Citat:
Ursprungligen postat av
Dabbe1234
Men alltså tror du verkligen att dom på ren impuls, höga eller inte beslutar sig för att åka och skjuta ner medlemmar i ett av världens största kriminella mc gäng ? Även om jag har stoppat i mig både det ena o det andra genom åren så har man ju ändå haft lite förnuft kvar.
Visst killarna i 435 kanske inte är dom skarpaste knivarna i lådan, men så jävla korkade kan dom väl inte vara ?
Men är det på det viset så blir man fan mörkrädd för vad tomtar det springer runt på gatorna.
Jag lovar dig, det är mycket möjligt att det är så det ligger till. Det är ärligt talat pinsamt hur värdelösa dessa grabbar är på att vara livsstilskriminella. Deras kriminella "karriär" kan summeras med "HEJ POLISEN, HÄR ÄR JAG, KOM OCH GRIP MIG!". Att höra hur dessa småglin blir beskrivna som att ingå i ett "kriminellt nätverk" känns som att man uppgraderar det lokala korplaget till Champions Leuage, det är skratt-retande.
Detta misstag var bara en tidsfråga, de kanske inte hade någon koll på att HA var där, vilket isåfall är precis i linje med hur smarta och välkalkylerade deras drag är rent generellt. Impulsiva missbrukare med vapen som har fått springa fritt i hagen för länge, lite som ADHD-ungen i ens barns klass som skriker på lektionerna och slåss på rasterna helt utan konsekvenser.
De har ingen orsak till att leva denna typen av livsstil mer än att de aktivt väljer det.