2018-11-10, 03:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Rasism, identitetspolitik och kvotering. Du står för detta. Varför ljuga för sig själv?
Ja, och jag förklarade ju just varför jag står för det du kallar ”rasism, identitetspolitik och kvotering”.

Men jag kan ju fråga dig då:

Varför är det så att du vill leka polis över de som vill ha en jämn fördelning av hudfärg och därför vill anställa en vit?
Senast redigerad av Ipsi 2018-11-10 kl. 03:28.
Citera
2018-11-10, 03:31
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, och jag förklarade ju just varför jag står för det du kallar ”rasism, identitetspolitik och kvotering”.

Men jag kan ju fråga dig då:

Varför är det så att du vill leka polis över de som vill ha en jämn fördelning av hudfärg och därför vill anställa en vit?

Så du är en rasist, en som förespråkar kvotering, och en som gillar identitetspolitik. Är detta något du är stolt över personligen eller är det så att du är en feminist?
Citera
2018-11-10, 03:38
Avslutad
Citat:
Så du är en rasist, en som förespråkar kvotering, och en som gillar identitetspolitik. Är detta något du är stolt över personligen eller är det så att du är en feminist?
Japp, jag är till 100% en sån som förespråkar att den som vill ha en jämn fördelning av hudfärg får anställa en vit om de vill det.

Min fråga till dig var varför du vill leka polis över de som vill det?
Citera
2018-11-10, 03:40
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Japp, jag är till 100% en sån som förespråkar att den som vill ha en jämn fördelning av hudfärg får anställa en vit om de vill det.

Det är inte jag som vill leka polis över detta, för att använda din argumentation:
Det får du ta upp med staten varför detta är fel.

Inte mitt problem. För det är så du brukar argumentera i slutändan, det är andras ansvar........
Citera
2018-11-10, 03:44
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Förresten. Ditt vurmande för att 10 poliser är bättre än 1 polis:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7lAmm4/eric-20-med-downs-syndrom-skots-till-dods-av-polis

Sov gott.
Citera
2018-11-10, 03:47
Avslutad
Citat:
Det är inte jag som vill leka polis över detta, för att använda din argumentation:

Inte mitt problem. För det är så du brukar argumentera i slutändan, det är andras ansvar........
Vad pratar du om? Ta upp vad med staten?

Du är uppenbarligen emot att de som vill ha en jämn fördelning av hudfärg och därför vill anställa en vit ska få göra det.

Är det ditt problem om de anställer en vit eller inte?
Citera
2018-11-10, 03:49
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Du är uppenbarligen emot att de som vill ha en jämn fördelning av hudfärg och därför vill anställa en vit ska få göra det.

Är det ditt problem om de anställer en vit eller inte?

Jag svarar som du: Det får du ta upp med staten varför dom tycker det är fel.

Inte mitt problem.....
Citera
2018-11-10, 03:49
Avslutad
Citat:

Är det ditt problem om de anställer en vit eller inte? På vilket sätt tänker du ta andvar för att de inte anställer en vit?
Citera
2018-11-10, 03:52
Avslutad
Citat:
Jag svarar som du: Det får du ta upp med staten varför dom tycker det är fel.

Inte mitt problem.....
Var skulle jag ha svarat det?

Tänker du ta ansvar så att företaget inte anställer en vit?

Blev det känsligt nu?
Citera
2018-11-10, 03:53
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Är det ditt problem om de anställer en vit eller inte? På vilket sätt tänker du ta andvar för att de inte anställer en vit?

Det är inte mitt problem om staten tycker att det är fel med det som du förespråkar. Det får du ta med dom.

Jag har inga problem med detta. För att citera dig.
Citera
2018-11-10, 03:54
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Var skulle jag ha svarat det?

Tänker du ta ansvar så att företaget inte anställer en vit?

Blev det känsligt nu?

För du har svarat så, är det jobbigt när din argumentationsteknik används mot dig helt plötsligt?
Citera
2018-11-10, 03:55
Avslutad
Citat:
Det är inte mitt problem om staten tycker att det är fel med det som du förespråkar. Det får du ta med dom.

Jag har inga problem med detta. För att citera dig.
Du har ju väldiga problem med detta. Det syns ju t o m i din signatur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in