Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDO
Succé för varken Trump, Q eller de som läser Q? Förstår inte riktigt var du menar här, menar du att det var eller inte var succé för Trump, Q etc?
Du kan lägga till övriga Republikaner också. När jag skrev det där så menade jag att det inte finns något annat att säga än att utropa seger rent taktiskt, det säger ingenting om huruvida det var en succe eller inte.
Efter att vi lagt ännu en dag under våra fötter så känns det ändå som ett starkt midterm även om jag hoppades på full majoritet i båda kammarna. Trump pulveriserade ju Obamas resultat i hans första mellanårsval och Trump körde Rally i stater som hade senatsval och ignorerade kongressvalet, antar att det finns något taktiskt skäl mer än att en senatorplats är mycket värdefullare än en kongressplats. Bland annat blev man av med McCaskill vilket var jävligt skönt och Beto blev förnedrad av ”Texas Ted”, Betos namn och tryne framkallar förövrigt en allergisk reaktion hos mig nuförtiden efter två tusen reportage om ”nya Obama” i svenska medier. Blir det han mot Trump 2020 då kommer jag supa mig genom valkampanjen.
Hoppas FISA bring down the house som plåster på såren.