2018-10-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Japp, hon har det bästa ur smeten

Tildes gnälliga röst kommer att få ingredienserna att skära sig.
Citera
2018-10-18, 10:05
Medlem
Bennermanns avatar
Man spyr ju på TV4. Det bara bögeri, invandringsvurmande, manshat och feminaziz! Det är ju bara en enda stor floskelcentral!
Citera
2018-10-27, 12:43
Medlem
Kollade Nyhetsmorgon idag och jag brukar inte vara så känslig men fan vad dålig Jenny Alversjö är. Jag har reagerat på det tidigare också men då inte sett så mkt. Det blir så in i helvetes jävla tillgjort från henne samt att hon söker verkligen att hamna i en "oj det här är ju direktsändning, här kan verkligen allt hända" läget. Problemet är bara att ingen tittare reagerar på de här "fullkomligt galna händelserna". Jag har sett det förut också hur hon söker de här situationerna, oerhört löjligt. Är väl en del för att Steffo hamnar i de lägena ibland, tycker dock inte han söker det. Han är mer avslappnad och frispråkig och hamnar man där så hamnar man där.

För Jenny Alversjö kan det räcka att en gäst kommer in från andra sidan av kulissen och hon vill söka det till att det är helt crazy och sen försöka få det att se ut som hon håller ihop sändningen med lite spritt i benen och låtsas komma av sig i frågorna. Det är helt enkelt så jävla spelat.
Citera
2018-10-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambrusco
Kollade Nyhetsmorgon idag och jag brukar inte vara så känslig men fan vad dålig Jenny Alversjö är. Jag har reagerat på det tidigare också men då inte sett så mkt. Det blir så in i helvetes jävla tillgjort från henne samt att hon söker verkligen att hamna i en "oj det här är ju direktsändning, här kan verkligen allt hända" läget. Problemet är bara att ingen tittare reagerar på de här "fullkomligt galna händelserna". Jag har sett det förut också hur hon söker de här situationerna, oerhört löjligt. Är väl en del för att Steffo hamnar i de lägena ibland, tycker dock inte han söker det. Han är mer avslappnad och frispråkig och hamnar man där så hamnar man där.

För Jenny Alversjö kan det räcka att en gäst kommer in från andra sidan av kulissen och hon vill söka det till att det är helt crazy och sen försöka få det att se ut som hon håller ihop sändningen med lite spritt i benen och låtsas komma av sig i frågorna. Det är helt enkelt så jävla spelat.

Hon är en katastrof. Totalusel i likhet med Soraya.
Citera
2018-10-28, 10:32
Medlem
Byxan81s avatar
Otroligt att dessa som nu är med i Nyhetsmorgon som ljuger om att de sett en ubåt får så mycket tvtid, både i Skavlan och nu här. Självklart påhittat och regisserat för att tjäna cash.
Citera
2018-11-05, 16:52
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Tror du verkligen Jihde "drog"? Känns mer som att han blev bortsjasad av någon anledning och Tilde slutade under veckorna pga Sebastian.

Förövrigt är Jenny och Steffo bland det bästa TV4 har, om inte det bästa!

Jidhe drog till fyrans förtvivlan garanterat. Han vart lovad mer lön och egen serie om sin viktigaste fråga i livet nämligen diabetes. Efter det så kroknade Tilde också och kunde nu lättare säga hon ville trappa ner då Jidhe hennes bästa arbetskompis lämnat. Efter det fungerar ingenting inte ens Jesper B fungerar i veckoformatet med en dålig rotetvåa som Zoraya.
Citera
2018-11-05, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Jidhe drog till fyrans förtvivlan garanterat. Han vart lovad mer lön och egen serie om sin viktigaste fråga i livet nämligen diabetes. Efter det så kroknade Tilde också och kunde nu lättare säga hon ville trappa ner då Jidhe hennes bästa arbetskompis lämnat. Efter det fungerar ingenting inte ens Jesper B fungerar i veckoformatet med en dålig rotetvåa som Zoraya.

Tycker hela nyhetsmorgon har blivit katastrof. Alla verkar deppiga och innehållet blir bara sämre och sämre. Snart är det väl bara nyheter och triss kvar, totalt själlöst.
Citera
2018-11-05, 20:54
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Tycker hela nyhetsmorgon har blivit katastrof. Alla verkar deppiga och innehållet blir bara sämre och sämre. Snart är det väl bara nyheter och triss kvar, totalt själlöst.
För att inte tala om all jävla mat hela tiden som dyker upp var 5:e minut och den klassiska repliken "alldeles strax" när den faktiska tiden är 45min eller liknande.
Citera
2018-11-05, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
För att inte tala om all jävla mat hela tiden som dyker upp var 5:e minut och den klassiska repliken "alldeles strax" när den faktiska tiden är 45min eller liknande.

Ja, någon gång var "strax" 3.5 timmar senare.

Matlagningen har väl blivit sämst av allt. Jag förstår att de försöker ha variation men hur ballt är det när de tar in folk som bara kan baka rulltårta och chokladbollar, rulltårta som dessutom är platt och sölig.

Tajt budget?
Citera
2018-11-06, 06:41
Medlem
Citat:
Ja, någon gång var "strax" 3.5 timmar senare.

Matlagningen har väl blivit sämst av allt. Jag förstår att de försöker ha variation men hur ballt är det när de tar in folk som bara kan baka rulltårta och chokladbollar, rulltårta som dessutom är platt och sölig.

Tajt budget?

Hatar alla PK-mat saker!

" Så här bakar du indiskt på ett klimatsmart sätt"
" Syrisk högtidsmat i farten"
" Veganska semlor med rättvisemärkta och genuscertifierade ingrediender"
" Rädda klimatet med groddar"
" Afrikansk midsommarmat"
Citera
2018-11-11, 11:21
Medlem
Slog över till 4:an för ett par minuter sedan. Vad var det där för familj. Ena barnet var ju fullständigt skogstokigt.
Citera
2018-11-11, 11:27
Medlem
Memmajemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Slog över till 4:an för ett par minuter sedan. Vad var det där för familj. Ena barnet var ju fullständigt skogstokigt.

Reagerade oxå på det! Föräldrarna gjorde ju inget för att lugna ned ungarna som tramsade framför kameran. Ena ungen skulle ju börja klä av sig också pga värmen. Vilka WT föräldrar! Speciellt morsan. Tilde fick ju försöka lugna barnen med att ”kom tjejer och sätt er i soffan”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in