Citat:
Ursprungligen postat av
dreamer33
Tänker på USA-resan och vad som möjligen föregick den. Bodde flickorna D hos sina morföräldrar under tiden paret var borta? Skjutsade i så fall SD flickorna till dem? Nu har jag kanske missuppfattat det hela när jag tror att de bor i St.Mellösa, men en tanke som dök upp är att SD kunde ha tagit med ”obekväma ting” i bilen tillsammans med barnens packning, och gjort sig av med sitt bagage nånstans efter vägen. Långsökt kanske, sega tankar så här mitt i natten.
Ja, mycket funderingar blir det. SD hade väl ungarna veckan innan när HD var till Norrköping med manlig vän och hämtade guldskon som sen hamnade i Uppsala där hennes vän bor.
Var det verkligen bestämt att HD skulle med till USA? Det verkar lite osäkert om man ska tro på en trådskrivare som säger att HD bytte arbetspass och sen sjukskrev sig.
Kan ju tänkas att HD hade ungarna på måndagen och hennes föräldrar tog hand om dem från tisdagskvällen efter att HD skjutsat dem dit i SDs bil? Jag tror det var EGT som bestämt visste att HD hade hans bil på tisdagen.
Föräldrarna har sommarställe i område Odensbacken.
Jag tror att HD är mer eller mindre inblandad och att hon mycket väl vet vad som hänt. Det är mycket möjligt att hon "städat" och droppat frapperande bevis på vägen. Ingen otrolig tanke.
Hon kan ha lämnat barnen utan att ha mobil med sig, men förhoppningsvis var den med henne och mastades.