2018-11-17, 00:45
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limptarzan
Stod säkert 10-12 skinnvästar vid Shell Landvetter vid 19.30 ikväll..... letandet har börjat på riktigt !
Ha vet garanterat redan vilka alla är och var dom finns
Det har undethuggarna redan fixat. Tro mig
Citera
2018-11-17, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabbe1234
men så jävla korkade kan dom väl inte vara ?
Men är det på det viset så blir man fan mörkrädd för vad tomtar det springer runt på gatorna.
Det är viss skillnad mellan att ha petat i sig det ena och andra som du och jag gör på en helgkväll mot att vara konstant tjackad i långa perioder. Då kan man väl lugnt säga att konsekvenstänkandet ofta har en del övrigt att önska
Citera
2018-11-17, 01:00
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godemannen
Det är viss skillnad mellan att ha petat i sig det ena och andra som du och jag gör på en helgkväll mot att vara konstant tjackad i långa perioder. Då kan man väl lugnt säga att konsekvenstänkandet ofta har en del övrigt att önska
Är det någon som tror att de medvetna om att HA Polen är på plats gör en analys av konsekvenserna av en skjutning (med risk att folk dör), och då funderar på var de ska hålla sig undan, ekonomiskt svinn, konsekvenser för familj och hur de ska stå pall för eventuella vedergällningar?

Att en del är imponerade av skitungarna är just för att de handlar på impuls, det tolkas som modigt. Men med den åldern, det registret och ryktet vittnar om dumhet och pundarmentalitet.
Citera
2018-11-17, 01:42
Medlem
Citat:
Men alltså tror du verkligen att dom på ren impuls, höga eller inte beslutar sig för att åka och skjuta ner medlemmar i ett av världens största kriminella mc gäng ? Även om jag har stoppat i mig både det ena o det andra genom åren så har man ju ändå haft lite förnuft kvar.
Visst killarna i 435 kanske inte är dom skarpaste knivarna i lådan, men så jävla korkade kan dom väl inte vara ?
Men är det på det viset så blir man fan mörkrädd för vad tomtar det springer runt på gatorna.

Festen va på Beer Brothers MC. Att HA va där kom nog som en överaskning
Citera
2018-11-17, 01:54
Medlem
Citat:
Men alltså tror du verkligen att dom på ren impuls, höga eller inte beslutar sig för att åka och skjuta ner medlemmar i ett av världens största kriminella mc gäng ? Även om jag har stoppat i mig både det ena o det andra genom åren så har man ju ändå haft lite förnuft kvar.
Visst killarna i 435 kanske inte är dom skarpaste knivarna i lådan, men så jävla korkade kan dom väl inte vara ?

Jag lovar dig, det är mycket möjligt att det är så det ligger till. Det är ärligt talat pinsamt hur värdelösa dessa grabbar är på att vara livsstilskriminella. Deras kriminella "karriär" kan summeras med "HEJ POLISEN, HÄR ÄR JAG, KOM OCH GRIP MIG!". Att höra hur dessa småglin blir beskrivna som att ingå i ett "kriminellt nätverk" känns som att man uppgraderar det lokala korplaget till Champions Leuage, det är skratt-retande.

Detta misstag var bara en tidsfråga, de kanske inte hade någon koll på att HA var där, vilket isåfall är precis i linje med hur smarta och välkalkylerade deras drag är rent generellt. Impulsiva missbrukare med vapen som har fått springa fritt i hagen för länge, lite som ADHD-ungen i ens barns klass som skriker på lektionerna och slåss på rasterna helt utan konsekvenser.

De har ingen orsak till att leva denna typen av livsstil mer än att de aktivt väljer det.
Citera
2018-11-17, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Är det någon som tror att de medvetna om att HA Polen är på plats gör en analys av konsekvenserna av en skjutning (med risk att folk dör), och då funderar på var de ska hålla sig undan, ekonomiskt svinn, konsekvenser för familj och hur de ska stå pall för eventuella vedergällningar?

Att en del är imponerade av skitungarna är just för att de handlar på impuls, det tolkas som modigt. Men med den åldern, det registret och ryktet vittnar om dumhet och pundarmentalitet.
Det var ett jävla tjatande om HA Polen. Har du eller andra något som styrker.
1 Att dom skulle vara farligare än andra HA medlemar?
2 Varför skulle HA avd från Polen agera värre, tyffare och hårdare än tex en Svensk eller Norsk avd?
3 Hur många fullvärdiga från Polen var på plats?

Det är bara löjligt att ralijera gång på gång om Polen. Och än mer om man har noll koll utan bara hasplar ur sig vad man tror.
Citera
2018-11-17, 11:29
Medlem
Ännu ingen som kan berätta om HA avd från Polen eller hur många fullvärdiga som var på plats.
Precis som man trodde, ett större gäng snorungar kommenterar i tråden utan att ha någon som helst koll.
Citera
2018-11-17, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatuciswhatuget
Så kallade 435-gänget i Mölnlycke får lite smisk på en fest hos den lokala MC-klubben, varför är oklart. 435 kommer med pang-pang och skadeläget blir totalt 8 till sjukhus, 13 sys in på Skånegatan några dagar. Vad 435 inte visste, eller struntade i, var att ett gäng fullvärdiga Hells Angels från Polen var på plats och tillhörde de skadade. Därefter är det lite oklart, åtminstone om man håller sig på Flashback, men tre från 435 är namngivna här som mest aktiva vid tillfället och en har pekats ut som frontfigur i Beer Brothers. Resten är spekulationer...
Inget nytt med andra ord.
Citera
2018-11-17, 12:10
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Festen va på Beer Brothers MC. Att HA va där kom nog som en överaskning

Förfest
Citera
2018-11-17, 12:10
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Ha vet garanterat redan vilka alla är och var dom finns
Det har undethuggarna redan fixat. Tro mig

Kommer hämnden ske via drönare eller kryssningsmissiler eller har HA redan gått vidare till Energy directed weapons (laser från rymdsatelliter)?
Citera
2018-11-17, 12:39
Medlem
Om polisen skyddar 345 så bör de i gengäld kräva utpekande av vem som bar vapen och vem som sköt. Vägrar 345 prata så tror jag polisbeskyddet snart försvinner och då får de klara sig på egen hand. Jag önskar dem lycka till
Citera
2018-11-17, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Om polisen skyddar 345 så bör de i gengäld kräva utpekande av vem som bar vapen och vem som sköt. Vägrar 345 prata så tror jag polisbeskyddet snart försvinner och då får de klara sig på egen hand. Jag önskar dem lycka till

Det är nog vid sådana här tillfällen som alla börjar gola ner varandra för att rädda sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in