2018-11-12, 23:48
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Som väntat nappade herrarna både på betet och varsitt wienerbröd - som väntat en retroaktiv logg skräddarsydd för att täppa till alla eventuella luckor.

Mjölkpaketet som "av en händelse" får hörnet med datummärkningen i bild känns nästan litet för välplanerat. Desto mer underhållande med fotomotiv på fler fallna löv än på övriga geocachares bilder tagna den 20:e. Men men vad gör väl det, utbildning istället för inbillning är ju inte heller helt fel FTW

Haha, varför dessa charader? Hur kunde de vara så klantiga att missa klorofyllbristens bevisvärde?
Citera
2018-11-12, 23:58
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Haha, varför dessa charader? Hur kunde de vara så klantiga att missa klorofyllbristens bevisvärde?

Amatörer. Uppenbarligen saknas förmåga att planera tillräckligt väl. The devil is in the details.
Citera
2018-11-13, 00:07
Medlem
sommarljums avatar
Det har sagts förr men jag säger det igen. Är det inte väldigt creepy hur SD och HD beter sig?

Någon har MÖRDAT deras vän, i deras bostadsområde. Någon har plågat Lena tills hennes sista livskraft för evigt har slocknat.
Detta energiknippe till trebarnsmamma finns inte mer. Hon lämnar syskon, vänner, föräldrar och framförallt barn med ett stort svart hål av sorg. Med så många frågetecken, så mycket förtvivlan.

Denna MÖRDARE går dessutom fortfarande lös, mitt i deras kretsar, bland deras barn (utgår från att förövaren finns i LWs närhet).
Men TeamHerrochFru jagar glatt och smilande runt i skog och mark med idel beskrivningar om hur härlig tillvaron är. Något är j-gt sjukt här.

Måtte den som gjort detta skaka galler snart! Oavsett vem den skyldige är!
Citera
2018-11-13, 00:25
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
Det har sagts förr men jag säger det igen. Är det inte väldigt creepy hur SD och HD beter sig?

Någon har MÖRDAT deras vän, i deras bostadsområde. Någon har plågat Lena tills hennes sista livskraft för evigt har slocknat.
Detta energiknippe till trebarnsmamma finns inte mer. Hon lämnar syskon, vänner, föräldrar och framförallt barn med ett stort svart hål av sorg. Med så många frågetecken, så mycket förtvivlan.

Denna MÖRDARE går dessutom fortfarande lös, mitt i deras kretsar, bland deras barn (utgår från att förövaren finns i LWs närhet).
Men TeamHerrochFru jagar glatt och smilande runt i skog och mark med idel beskrivningar om hur härlig tillvaron är. Något är j-gt sjukt här.

Måtte den som gjort detta skaka galler snart! Oavsett vem den skyldige är!

Utredare tittar på hur misstänkta beter sig efter ett mord. Ett markant förändrat beteende är ofta tecken på skuld.
Att gömma sig hemma ses som tecken på skam och skuldkänslor och att man inte kan se folk i ögonen. Jag vet att ni tycker att han ska stanna hemma men detta skulle öka polisens misstankar mot honom.

SD har dock dragit det för långt genom att han fortfarande är sitt vanliga glada pigga jag. Man ska förändras lite t.ex. ha viss sorg och nedstämdhet. Detta märks inte och det är också ovanligt och tecken på skuld. Att den misstänkte vet att hen måste försöka bete sig så normalt som möjligt för att inte öka misstankarna.
Citera
2018-11-13, 00:25
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Som väntat nappade herrarna både på betet och varsitt wienerbröd - som väntat en retroaktiv logg skräddarsydd för att täppa till alla eventuella luckor.

Mjölkpaketet som "av en händelse" får hörnet med datummärkningen i bild känns nästan litet för välplanerat. Desto mer underhållande med fotomotiv på fler fallna löv än på övriga geocachares bilder tagna den 20:e. Men men vad gör väl det, utbildning istället för inbillning är ju inte heller helt fel FTW

Allt detta tillrättaläggande. Som att täta springor i läckande båt.
Som tur är finns ju dessa originaltexter kvar här - permant :-) Som när Demis Roussos sjunger ”Forever and ever”.

