2018-11-08, 00:50
Medlem
Bordellmoderns avatar
Säsongen får 2 av 5 tv-rutor. Räddas av att inkompetenta människor fått tv-tid och skämt ut sig själva för hela världen att se (Erica, Lukas, Arvid) och sen att få se Nina, B-Tina och Arvid bli lite ägda i skutet. Gillade inte "twisten" efter kulkastet, kändes för medmänsklig för PH. Ett av fem annars.

Nästa säsong lite råare tack. Och inget jävla komma-tbx-från-utslagning TACK SNÄLLA. Och inte en enda gammal jävla deltagare vill jag se.
Citera
2018-11-08, 01:34
Medlem
Herregud vilket jävla svin Nina är, så jävla skönt när hon blev ägd i slutet. Fegisen vågade inte ens komma till studio paradise. Bettina älskade jag när hon var med i PH förra gången, men hon var rent av vidrig den här säsongen. Året stora vinnare är Rebecka och Jennifer, inte ofta man ser två tjejer vara dom drivande i spelet. Rebecka och Jennifer har spelet hårt men jag har aldrig upplevt att dom varit direkt otrevliga mot någon, men ändå får dom mobbaren Nina efter sig.

Och Nina, om planen är att du ska starta en Youtube-kanal efter PH så kanske man inte ska visa upp sina mobbarfasoner i bästa sändingstid. Nu kan ni inte ens längre ha kommentarfältet öppet på Youtube för att alla vet vilken mobbare du är. Riktigt vidrig är du.
Senast redigerad av poweruser123 2018-11-08 kl. 01:40.
Citera
2018-11-08, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Så jävla värdigt slut ändå! De som förtjänade vinsten/pengarna mest fick det.

OCH, bäst av allt, Ninas min!!! Hoppas Nina någon gång väljer att googla sitt namn och går in här, läser lite om sig själv. Det kommer göra henne gott tror jag.

Är det hon Nina Glimsell udovicic?
Citera
2018-11-08, 01:46
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alliaria
Är det hon Nina Glimsell udovicic?
Snyggt
Citera
2018-11-08, 01:51
Medlem
Botox Marcelo och mobbaren Nina för svartsjuka för att gå på festen..
Citera
2018-11-08, 02:23
Medlem
per-albins avatar
Funderade lite på om man skulle söka... har inga tatueringar och är absolut inte vältränad. Chansen är nog större att Sara skyttedal blir statsminister, att jag blir antagen
Citera
2018-11-08, 02:25
Medlem
Vem är det som skriker "kung är du mannen", "fan vad jag älskar dig" och "fan vad underbart" åt Mos när han kastar kulan? Det är en kille, men jag kommer inte riktigt på vem. Skulle gissa på Arvid, är det någon som vet säkert?

När Mos kastar kulan så jublar/applåderar Arvid, Edin, Danijela, Stephanie, Mattias, Benjamin och Erika M. Vilket jävla idioter dom är hela bunten. När Jeppe Johansson kastade kulan mot Aina var det inte en enda person som jublade/applåderade.
Senast redigerad av poweruser123 2018-11-08 kl. 03:07.
Citera
2018-11-08, 05:34
Medlem
Raktinyllets avatar
Värdiga vinnare. Skönt som fan att Nina och B-Tina inte fick ett jävla öre
Citera
2018-11-08, 07:36
Medlem
Linguass avatar
Ett grymt bra slut, att se den falska personen Ninas blick var ofattbart. Jennifer var redan från början en värdig vinnare och Mos avslut gjorde även han till en.

Nina och Betina måste vara några av de vidrigaste personerna i Norden och ganska rejält hatade nu. De kan ju glömma den där YouTube-karriären

Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Någon som har en bra bild på Bettinas mus?

Här har du en bild.
Citera
2018-11-08, 08:35
Medlem
€rics avatar
Systarna och Wille gjorde säsongen. Vågade stå emot övriga och spelade på ett jäkligt bra sätt.

Synd att de svenska producenterna är så dåliga. Istället för att betala Mos & andra massa pengar för deras medverkan så flyg ner fler deltagare eller utöka "veckorna" till riktiga veckor så vi kan få se på hur paradise hotel egentligen ska vara. Alldeles för mycket påverkan och immunitet (vilket de tvingas ge hela tiden då nya får så kort tid att känna folk).

Hoppas verkligen på att man kan få se en svensk/norsk produktion där norrmännen styr över produktionen så man kan få en bättre produkt.
Citera
2018-11-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poweruser123
Vem är det som skriker "kung är du mannen", "fan vad jag älskar dig" och "fan vad underbart" åt Mos när han kastar kulan? Det är en kille, men jag kommer inte riktigt på vem. Skulle gissa på Arvid, är det någon som vet säkert?

När Mos kastar kulan så jublar/applåderar Arvid, Edin, Danijela, Stephanie, Mattias, Benjamin och Erika M. Vilket jävla idioter dom är hela bunten. När Jeppe Johansson kastade kulan mot Aina var det inte en enda person som jublade/applåderade.

Tror det var Benjamin 😁
Citera
2018-11-08, 10:06
Medlem
Såå sjuukt gött att mos blåste de självgoda små gummifittorna i finalen. Som att rycka en saltgurka ur en spädbarnsmus ju förfan! 🙂

Höll på att spy på riktigt när Horttina sa "ta bort rösträtt för killar". *splosh*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in