2018-11-07, 14:56
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Skit hände förr och det kommer hända igen.
Det tror jag dom flesta kan gå med på.

Men när det händer är inte lätt att förutspå, speciellt inte om man följer frimurarnas tecken till oss.
Dom är bara där för att leda oss in i ekorrhjul. Folk har sett dom här siffrorna överallt och det leder bara till bråk och dårskap.
Citera
2018-11-07, 16:07
Medlem
thohells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsgryta

11-11-11=33 Frimurarna.

Nej, 11-11-11=-11
Möjligen menar du 11+11+11=33

Citat:

10-10 är efter den 10 månaden och 10 dagen in på året är gången så får vi 11-11.

Såklart inte! Den 10-10 inträffar den 10:e dagen i den 10:e månaden, så det blir ju 10-10.
Eller om du kanske menar att 10/10 inträffar efter den 9:e dagen i den 10:e månaden. Då blir det 10-9 istället, eller kanske 9-10? Lite oklart om numerologi använder DMY eller MDY som datumformat.

Citat:

Det är även 33 dagar mellan 10-10 till den 11-11.

Nej, det är såklart 31 dagar mellan 10-10 och 11-11.
Dessutom inträffar 11-11 32 dagar senare än 10-10.
Antalet dagar från, och inklusive, 10-10 till, och inklusive, 11-11 är däremot 33 - men så ickeintuitivt är det väl normalt ingen som räknar?

Du får nog ta en sväng tillbaka till lågstadiet för att fräscha upp grundläggande aritmetik och den gregorianska kalendern.

Att resten av TS är totalt nonsens lämnar jag därhän.
Senast redigerad av thohell 2018-11-07 kl. 16:19. Anledning: Missad rappakalja.
Citera
2018-11-08, 16:30
Medlem
Död o återfödds avatar
.
Hur ser det ut?

Något på börsen som tyder på att TS kan ha rätt i sin förutsägelse om ekonomisk kollaps i dessa dagar?

Någon som kollat in hur aktiekurserna går just nu?

Själv är jag helt rudis på sånt...

Blir det 11-11-11?
Citera
2018-11-09, 22:44
Moderator
Ämnen sammanfogade.
Länk till startinlägg i infogad tråd: 11-11-11-11-11 Ekonomisk kollaps

/Moderator
Citera
2018-11-10, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
Hur ser det ut?

Något på börsen som tyder på att TS kan ha rätt i sin förutsägelse om ekonomisk kollaps i dessa dagar?

Blir det 11-11-11?

Det hände alltså inte ett skit. I enighet med alla dina tidigare förutsägelser. Nu kan du väl lämna forumet, då precis allt du påstått visat sig inte stämma? Ha ett bra liv annorstädes!
Citera
2018-11-10, 16:19
Medlem
Citat:
Nej, inte nu på söndag, utan på fredag!

Varför?

Jo, för att söndag är den veckodag de utför minst illdåd, medan fredag är den vanligaste veckodagen för Illuminatis sattyg!

Dessutom är ju inte börsen öppen på söndagar...

Så, fredag 9/11-2018!

Kan du berätta mer om den ekonomiska kollpsen som enligt dig skulle ägt rum igår? Eller hade du kanske helt, helt fel?
Citera
2018-11-10, 19:17
Medlem
Citat:
.
Hur ser det ut?

Blir det 11-11-11?

TS förutsägelse om ekonomisk kollaps? Du hade ju en helt egen! Den skulle inträffa igår! Hur gick det? Är vi alla panka nu? Snälla, uppdatera!!
Citera
2018-11-11, 12:25
Medlem
Citat:
.
Hur ser det ut?

Blir det 11-11-11?
Citera
2018-11-11, 12:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allers
Kan säga att jag är född den 23:e och när ja skulle lira match för ett antal år sedan, så hade ja ingen tröja, coachen sprang till bilen, och vilket nummer fick ja?

