• 1
  • 2
2018-11-14, 14:45
Medlem
Tror ni det r svrt att f ett jobb p en coffeeshop i Amsterdam? Sugen p att dra i 1 r och arbeta.
Knner ni till ngra krav som krvs fr att f jobba dr? Placerade den i Cannabis d jag ska arbeta med det, sen visste jag inte var den skulle ligga!
Citera
2018-11-14, 14:57
Medlem
SkadeskjutenEkorres avatar
Vilka sprk kan du? Hollndska r nog ganska viktigt. Eller tyska. vrig erfarenhet?

verintresserad av cb?
Citera
2018-11-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkadeskjutenEkorre
Vilka sprk kan du? Hollndska r nog ganska viktigt. Eller tyska. vrig erfarenhet?

verintresserad av cb?

Svenska, engelska och lite smtt av varje. Sprket r givetvis ngot man fr lra sig. Studerat handels s har lite frsljning.

Skulle jag inte pst. Tycker det r intressant och tror det hade varit kul att f jobba med ngot man har intresse utav. Sen tror jag det skulle vara vrt att spendera ngot r i landet!
Citera
2018-11-14, 15:19
Medlem
Airikrrs avatar
Knns som det kommer vara lnga ker om jobb.
Hur r det med lnen?
Citera
2018-11-14, 15:22
Medlem
Allts det r inte omjligt, sikta p att dra i brjan av turistssongen, d din bsta chans r att f jobb i en skitig turistcoffeeshop dr du inte behver ha koll p mer n namnen p de strains du sljer, d dina kunder r fulla Britter som ska frbi Red Light District senare. "This is haze, mate" r allt du behver veta.

Som jag frstr r coffeeshops i slutndan ett cafjobb, och det frmsta du lr ta med dig frn det jobbet r en betydligt hgre tolerans fr weed och en avsmak fr Haze.
Citera
2018-11-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnarkistChipset
Svenska, engelska och lite smtt av varje. Sprket r givetvis ngot man fr lra sig. Studerat handels s har lite frsljning.

Skulle jag inte pst. Tycker det r intressant och tror det hade varit kul att f jobba med ngot man har intresse utav. Sen tror jag det skulle vara vrt att spendera ngot r i landet!

Blir nog rtt tufft med s pass bristande sprkkunskaper.
Citera
2018-11-14, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkadeskjutenEkorre
Blir nog rtt tufft med s pass bristande sprkkunskaper.

Nog tror jag att snubben kan f jobb.

Engelska rcker om du r i en turistcoffeeshop, men konkurrensen r betydligt strre, s du lr vl frst bara f deltidsjobb i brjan av ssongen, och d nr ssongen tar fart och d nr din (imaginra) kollega frn Australien ker hem efter att du har jobbat dr ngra veckor, fr du chansen att plocka fler pass.

Mitt frslag r att du inte enbart frlitar dig p coffeeshops, d alla ssongsarbetare lr vilja jobba i en coffeeshop, fr att weed r en sn fetisch fr vissa. Sk dig till extrapass i barer och andra cafer, dr kommer du ocks undan med att jobba bng
Citera
2018-11-14, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrrrrrlinBaby
Nog tror jag att snubben kan f jobb.

Engelska rcker om du r i en turistcoffeeshop, men konkurrensen r betydligt strre, s du lr vl frst bara f deltidsjobb i brjan av ssongen, och d nr ssongen tar fart och d nr din (imaginra) kollega frn Australien ker hem efter att du har jobbat dr ngra veckor, fr du chansen att plocka fler pass.

Mitt frslag r att du inte enbart frlitar dig p coffeeshops, d alla ssongsarbetare lr vilja jobba i en coffeeshop, fr att weed r en sn fetisch fr vissa. Sk dig till extrapass i barer och andra cafer, dr kommer du ocks undan med att jobba bng

Jag var lite vl kort dr. Menade precis som du sger, att konkurrensen blir tuffare, men att det inte r omjligt.
Citera
2018-11-14, 15:34
Medlem
Uppskattar svaren, informativa!
Citera
2018-11-14, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airikrr
Knns som det kommer vara lnga ker om jobb.
Hur r det med lnen?

Lnen r basic om jag uppfattat rtt. Kan vl plocka 16-18k p heltid.
Citera
2018-11-14, 15:54
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnarkistChipset

Kan du inte sprket och ej erfarenhet kan det nog bli tufft att f jobb p CoffeeShop men du kan ju alltid ska. Kanske om du r vldigt kunnig inom grs s kan det kanske finnas ett intresse.
Citera
2018-11-14, 15:58
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Tror nog mnga kunder mer uppskattar nn som kan deras sprk och kan snacka lite skit efter en tung arbetsdag n en cannabis-verintresserad-person.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in