2018-11-09, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Okej! Har inte den personen redan tagits upp i tråden? Angående att citronblomman06 skrev att han inte hade det.

Möjligt att jag missat att han varit föremål för granskning tidigare, det är rätt många inlägg. Det som är nytt är att P*t*r J*ck*obss*n har nu använt fysiskt våld och dessutom hotat tre personer. Just nu är det han som gör att personer känner olust för att gå på event i Örebroregionen. Vilket visar hans kapacitet!

För övrigt känner/kände jag både SD och LW och många i deras omgivning och att jag vet att det är mycket osanningar som skrivs om de båda.
Citera
2018-11-09, 09:43
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronblomma06
Möjligt att jag missat att han varit föremål för granskning tidigare, det är rätt många inlägg. Det som är nytt är att P*t*r J*ck*obss*n har nu använt fysiskt våld och dessutom hotat tre personer. Just nu är det han som gör att personer känner olust för att gå på event i Örebroregionen. Vilket visar hans kapacitet!

För övrigt känner/kände jag både SD och LW och många i deras omgivning och att jag vet att det är mycket osanningar som skrivs om de båda.
Okej, och det är en kompis till SD ?
Vill du berätta vad som är osanningar ?
Citera
2018-11-09, 09:50
Medlem
Blessedfruits avatar
Citat:

Jag skulle väldigt gärna höra lite om sanningarna du bär på, om båda. Finns det något av det du tänker på som skulle bidra till vår förståelse och dom du kan tänka dig att dela med dig av. Det vore uppskattat!
Citera
2018-11-09, 10:04
Medlem
Citat:
Då det fortsätt skrivs om eventet vill jag tillägga att det fanns bara en som var hotfull och provocernade och det var INTE SD utan en som tidigare haft ett starkt intresse för LW. En som på eventet visade att han är kapabel att bli fysiskt våldsam när han inte får som han vill. Varför han inte tidigare har blivit föremål för granskning här på fb förstår jag inte.

Ett starkt intresse för LW. Kan du vänligen utveckla detta påstående?
Citera
2018-11-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Ja det kan man räkna ut med röven. Den personen finns i tråden och har dikterat händelseförloppet för tidningen. Han hatar SD otroligt mycket. SJUKT mycket. Som du säger är han svartsjuk på Stefan. Man kan inte hata nån så obeskrivligt mycket annars. Svartsjuka föder vitglödgat hat hos vissa. Så polisen bör kolla upp den person på eventet i 50-årsåldern som hoppade på Stefan. Där har ni mördaren.

Det verkar som om även du känner denna person. Varför tror du så bestämt att han är mördaren?
Citera
2018-11-09, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Skulle du släppa in SD själva hemma hos dig?

Nä, jag skulle inte släppa in vare sig dig eller honom, du ger inget
trevligt intryck precis numer, snarare pressad, försök och slappna
av lite även om du har det jobbigt.
Citera
2018-11-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Det verkar som om även du känner denna person. Varför tror du så bestämt att han är mördaren?

Varför mördade han inte SD?
Citera
2018-11-09, 10:21
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Varför mördade han inte SD?

Det vanliga är att mannen mördar kvinnan som "rejected" honom än rivalen.

Kommer inte på nu vad rejected heter på svenska.
Citera
2018-11-09, 10:26
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund

Avvisad - men du tror inte det är större än så att det var någon som blev avvisad ?
Jag tror det är betydligt större än så och att det kommer bli väldigt intressant att läsa om detta.
Exempelvis umgängeskretsen...
Citera
2018-11-09, 10:28
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Avvisad - men du tror inte det är större än så att det var någon som blev avvisad ?
Jag tror det är betydligt större än så och att det kommer bli väldigt intressant att läsa om detta.
Exempelvis umgängeskretsen...

Det var som svar på detektivens fråga, varför man inte hellre dödar mannen som är tillsammans med den kvinna man tycker om.
Citera
2018-11-09, 10:31
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mormedkoll
Jag har tyvärr inget mer vettigt svar än att jag går på min magkänsla. Läste krönikan, kände igen sättet han skriver på och upplever en viss underton i det hela – alltså inte bara en text om det fina med "riktig" journalistik. Men jag kanske är helt ute och cyklar eller så är jag helt spot on, den som lever får se..

Jag tror du är ute och cyklar. NA:s chefredaktör är inflyttad Örebroare och bor inte i Nya Hjärsta. Mig veterligen är han inte geocachare heller så hur de skulle blivit nära vänner förstår jag inte. Du kan ju inte dra till med konspirationsteorier och sen inte ha ett enda belägg för det mer än "magkänsla".

https://sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Nilsson_(chefredakt%C3%B6r)
Citera
2018-11-09, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund

Intressant, det verkar stämma in på SD då LW åkte med JH till Läckö och skulle till Norge med densamme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in