Citat:
De dog iaf med eller utan gas. Sen ska man komma ihåg att förintelsen inte bara handla om koncentrationsläger eller dödsläger. Många massakrar skedde i byar och städer. Där många judar samlades ihop och arkubuserades.
Ett exempel på det är staden Rumbula i Lettland där 25000 dödades..Man har hittat kropparna i massgravar med kulhål.
Ett exempel på det är staden Rumbula i Lettland där 25000 dödades..Man har hittat kropparna i massgravar med kulhål.
Jag tror drygt 307000 judar dog i lägren men inte 6000000. Jag går efter röda korsets första rapport. Vidare har jag full respekt och sympati för alla judar och alla andra människor som dog i lägren under hemska förhållanden. Jag anser att många nazister förtjänade att bli avrättade i Nurnberg för dessa saker men jag tror absolut inte på en industriell utrotning då detta är helt upp åt väggarna fel om man tittar på bland annat Dr Charles Larsen, Fred Leuchter, Ernst Zundel osv, osv.
Min poäng är att Nazisternas läger var inhumana men att läget var så i många läger. Britterna hade koncentrationsläger åt allt ifrån svarta till boer, till australiensare osv, osv om man ser på historien. Många hade dessutom förtjänat att bli av med nacken i Nurnberg-proccessen. Bland annat USA:s president som beslutade om Hiroshima och Nagasaki-bombningarna, även de ansvariga för massmordet på civila i Dresden osv. Inte heller att förglömma officerare inom Sovjet som lät de fruktansvärda massvåldtäkterna på tyska kvinnor att ske efter Sovjets seger över Tyskarna.
Så nog borde fler ha dömts och Nazisterna borde ensamma inte ha axlat hundhuvudet för alla överträdelser som skedde under kriget.