Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Jag har sett att folk i denna tråd har skrivit innan att Madde har barn, så det borde kommit fram tidigare, utan att jag hört det.
Kanske jag som varit ouppmärksam gällande Madeleines barn då... Å andra sidan kanske det bara har nämnts en gång (på speeddejten?). Nu var det ju en problematik kring det hela osv som jag inte har hört någonting om förut.
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Hannes sa att han "skulle ut och spela", så det borde ju varit med "Pökerz".
Ok, då sa de att det handlade om en spelning i alla fall.
Jo, det måste ju vara med Pökerz och det fattar jag att produktionen inte vill gå in på eftersom det riskerar att bli reklam av det hela. Huvudsaken att de sa att det var en spelning i alla fall.
Jag tjatar ju om det här med att få lära känna deltagarna mer och det gäller ju även Hannes och Jim. Man vet ju inte alls mycket om dem. Vad jobbar de med t ex, vet vi det? Vad har de för intressen (Hannes kunde ju fått beskriva sitt musik/showintresse som han ju faktiskt delar med Susanna - då hade man ju sett att de hade haft det gemensamt), hur ser de på barn, familj osv?
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Tycker Sarah verkade vara rätt vettig, om än en bimbo, men hon hade i alla fall ärliga avsikter utifrån vad man fick se och reaktionerna när hon fick lämna.
Ja, absolut ger hon ju intryck av att vara en bimbo minst sagt men hon kändes i alla fall mer genuin än Elin.
Väljer han Elin så är det ju det slutgiltiga beviset på att han helt saknar omdöme.