2018-11-06, 13:10
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Så extrem humor o se knivmickes nya lilla tjej gå från rätt söt o oförstörd till totalt haveri med mickes tatuerar-äventyr i dennes fejs

https://www.instagram.com/annikaathasvefi/

Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
En ansiktstatuering är som att bestämma sig för att ha samma frisyr resten av livet. Tjejen har gjort 3...
Stör mig på att det verkar vara 100% yta med. Hon går från "techno is not a crime" till black metal t-shirts.

Såg dessa två på spatsera nedför Kungsgatan hand i hand förra veckan. En syn för livet. "Knivmicke" är så täckt att färg att det knappt går att skymta en människa bakom. Stackars asiat-flickan hängde i hans arm och såg väldigt dramatisk ut i svarta nät-strumpor, kort svart kjol, långt svart hår och svarta tatueringar i ansiktet.

It's all fun and games tills man blir lite äldre och inser att livet och man själv förändras radikalt år för år, varpå man inte bör stänga alltför många dörrar för sig själv i ungdomen. Det är inte synd om Micke på något sätt, han är gammal nog att förstå och också betala för sina val i livet. Däremot att sätta så stora konsekvenser som det innebär att ha ansikts-tatueringar på en ung, ovetande tjej är fan en dödssynd. Hon vet inte bättre än, men det borde han ha gjort. Vilket jävla avskräde.
Citera
2018-11-06, 18:28
Medlem
Custom_mades avatar
Var in och kollade på knivmickes nya tjejs instagram och tro fan att hon känner trash-vänster patrasket här i stockholm.

Sodomit-negers som lever på bidrag och skriker skithögt om allas lika värde, förutom de som betalar deras uppehälle, dvs, vanliga skattebetalare, de ONDA vita männen.

Finns nån fitta som heter sugerray och en annan fet neger som båda är vänstertomtar av värsta kalibern.

Usch att man ska behöva komma i kontakt med sånt här patrask.

Drogkonsumerande, rashandikappade, sexuellt handikappade samhällsdegenererande tras-folk!

Stockholm har mycket spännande att bjuda på,

Man borde rensa upp lite bland skiten.
Citera
2018-11-06, 19:43
Medlem
Tjuvhederns avatar
Enligt en artikel i Tidningen Mitt i, från 2015, heter deras son Lucifer. De pratar om att komma in i samhället. Namnvalet underlättar ju verkligen.

Ridå!

https://mitti.se/nyheter/sonen-raddade-dem-fran-missbruk/
Citera
2018-11-06, 19:47
Medlem
Ballcancers avatar
Ingen som nämnt sindys kille? Tror han heter Xanface på instagram vilket säger allt... han verkar inte ha alla hästar hemma heller. Han heter kevin o något engelskt i efternamn. Det är så sorgligt allting men man kan inte låta bli o kolla..
Citera
2018-11-06, 20:42
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Ingen som nämnt sindys kille? Tror han heter Xanface på instagram vilket säger allt... han verkar inte ha alla hästar hemma heller. Han heter kevin o något engelskt i efternamn. Det är så sorgligt allting men man kan inte låta bli o kolla..

Shillingford. Tydligen varit modell med, men fått avsluta en del sammarbeten pga hämdporren han och Sindy la ut.
Citera
2018-11-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Vilka jävla åkerspöken. Vissa personer bör bli tvångssteriliserade.
Lustigt nog så sa någon ur drevet på Facebook åt mig att jag skulle steriliseras när jag om än något klumpigt och ogenomtänkt, kallade dem patrask för att de valde att namnge sitt barn till Lucifer. Drevet påstod att människor likt mig förstör livet för andra, att jag var en mobbare etc som ansåg det osmakligt att döpa sitt barn till något som skulle kunna leda till ett liv av stigmatisering och sämre villkor enbart för att föräldrarna ville framhäva dem själva.

Någon undrade här i tråden om någon fått sina fördomar krossade och jag tror att när det gäller vissa drev så är intelligensen för låg för komplicerade helheter såsom att jag faktiskt hade rätt i att det förelåg tydliga indikationer genom namnvalet på olämplighet i föräldraskapet. Men det är trist ändå att se hur hård tonen är men samtidigt så är den sortens individer som stöttar, lika goda kålsupare. Ironiskt att drev använder samma meningar men bara åt det håll som passar dem själva.

Tråkig utveckling tycks det blivit iallafall. Att få rätt är inte alltid så glädjande. Hoppas deras barn mår bra iallafall.
Citera
2018-11-06, 21:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Kolla in Sindys ex och Annikathaswefi's nuvarande.
https://www.instagram.com/p/BmOBqTCA1l4/?utm_source=ig_web_copy_link
Helt sönderklottrad! Värre än min klotterbok i högstadiet.
Citera
2018-11-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Grabbens farsa dog när han var ung och han flyttade till egen lägenhet när han var 18.

