2018-11-13, 09:52
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Fattar inte riktigt vad Du syftar på... bilden är från 2016 i samband med valet i USA... vet inte om han ser så glad ut direkt...

Kanske jag är lite besviken... trodde det fanns en bild på honom i samband med att han beklagade dödsfallet på Lena.

Ha ha jag det blev ju fel!
My mistake
Citera
2018-11-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Han har inte skrivit något om sin syster Anna som nyligen fyllde år ? - 19771110.
YankeeDude : "Till alla flickor vi har försakat..."
Menar Du att han skulle skriva grattis via geo-kontot och att det skulle vara konstigt att han inte gjorde det?
Senast redigerad av Tufsankatt 2018-11-13 kl. 09:59.
Citera
2018-11-13, 10:01
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Han har inte skrivit något om sin syster Anna som nyligen fyllde år ? - 19771110.
YankeeDude : "Till alla flickor vi har försakat..."

Jag hade inte heller skrivit om min familj när det är till allmän beskådning i rådande situation. Tycker snarare hans agerande tyder på god smak.
Citera
2018-11-13, 10:06
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Tackar för den,
Dom tror att dom är så smarta och finurliga. Det kommer till slut bli deras fall :-)
B*unzell / In*man (JG's livskamrat) har polis vänner, detta blir intressant.
Citera
2018-11-13, 10:07
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Menar Du att han skulle skriva grattis via geo-kontot och att det skulle vara konstigt att han inte gjorde det?
Inte alls, men har brukar väl cacha när han är ute och åker och berätta varför.. det var därför jag undrade om han gjorde det.
Citera
2018-11-13, 10:10
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Ja det har ju talats mycket om olika sorters insyn.

Jag hoppas att Örebropolisen har lite koll på inbördes relationer.

Om inte att så har det ju i dagens inlägg framkommit flera polisers namn. Lite oroande när man vet hur långfingriga personer vi har att göra med.
Citera
2018-11-13, 10:15
Medlem
Citat:
Inte alls, men har brukar väl cacha när han är ute och åker och berätta varför.. det var därför jag undrade om han gjorde det.
Måste erkänna att jag fortfarande inte begriper... menar Du att han var på väg till sin syster under en geo-tur?
Citera
2018-11-13, 10:19
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Måste erkänna att jag fortfarande inte begriper... menar Du att han var på väg till sin syster under en geo-tur?
Nej Jag undrade om han hade gjort några cachar eller dyl. och möjligen berättat att han varit hos sin syster.
Citera
2018-11-13, 10:21
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krabbankonrad
Hypotetiskt skulle det kunna vara JG som klagat på den numera censurerade loggen. Sen när den ändrades putsade han till sin egen logg.

Citat:

Bekräftar i alla fall en misstanke jag har haft länge.

Vad jobbar denna kvinna med?
Citera
2018-11-13, 10:24
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja det har ju talats mycket om olika sorters insyn.

Jag hoppas att Örebropolisen har lite koll på inbördes relationer.

Om inte att så har det ju i dagens inlägg framkommit flera polisers namn. Lite oroande när man vet hur långfingriga personer vi har att göra med.

Jag kan tänka mig att om man är polis, kanske man känner igen personlighetstypen. Dels ingår det alldeles säkert i polisutbildningen, men också har de säkert träffat på liknande personligheter förut.

Och även om man ingår i samma kretsar (inte så långsökt om man inte är yrkeskriminell och bor i Örebro) så betyder det inte att man gillar alla i kretsen.

Om man är utredare, och råkar få ett fall på sitt bord där man vet att man är jävig, får man ju hoppas att detta leder till att personen lämnar över fallet till någon annan. Om det kommer fram vid något senare tillfälle, skulle det ju kunna betyda att både personen som undanhållit jävig-förhållandet och hela utredningen kan riskeras.
Citera
2018-11-13, 10:26
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Bekräftar i alla fall en misstanke jag har haft länge.

Vad jobbar denna kvinna med?
Samordnare på Riksgymnasiesärskolan för döva och hörselskadade
Tullängsskolan
Citera
2018-11-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
DET var intressant.
Höll på att missa den sista otroligt viktig meningen.

När fick du vetskap om detta?
Det har väl förmodligen kommit till polisens kännedom.
Inget bevis, men ytterligare en indikation på att LW kände att SD är farlig.

Förstår om du inte vill/kan berätta mer om det, men frågar ändå.
Till vem sa hon detta?

Nej jag kan inte säga mer än att hon sagt det till en nära bekant.
Jag har vetat det en tid, fler och fler saker kommer fram som entydigt pekar mot SD. Tex att hon bytte lås på dörren, den nu avstängde citronen hävdade att det var LWs barn som tyckte det var enklare, men hin kunde inte specificera när och i vilket sammanhang hin fått höra det.

Jag misstänkte tidigt att LW bytte lås därför att SD hade nyckel till henne som han vägrade lämna tillbaka, detta har jag nu fått bekräftat, det var därför hon bytte lås.
LW var rädd för SD men kunde samtidigt inte slita sig loss.

Så länge SD var gift var det spännande och roligt, ofta träffades dom när HD sov, SD tog en "nattpromenad" till LW.
När SD blev singel var det varken spännande eller roligt längre för LW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in