2018-11-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Vilka är geocacharna M*sesa (?) och P*t*r C*brio? Har inte sett de namnen figurera så mycket tidigare i posterna här innan.

Gabrio är som JG, ingår i SDs fanclub. Viker inte ens från husses sida trots hans beteende mot HD och LW.
Åkte till FAD tillsammans, gissar att SDs affär med LW var off topic.
Vilket skämt va, står bredvid SD och HD, LW låtsas dom inte om.
Fy fan säger jag, vilket sinnessjukt gäng.
Citera
2018-11-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronblomma06
Då har du tyvärr tittat på fel person. Den jag har beskrivit är en person bosatt i Örebro. PJ är 46 år, har 2 barn, frånskild och hade ett stort intresse för LW. Det jag vill visa är att det finns våldsamma personer som rör sig runt henne.

Din tidigare fråga om vad som har varit osanningar är krånglig att svara på. Kommer istället att tala om fakta fel from nu när de dyker upp.

Precis!
Citera
2018-11-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Vilka är geocacharna M*sesa (?) och P*t*r C*brio? Har inte sett de namnen figurera så mycket tidigare i posterna här innan.

Ryktas om att masesa är en riktigt otäck människa. En halvknäpp norska som ska lura äldre fula män på pengar.
Hänger ihop med Cabrio, antagligen för pengar, något annat talar inte för honom.
Passa er för henne. Är helt säker på att hon skriver i tråden. 100%.
Citera
2018-11-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Men idiot!
I det inlägget jag skrev Lotta, var det för att jag syftade på att Lotta slogs ihjäl av ett as som tidigare misshandlat henne.
LW har troligen råkat ut för samma sak.
Jag tror du håller med mig om det, elller hur?
Då får jag be dig om ursäkt, my dear Holmes!
Gissar att det är Lotta Rudholm du då syftar på?
Hennes baneman var dock ett svin rakt igenom och det tvekar jag inte att skriva. Hela han signalerade ond-bråd-död vilket man inte med värsta vilja kan säga att SD gör.
Men låt inte för ett ögonblick förfalla till att tro att man kan se vem som är mördare. Om vi ser SD som ett veritabelt monster, är det stor risk att en mer slätstruken filur slinker genom åkl Hidings "tekniska" nät.

Att låsa sig tidigt kan i förlängningen leda en lång, lång utredning rätt ner i diket e g Kaj Linna.
Citera
2018-11-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Då får jag be dig om ursäkt, my dear Holmes!
Gissar att det är Lotta Rudholm du då syftar på?
Hennes baneman var dock ett svin rakt igenom och det tvekar jag inte att skriva. Hela han signalerade ond-bråd-död vilket man inte med värsta vilja kan säga att SD gör.
Men låt inte för ett ögonblick förfalla till att tro att man kan se vem som är mördare. Om vi ser SD som ett veritabelt monster, är det stor risk att en mer slätstruken filur slinker genom åkl Hidings "tekniska" nät.

Att låsa sig tidigt kan i förlängningen leda en lång, lång utredning rätt ner i diket e g Kaj Linna.

Tack Watson, nej låt oss inte förledas av det ytrre. Det syns ju inte på SD att han misshandlat LW.
Nej han behöver inte vara mördare för det, jag vet.
Lottas mördare står ju Ond i pannan på, otäckt tydligt. Men, han ringde och anmälde sig själv... Det har inte LWs baneman gjort, och han lär neka även när han döms.
Citera
2018-11-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Att döma av HD's logg, så verkar det ha gått lugnt till när alla geocachare lämnade lokalen:

Någon påstod ju iaf att HD inte var med SD när de var inlåsta om jag inte minns fel.
Citera
2018-11-09, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenrasande1
Någon påstod ju iaf att HD inte var med SD när de var inlåsta om jag inte minns fel.

Många divergerande uppfattningar om händelsen, minst sagt.

Utifrån egen agenda kan man se de mest underliga saker, tydligen.
Citera
2018-11-09, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Många divergerande uppfattningar om händelsen, minst sagt.

Utifrån egen agenda kan man se de mest underliga saker, tydligen.

Detta fall är så frustrerande. Och det känns som att det finns så mycket skumt att rota i. Man blir mörkrädd över hur en del människor kan få betee sig och hur andra försvarar märkliga beteenden..
Citera
2018-11-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenrasande1
Detta fall är så frustrerande. Och det känns som att det finns så mycket skumt att rota i. Man blir mörkrädd över hur en del människor kan få betee sig och hur andra försvarar märkliga beteenden..

Ingen har gett en entydigt bild av den sk händelsen. Som jag fattat det, svårt att uttala sig Bu eller Bä över någon specifik person.
Citera
2018-11-09, 23:38
Medlem
Bravegirls avatar
Citat:
Åk för guds skull inte själv på en FTF i Örebro trakten på kvällen...
Har en känsla av att en tragisk slutakt återstår.

Lovar och svär
Citera
2018-11-10, 00:01
Medlem
Citat:
Åk för guds skull inte själv på en FTF i Örebro trakten på kvällen...
Har en känsla av att en tragisk slutakt återstår.

Klokt råd. Hoppas även du, liksom andra följer det.

Finns väl massor med andra bra saker att ägna sig åt ...?
Citera
2018-11-10, 00:38
Medlem
Asynjans avatar
Kan det vara så att den otrogne SD alltid har sikte på andra kvinnor? En älskarinna kan ha blivit galet svartsjuk på hans känslor för LW?

Möjlig älskarinna till SD kan vara M*s*s* och jag kom att tänka på att hon kan ju också vara en MGM ända tills jag insåg att hon och 22 andra ( bl a G*tt*gr*s) har giltigt alibi eftersom de var i Kina när LW mördades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in