Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Tror ju vad jag vill om den ”filmen” Hoppas du fick med hela händelsen isåfall och inte endast utvalda delar..
Människor! Har Ni verkligen ingen som helst förståelse för hur det uppfattas av LWs vänner att er vän, som fortfarande är den misstänkte, kommer till ett event och provocerar

Hela händelsen är med på filmen. Varför skulle jag ljuga om den saken?
du glömmer att även SDs vänner fanns på plats, och varför skulle han provocera någon om han utövar sin hobby precis som alla andra? han hade "annonserat" i eventet sedan länge att han skulle dit (vilket han tydligen är den enda som
måste göra det i förväg)
ville man inte stöta på honom så kunde personen ha stannat hemma
och jag var nära vän med LW , och vill inget hellre än att mördaren åker fast, vem det än är.
just nu är SD bara misstänkt och jag tänker inte döma någon i förväg som fortfarande kan visa sig vara oskyldig. även om några(flesta) i tråden redan har gjort det och en som redan tagit "lagen i egna händer". Vilket i sin tur visar att det som någon skrev tidigare,
"
att LW hade en annan person i sin närhet som tydligen inte kan kontrollera sin ilska" kanske värt för utredarna att kolla upp var h*n själv befann sig under mordnatten