Men att geocacningföreningen skulle agera ser jag för mindre troligt. Här råder det konsensus.
Allt som kan verka jobbigt ska tydligen tystas ner. Hellre det än att begå brottet ”skapa dålig stämning”.
Senast redigerad av T34Panzer 2018-11-13 kl. 00:55.
Citera
2018-11-13, 00:34
Medlem
T34Panzers avatar
Det var väl bland dessa lojala och varmhjärtade nära vänner som det bjöds på stora kramkalaset, enligt SDs logg igår

Järngänget: HerrTeamDavidsson, SysterHax, YankeeDude, PeterGabrio, masesa_

För att få ett ansikte på de geocänner vi diskuterar:

https://m.facebook.com/jerry.gray

https://m.facebook.com/profile.php?id=715886858

https://m.facebook.com/sara.selling.1

https://m.facebook.com/profile.php?id=697827972

https://m.facebook.com/hanna.davidsson74

Jag är väldigt nyfiken på vad det samtalas om på deras träffar. Och hur man förhåller sig det tragiska som hänt. Låtsas man inte ens om det? Skulle gärna varit en liten försynt fluga på väggen i deras husvagnar.
Senast redigerad av T34Panzer 2018-11-13 kl. 00:37.
Citera
2018-11-13, 00:36
Medlem
Honan6s avatar
Skulle vara intressant att se kvällens filmer från Circle K:s bevakningskameror i Örebro.
Undrar om JG och SD stannade vid Eurostop för att köpa rekvisita?

Märkligt att det inte syns någon skugga av den suddiga JG på bron i Nora...
Citera
2018-11-13, 00:42
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Allt detta tillrättaläggande. Som att täta springor i läckande båt.
Som tur är finns ju dessa originaltexter kvar här permant. Som Demos Roussos ”Forever and ever”.

Men att geocacningföreningen skulle agera ser jag för mindre troligt. Här råder det konsensus.
Allt som kan verka jobbigt ska tydligen tystas ner. Hellre det än att begå brottet ”skapa dålig stämning”.

Föreningen tänker nog på sig själva. Skulle SD visa sig vara oskyldig och de har tillåtit medlemmar "skapa dålig stämning" då kan nog SD stämma föreningen för diskriminering, förtal, trakasserier.
Citera
2018-11-13, 00:55
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Föreningen tänker nog på sig själva. Skulle SD visa sig vara oskyldig och de har tillåtit medlemmar "skapa dålig stämning" då kan nog SD stämma föreningen för diskriminering, förtal, trakasserier.

????
Jag tror inte föreningen gillar att dessa två clownar sig på bild och fuskloggar till allmän beskådan. Speciellt inte en som varit i styrelsen. SD och JG skämmer ut hela sporten med sina utstuderade metoder för fusk. De saknar helt respektkänsla, moral och etik för sportens regler.
De fular ut geocaching totalt.
Citera
2018-11-13, 01:06
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
????
Jag tror inte föreningen gillar att dessa två clownar sig på bild och fuskloggar till allmän beskådan. Speciellt inte en som varit i styrelsen. SD och JG skämmer ut hela sporten med sina utstuderade metoder för fusk. De saknar helt respektkänsla, moral och etik för sportens regler.
De fular ut geocaching totalt.

Jaha menade panzarn fuskandet. Trodde det handlade om det där med att medlemmarna skrev loggar som censurerades och sådana beteenden som föreningen satte stopp för. De gör det knappast för SD skull utan enbart av egoistiska skäl.
Citera
2018-11-13, 01:24
Medlem
gloriouslifes avatar
Jag undrar om EGT har frågat SD eller HD
om de är oskyldiga?
Citera
2018-11-13, 06:11
Medlem
Citat:

Undrar om det är sådan här "kurragömmalek" SD (och ev JG) håller på med gentemot utredarna också?

Tror och hoppas att dom (utredarna) är smartare än så!

Kanske är herrarna ute och letar efter en smart kompis till lag-geo... Du ligger illa till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in