Citat:
Ursprungligen postat av
Kawwazx12
Nu tänker du nog lite fel.
Om du tänker dig att du ska träffa bålen på en människa så har du ungefär HELA 25meters tavlans yta att räkna träff på! Innersta cirkeln motsvarar ungefär som om du skulle försöka peppra hjärtat.....
Så nog träffade du med alla skott alltid!
Helt ot, men detta har alltid stört mig. En vanlig person som genomgått grundkurs i pistolskytte kan sätta fem relativt snabba skott i tavlan, alltså i bålen, från 25 meter. Att adrelaninet pumpar, javisst, men skjuta hejvilt, få slut på skott, och sedan springa? Känns som ett sämre alternativ än att vänta en sekund mellan skotten.
Ont, jag residerar i regionen, och har koll på konstellationer av kriminella, men 435 har gått helt under radarn. Jag tror dock inte att detta kommer leda till något krig, ett stort misstag på fyllan som de angripande kommer få betala med antingen banklån från hela släkten, eller bara försvinna. Underhållande dock, på det morbida sättet som bara kriminella idioter kan ställa till med. Alkohol och benzo är ingen bra kombination. Vapen på det, och katastrof är att vänta.