Citat:
Ursprungligen postat av
sommarljum
Det har sagts förr men jag säger det igen. Är det inte väldigt creepy hur SD och HD beter sig?
Någon har MÖRDAT deras vän, i deras bostadsområde. Någon har plågat Lena tills hennes sista livskraft för evigt har slocknat.
Detta energiknippe till trebarnsmamma finns inte mer. Hon lämnar syskon, vänner, föräldrar och framförallt barn med ett stort svart hål av sorg. Med så många frågetecken, så mycket förtvivlan.
Denna MÖRDARE går dessutom fortfarande lös, mitt i deras kretsar, bland deras barn (utgår från att förövaren finns i LWs närhet).
Men TeamHerrochFru jagar glatt och smilande runt i skog och mark med idel beskrivningar om hur härlig tillvaron är. Något är j-gt sjukt här.
Måtte den som gjort detta skaka galler snart! Oavsett vem den skyldige är!
Utredare tittar på hur misstänkta beter sig efter ett mord. Ett markant förändrat beteende är ofta tecken på skuld.
Att gömma sig hemma ses som tecken på skam och skuldkänslor och att man inte kan se folk i ögonen. Jag vet att ni tycker att han ska stanna hemma men detta skulle öka polisens misstankar mot honom.
SD har dock dragit det för långt genom att han fortfarande är sitt vanliga glada pigga jag. Man ska förändras lite t.ex. ha viss sorg och nedstämdhet. Detta märks inte och det är också ovanligt och tecken på skuld. Att den misstänkte vet att hen måste försöka bete sig så normalt som möjligt för att inte öka misstankarna.