Var det 12 eller? 🤔
Citera
2018-11-11, 15:24
Medlem
jattelokas avatar
Citat:
Den 11-11-2018 Ekonomisk kollaps "Great great depression".

2+0+1+8=11 (2018).

11-11-11=33 Frimurarna.

"The economics 1988" Rotschilds ägd tidning "New world currency, 10-10-2018".

10-10 är efter den 10 månaden och 10 dagen in på året är gången så får vi 11-11.

Det är även 33 dagar mellan 10-10 till den 11-11.

Det är även det 100 års firandet från att 1:a världskriget slutade den 11-11-1918 den 11:e timmen.

Så var beredda på Söndag den 11-11-11 kl 11-11.

Se "The economics" första sida inför 2019.

Total ekonimisk kollaps, alternativt mörkläggning.

Alla som förstår symbolism inser att shit might hit the fan.

Lycka till och preppa väl, dark ages awaits.

Ahapp. Nu sitter jag här och väntar på att limmet ska torka. Nå????
Citera
2018-11-11, 19:28
Medlem
Slottsgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
TS - Kan vi inte slå vad. 1000kr kanske, är det rimligt.

Jag säger att du är sjuk och är ute och cyklar, inget kommer hända.
Har jag fel swishar jag dig 1000 spänn, har du fel swishar du mig..

Deal?

Då får jag väl säga att ”vad va det jag sa” något stort event kommer att spela ut sig, vilket vi har nu med The wildfire i California just nu, Malibu har snart brunnit ner och kändisarna evakuerar.

Flera döda och de kan inte stoppa elden som kommer öka dramatiskt nu inatt pga vindstyrkan.

Men frågan kvarstår om det här stora eventet kan påverka ekonomin eller eskalera till ännu högre nivåer.

Sen som grädde på moset så ska de valfuska klart i USA och skjuta några migranter från den finansierade karavanen nere vid gränsen, så är bollen i rullning kanske.

Vem vet hur detta utspelar sig, antagligen folket bakom ridån.

Kan även vara att The wildfires, eller som Q anon sa ”Red tsunami” är en undanmanöver för att få folk att titta åt samma håll, medans något annat sker på andra hållet.

Spännande.

Osäker om det är Trump som håller på att bryta ner ”The cabal” totalt nu eller om det är frimurarna som styr eventet, kanske dags och öppna the sealed indictments snart?

Vi får se, inte så intresserad av pengar, behåll dem du.

Återkommer och erkänner min defeat om några dagar.

Nu kan ni fortsätta dumförklara mig i tråden.
Citera
2018-11-11, 20:10
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Då får jag väl säga att ”vad va det jag sa” något stort event kommer att spela ut sig, vilket vi har nu med The wildfire i California just nu, Malibu har snart brunnit ner och kändisarna evakuerar.

Flera döda och de kan inte stoppa elden som kommer öka dramatiskt nu inatt pga vindstyrkan.

Men frågan kvarstår om det här stora eventet kan påverka ekonomin eller eskalera till ännu högre nivåer.

Sen som grädde på moset så ska de valfuska klart i USA och skjuta några migranter från den finansierade karavanen nere vid gränsen, så är bollen i rullning kanske.

Vem vet hur detta utspelar sig, antagligen folket bakom ridån.

Kan även vara att The wildfires, eller som Q anon sa ”Red tsunami” är en undanmanöver för att få folk att titta åt samma håll, medans något annat sker på andra hållet.

Spännande.

Osäker om det är Trump som håller på att bryta ner ”The cabal” totalt nu eller om det är frimurarna som styr eventet, kanske dags och öppna the sealed indictments snart?

Vi får se, inte så intresserad av pengar, behåll dem du.

Återkommer och erkänner min defeat om några dagar.

Nu kan ni fortsätta dumförklara mig i tråden.

Haha du greppar efter halmstrån.. det är pinsamt att ens läsa!

Edit: kan tillägga att jag menar att inget av det du hänvisar till hänt den 11..
Senast redigerad av Mailmans 2018-11-11 kl. 20:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in