2018-11-15, 09:16
Medlem
Är det inte dags för en kort sammanfattning nu? Eller är vi fortfarande i full ovisshet?
Citera
2018-11-15, 09:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaceMan
Kanske det är till deras fördel om dom söker sig mot områden där dom har familj och vänner som
står upp för dom på annat sätt än här i Sverige. Och om det skulle vara så, så tror jag iaf att
det kommer hjälpa dom mer än att fortsätta ödsla tid här i Sverige.

Det är faktiskt inte jättesvårt om man har lite koll på olika verktyg som finns, men nästan allt
är beroende av hur personen väljer att uppehålla sig..

Ok, vilka verktyg menar du finns? Facebook? Att de outar sig själva?
Citera
2018-11-15, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttpannkaka
johnthedickholmes>> Många av medlemmarna i 435-gänget har utländska namn. Mellanöstern-klingande.

Asså? Kan du inte upplysa oss okunniga lite?

Ge oss namnen på dessa många Mellanöstern-klingande namn!
Citera
2018-11-15, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ok, vilka verktyg menar du finns? Facebook? Att de outar sig själva?

Sociala medier är absolut ett verktyg då många helt enkelt har svårt att låta bli.
Finns andra bättre (inte lika offentliga) vägar men absolut användbart då fb är såpass globalt oxå.
Citera
2018-11-15, 10:40
Medlem
Kommer HA att samarbeta med polisen tror ni, eller är det helt uteslutet?

De som blev skjutna - kommer de tiga i förhör eller?
Citera
2018-11-15, 11:14
Medlem
Jag kan iaf bekräfta att det INTE sitter någon frihetsberövad i ärendet som det sades i tråden igår.
Alla är släppta på fri fot, så media hade rätt denna gången.
Citera
2018-11-15, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathgrip
Kommer HA att samarbeta med polisen tror ni, eller är det helt uteslutet?

De som blev skjutna - kommer de tiga i förhör eller?

HA kommer aldrig samarbeta med Polisen, då gör dom sig till större clowner än vad dom redan har gjort iom att kidsen sköt på dom.

Efter vad jag har hört så har ingen av de inblandade sagt flaska i förhören, till o med de misshandlade i 435 har hållt käft om vad som har hänt.
Citera
2018-11-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabbe1234
HA kommer aldrig samarbeta med Polisen, då gör dom sig till större clowner än vad dom redan har gjort iom att kidsen sköt på dom.

Efter vad jag har hört så har ingen av de inblandade sagt flaska i förhören, till o med de misshandlade i 435 har hållt käft om vad som har hänt.

HA pratar inte med polisen. Då är man garanterat out i bad.

Att småglinen 435 inte snackar känns därimot mer osäkert.

Ska dom överleva på sikt lär det nog vara bäst att ta skydd med hjälp av polis och andra myndigheter.

Alla fattar att hämnden kommer. Det kan givetvis dröja tills saker och ting lugnat sig. Men att den kommer är 100% säkert.

Och den enda räddningen för 434 är polisskydd om dom inte är riktigt jävla tuffa på riktigt. Då tar dom med några HA i fallet i bästa fall.
Citera
2018-11-15, 12:16
Medlem
Jag har följt denna tråden en stund och tycker att det som skrivs, bara är baserat på egna teorier om vilka som sköt.
De enda som vet vad som har hänt och vilka som har varit inblandade är de som varit på plats.

Så min fråga är, hur kan ni som skriver i denna tråden påstå er veta att det var 435 som sköt?
"435 åkte inte dit själva!"

Vilka var de andra som var med 435... hur vet ni att de inte var de som hade skjutvapen på sig?

Att hänga ut personer på de viset som ni gör är fel om ni inte HELT SÄKERT vet om vilka som var där.

Så åter igen, ni som påstås "veta allt" vad baserar ni er information ifrån? Viskleken? Min kompis känner en kompis? Tidningen?FB?
Citera
2018-11-15, 12:29
Medlem
1X2Helgarderas avatar
[quote=Wichcraft|65840387]Jag har följt denna tråden en stund och tycker att det som skrivs, bara är baserat på egna teorier om vilka som sköt.
De enda som vet vad som har hänt och vilka som har varit inblandade är de som varit på plats.

Så min fråga är, hur kan ni som skriver i denna tråden påstå er veta att det var 435 som sköt?
"435 åkte inte dit själva"
Vilka var de andra som var med 435... hur vet ni att de inte var de som hade skjutvapen på sig?
Slut citat.
Var i tråden står det "435 åkte inte dit själva".
Var står det att de hade andra icke-435or med sig?
Citera
2018-11-15, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senatsoc
Är det inte dags för en kort sammanfattning nu? Eller är vi fortfarande i full ovisshet?
Så kallade 435-gänget i Mölnlycke får lite smisk på en fest hos den lokala MC-klubben, varför är oklart. 435 kommer med pang-pang och skadeläget blir totalt 8 till sjukhus, 13 sys in på Skånegatan några dagar. Vad 435 inte visste, eller struntade i, var att ett gäng fullvärdiga Hells Angels från Polen var på plats och tillhörde de skadade. Därefter är det lite oklart, åtminstone om man håller sig på Flashback, men tre från 435 är namngivna här som mest aktiva vid tillfället och en har pekats ut som frontfigur i Beer Brothers. Resten är spekulationer...
Citera
2018-11-15, 12:37
Medlem
Det står det inte i tråden, men 3 bilar åkte till ”festen” och baserat på hur många medlämmar som är med i ”435” så behövde de inte 3 bilar för att ta sig till platsen. Den bil som polisen stannade och drog vapen mot, var en av de 3 bilarna. 4 personer i bilen, varav 2 med västar. Men inte H.A eller B.B. Så vilka var de då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in