2018-11-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Har till och med för mig att han i början av programserien sa att han inte varit nära kvinnor tidigare. Inget fel i det, men det blir ju extra tafatt o taffligt när han ska visa hela svenska folket sin kyssdebut.

Nej jag har också för mig att en av tjejerna frågade på speeddejten om han hade haft nån relation innan och han skrattade konstigt och sa nåt i stil med "nja jag hade en inneboende en gång men det blev inget"

Inget fel som du säger, alla kommer till den punkten olika fort i livet, men det taffliga blir ju mer påtagligt, kanske inte är det smartaste att debutera med sånt framför kameror.
Citera
2018-11-11, 20:14
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esmeralda102
Den absolut värsta sågningen någonsin har just Pökerz förärats. Dala-Demokraten står för insatsen. Tragiskt nog är detta lika dåligt som de skriver..
https://www.dalademokraten.se/artikel/noje/pokerz-det-mest-onodiga-jag-sett-pa-en-scen
Den uppmärksamme ser dock att det inte är Hannes som spelar Ronny(eller Ragge) vid det tillfället...
https://www.dalademokraten.se/artikel/dalarna/pokerz-splittras-letar-efter-en-ny-ragge
Senast redigerad av NiccoJ 2018-11-11 kl. 20:17. Anledning: Ny fakta
Citera
2018-11-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
De var manligt spydiga, arroganta och nedvärderande både mot henne och Tore. Härskartekniken fullkomligt flödade.

Jag ser det som klart elakt.

Det räckte med att dom var i närheten så växte han. Det gjorde det omöjligt att syna hans fel inför val.
Han fick gudastatus hos tittarna bara genom en ända kommentar. "Det håller jag inte med om".
Citera
2018-11-12, 12:03
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Jag har aldrig någonsin under mitt ~30 åriga liv sett något så pinsamt som när Simon skulle "kyssa" den blonda tjejen för några avsnitt sedan.

Hehe, nej det var inte direkt en instruktionsfilm för kyssande/pussande. Han övar sig fram dock så får eventuella kommande tjejer får man hoppas att han blir bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
De tänkte väl att de visar sina bästa bilder så de blir valda och när de väl är på plats så kan de ist få visa upp sin personlighet ist och spela på den, vilket för tittarna blev ett stort nöje.
Hoppas de dyker upp i första dejten lr nåt annat program.

Ja, fast nu var bilderna 20-30 år gamla så det var deras bästa bilder från förr...

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Den uppmärksamme ser dock att det inte är Hannes som spelar Ronny(eller Ragge) vid det tillfället...
https://www.dalademokraten.se/artikel/dalarna/pokerz-splittras-letar-efter-en-ny-ragge

Och den nye Ragge blev då Hannes. Inte för att det antagligen blev speciellt mycket bättre men det där kan han inte få skit för ändå.
Citera
2018-11-12, 15:26
Medlem
Mademoiiselles avatar
Kanske är det någon som stulit hans bild, men jag såg Erik på Tinder för ett tag sedan. Och platsen stämmer dessutom överens med där han kan tänkas befinna sig.
Citera
2018-11-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mademoiiselle
Kanske är det någon som stulit hans bild, men jag såg Erik på Tinder för ett tag sedan. Och platsen stämmer dessutom överens med där han kan tänkas befinna sig.

Jaha där ser man, då blev det väl förmodligen inget med någon av tjejerna på gården, men kanske inte så konstigt så som han håller på med sin rättvisa och inte tar för sig.
Citera
2018-11-12, 20:20
Medlem
Citat:
Antagligen fake. Erik som verkar så noggrann skulle nog inte begå ett så grovt kontraktsbrott.
Citera
2018-11-13, 08:17
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Pökerz må vara lamt (blir inte bättre heller av att de har så olika åldrar, ser mer ut som det skulle vara far och son på scenen) ...

Ja, den andra killen i Pökerz är 47 år!
Citera
2018-11-13, 13:32
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Antagligen fake. Erik som verkar så noggrann skulle nog inte begå ett så grovt kontraktsbrott.

Hur länge "lever" en profil kvar där då? Tänker på om han varit aktiv där innan deltagandet i BSF och sedan har profilen bara legat kvar eftersom han inte tagit bort den?

Kontraktsbrott så det står härliga till ja, han avslöjar ju direkt att han inte är tillsammans med någon av tjejerna. Konstigt då man kan säga mycket om Erik men att göra ett sådant misstag tror jag inte han gör, men det återstår att se.

Matchade ni?
Citera
2018-11-13, 17:27
Medlem
Mademoiiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Hur länge "lever" en profil kvar där då? Tänker på om han varit aktiv där innan deltagandet i BSF och sedan har profilen bara legat kvar eftersom han inte tagit bort den?

Kontraktsbrott så det står härliga till ja, han avslöjar ju direkt att han inte är tillsammans med någon av tjejerna. Konstigt då man kan säga mycket om Erik men att göra ett sådant misstag tror jag inte han gör, men det återstår att se.

Matchade ni?

Som sagt, kan vara en fejk-profil, men då Erik inte direkt är någon hunk utan väldigt average i sitt utseende, förstår jag inte varför någon skulle använda hans bild. Blev fundersam när jag såg honom i tindervimlet, så vi matchade.
Citera
2018-11-13, 20:50
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Ja, den andra killen i Pökerz är 47 år!
Undrar om han har många jämnåriga i publiken? Han är ungefär jämnårig med Settman o Granberg men de riktade sig väl till 10-15 åringar när de själva var 25...
Måste vara en mardröm att hamna hos Erik o upptäcka han verkliga skittrissta jag...
Citera
2018-11-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Undrar om han har många jämnåriga i publiken? Han är ungefär jämnårig med Settman o Granberg men de riktade sig väl till 10-15 åringar när de själva var 25...
Måste vara en mardröm att hamna hos Erik o upptäcka han verkliga skittrissta jag...

Absolut, tjejerna på Eriks gård är ju irriterade och frustrerade på hans personlighet/beteende och med all rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in