt vilken metod vi ska använda, men förmodligen blir det två olika där XIRR är en av dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
r0land
Väldigt mycket downtime på senaste tid.
Bara jag som noterat detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
sumpmongo
Ja, det är konstigt att inte få logga in på en vardag.
Jag behöver plocka ut lite men nu kan jag inte det :/
Citat:
Ursprungligen postat av
PriMaxGbg
Ja, lämpligt att informera om vad som händer och när sidan tros fungera igen.
Vi försöker hålla våra större uppdateringar till helger och kvällstid/nattetid, men ibland behöver de dessvärre ske på dagen för att ha alla utvecklare tillgängliga. Vi är nu klara med ett större arbete och vi tar definitivt med oss denna lärdom och strävar efter att ha tydligare meddelanden på siten när dessa ska ske.
Citat:
Ursprungligen postat av
BrieOCHkex
Kommer ni införa möjligheten att välja mellan företagskrediter och fakturaköp?
Företagskrediter hade varit mer attraktiva om vi kunde välja att låna ut på tiondelar av kapitalet som man kan göra med konsumentkrediter.
Jag skulle också gärna se möjligheten att välja ett belopp ELLER procentsats på konsumentkrediter.
Idag, 15:46 .
Ber om ursäkt för det! På Credstep (som är under namnbyte till Billecta finans) kommer vi inte att särskilja på dessa den närmsta tiden. Det som är mer troligt är att vi kommer öka det möjliga spannet för att vara lika som konsumentkrediter. Att ha både % och kr kommer inte att ske, men förhoppningsvis med större valmöjlighet kommer du att bli nöjd ändå.
Ha en trevlig onsdagskväll!