Citat:
Så sant. Den som inte ser detta, vill inte se. Ibland undrar jag om inte judarna är aliens från en annan planet som vill stjäla vår planet och dess resurser, och att de maskerar sig som människor för att kunna smälta in bland oss. När jag ser en film som exempelvis They Live (1988) så känns det som att jag tittar på en faktadokumentär, snarare än en fiktiv historia. Oavsett, denna negativa och parasitiska kraft måste utraderas från den här jordens yta, om vi vill ha en grön och levande planet som lämpar sig för mänskligt liv.
Svenskarnas skuld ligger i att man låter sig hunsas av de mörka krafter som vill förslava och förgöra oss. Men Sverige är ju inte ensamt om att ha dessa problem. Hela västvärlden har ju fallit offer för mångkulturen, tokfeminism, HBTQ och annat trams. Detta om något torde väl utgöra en tydlig indikation om att det knappast är svenskarna som är huvudskyldiga till förfallet. Vi har att göra med psykopater som är experter på att manipulera människor. Svenskar i ledande positioner är förstås förrädare och 'sell-outs'. Men de flesta är bara fårskallar som gör som de blir tillsagda och som går snällt och lydigt till slavjobbet varje dag och som bara vill få livet att gå runt.