Tjejen lät oss förstå att hon hade en liknande otrygg uppväxt.

Tror nog dom hade för avsikt att både ta ansvar och reflektera men alla förmår och klarar inte det fullt ut.

Behövs inte att komma så jätte mycket fel så går det snabbt åt helvette. Händer dagligen även i dom till synes bästa familjer.

I intervjun med Malou lät dom vettiga.

Försvarar dom så klart inte men tycker inte folket i tråden beter sig så mycket bättre.

Har man själv fått en god uppfostran och allt det unga paret saknar inpräntat under den egna uppväxten borde man hålla sig från att håna och trampa på folk som ligger.

Om inte är man själv ett lika stort avskräde fast på annat sätt.

Att starta en tråd om en ganska okänd privatperson på landets största forum, utse henne till Sveriges sämsta mamma och tillsammans med likasinnade fylla den med kommentarer av det slag man kan se här är ren Mena-mentalitet med enda skillnad att stenarna är formulerade i ord och beteendet är inte på något sätt mer hedervärt än vad det unga paret själva sysslar med.
Jag såg dem där också och håller med dig. Det jag hade svårt för var namnvalet och efter Malou har jag inte först idag sett något av paret Förhoppningsvis kommer något ske som får dem att räta upp dem själva och fungera bättre så att de återuppta den plan som tyckts gått dem fel. Saken är att det är lättare att ställa krav på människor som har mycket sämre förutsättningar än att inse att man själv uppträder som ett avskum. Det var lite av de här reaktionerna som fick mig att gå i taket av att föreställa mig deras barn, behöva utstå genom livet pga av sitt namn och andras fördomar om honom.

Om man inte har någon förebild, får man försöka leva upp till sin egen bild av hur det bäst ska vara föredömligt, men det är svårt att lyfta sig själv. Givetvis så är människor mer än någon usel video eller ett par Instagrambilder, människor som inte kan reflektera saknar förmågan till större perspektiv. Menar Flashback i sig är trashigt det med, men det vill inte alls alla kännas vid. Paret (det ursprungliga)har däremot gett dem själva oerhört mycket mer att kämpa emot, sådant förstår man sällan när man är ung och inte har bredare erfarenheter av livet.

Jag tycker att de visar upp lite hur viktigt det är med bra insatser i tid och att hur betydelsefullt det är att bygga nätverk kring familjer för att bryta sociala arv och inte låta dem förstärkas. Det här var en familj som hade behövt sådant. I slutet betalar barnen priset.
Citera
2018-11-06, 22:18
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Att starta en tråd om en ganska okänd privatperson på landets största forum, utse henne till Sveriges sämsta mamma och tillsammans med likasinnade fylla den med kommentarer av det slag man kan se här är ren Mena-mentalitet med enda skillnad att stenarna är formulerade i ord och beteendet är inte på något sätt mer hedervärt än vad det unga paret själva sysslar med.

Fast nu är hon en "influencer" som kränger turkiska plastikoperationer.
Citera
2018-11-07, 05:16
Medlem
Johan-Palms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Kalle Anka!
Och själv är hon totalt insiktslös.
Men värst av allt i just läpparna är väl dom asen som tar betalt och peppar i henne skiten.
Mer, mer och ännu mer.
Var har dom sitt ansvar till att vanställa människor?

https://youtu.be/iX3E04k4ZCo
Citat:
Mitt mål är att inte se så jävla ankig ut

Hon har tydligen misslyckas då
Citera
2018-11-07, 14:01
Medlem
Corzis avatar
Fattar inte riktigt nöjet i att sitta och klaga på folks olycka, tjejen har ju någonstans redan fått en rejäl portion otur i livet och behöver väl knappast mer skit kastat på sig? Alla gör vi fel och misstag här i livet, och hon liksom alla andra kommer få stå där en dag och undra hur fan hon tänkte. Inget blir väl bättre av att hennes ungar en dag kan googla fram trådar som denna och läsa allt skit som folk säger om deras föräldrar/familj?
Citera
2018-11-07, 14:19
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corzi
Fattar inte riktigt nöjet i att sitta och klaga på folks olycka, tjejen har ju någonstans redan fått en rejäl portion otur i livet och behöver väl knappast mer skit kastat på sig? Alla gör vi fel och misstag här i livet, och hon liksom alla andra kommer få stå där en dag och undra hur fan hon tänkte. Inget blir väl bättre av att hennes ungar en dag kan googla fram trådar som denna och läsa allt skit som folk säger om deras föräldrar/familj?

Återigen , hon vill vara en "influencer" och då får man räkna med en skvallertråd på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in