2018-11-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om vi utgår ifrån att Q är Trumps högra hand/militär/insider top de luxe så måste ju detta rimligen innebära att Republikanerna & Trump valfuskar utav bara helvete om Q redan nu vet resultatet!

Resultatet är ju klart, sånär som på två platser. Arizona och Florida.
Citera
2018-11-13, 13:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower

Ja, så hur kan Q redan nu förutspå resultatet?
Citera
2018-11-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det mest fascinerande är nästan hur Q kan anses vara den "goda sidan" samtidigt som man fuskar, avrättar folk, ljuger, vilseleder etc etc. Allt i det "godas" namn. Ändamålen helgar medlen. Klassiska argument för alla onda diktaturer i alla tider.

Jaha, det är Q som är den onda sidan/diktaturen i USA..?
Citera
2018-11-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ja, så hur kan Q redan nu förutspå resultatet?

Javisst, förutspå. Det är inte säkert det är rätt..
Citera
2018-11-13, 13:26
Medlem
Uppskattar också denna tråd.

Innan jag svarar, det enda jag försöker är att breda diskussionen och försöka titta ur flera vinklar.
Personligen är jag osäker; Jag tycker det är klurigt detta. På nått sätt tror jag på "Q". Mitt hjärta tar mig dit.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Om Q vore en larp som många påstår, varför lägger då fake news media ner enorma resurser på att smutskasta Q? Allt för en larp?
De sovande tror på MSM, att Q är en larp etc. Mission accomplished.
De som är vakna har lärt sig och gå emot MSM, och därmed tror att Q är på riktigt. Mission accomplished.

På detta viset genom att smutsakasta Q i MSM så får man bägge sidor dit man vill.
Varför skulle man då rabbla upp "Deep State" om så var fallet?
..För dom som är vakna förstår redan att "Deep State" redan existerar, och dom som sover kan inte tänka kritiskt ändå, dom kommer inte förstå överlag att "Deep State" verkligen existerar..
Citera
2018-11-13, 13:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Javisst, förutspå. Det är inte säkert det är rätt..

Så det Q skriver är egentigen bara gissningar?
Vi ska inte tolka det som insiderkunskap eller påståenden om fakta?

Hur skiljer sig i sånt fall Q's gissningar från t.ex. marknadsundersökningar - utöver att han troligen bygger sina gissningar på bias istället för insamlad statistik?

Vad har vi för nytta av en insider utan kunskap?
Citera
2018-11-13, 13:38
Medlem
Citat:

Jag sitter och funderar på om R kan förlora senaten i omräkningen
Citera
2018-11-13, 13:39
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Jaha, det är Q som är den onda sidan/diktaturen i USA..?
Det är svårt för en utomstående att se Q som "god" med tanke på de metoder som anses vara OK för att nå målet.

Snarare känns det som klassisk retorik för att ursäkta sitt eget dåliga beteende när man försöker vinna. Om man kikar på historien så är det extremt vanlig taktik för att nå makten:
"Vi är de goda och bara vi gör oss av med de onda så kommer allt bli bra. För att vinna måste vi dock använda samma fula knep som våra onda motståndare".
Citera
2018-11-13, 13:39
Medlem
Citat:
Om vi utgår ifrån att Q är Trumps högra hand/militär/insider top de luxe så måste ju detta rimligen innebära att Republikanerna & Trump valfuskar utav bara helvete om Q redan nu vet resultatet!

Ja det var väl månadens i särklass bästa inlägg
Citera
2018-11-13, 13:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag sitter och funderar på om R kan förlora senaten i omräkningen

Nej, skulle de förlora den plats som är uppe för omräkning så blir det på sin höjd 50/50 vilket leder till att sessions har den avgörande rösten.

Det skulle kräva 51/49 till demokraternas fördel för att förlora senaten
Citera
2018-11-13, 13:57
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Om Q vore en larp som många påstår, varför lägger då fake news media ner enorma resurser på att smutskasta Q? Allt för en larp?
Men det är ju ett oerhört svagt argument som bygger på att MSM bara intresserar sig för sådant som är sant.

När det skrivs massa kritik mot Islam betyder det alltså att Islam måste vara "sant"?

Eller kan kritiken bygga på det inflytande en rörelse, även om den bygger på en falsk grund, utövar?
Citera
2018-11-13, 14:03
Medlem
Citat:
Så det Q skriver är egentigen bara gissningar?
Vi ska inte tolka det som insiderkunskap eller påståenden om fakta?

Hur skiljer sig i sånt fall Q's gissningar från t.ex. marknadsundersökningar - utöver att han troligen bygger sina gissningar på bias istället för insamlad statistik?

Vad har vi för nytta av en insider utan kunskap?

Jag antar att Q är insider med kunskap och fakta. Sedan kan Q/ Q-team inte ha rätt med precis allting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in