Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-05, 21:00
  #1
Medlem
kebabloves avatar
Vet ej vart jag skulle lägga detta, mod får gärna flytta.

Hej, en till mig närstående kvinna har blivit catfishad. För att hon ska kunna få ett avslut önskar vi kunna leta upp denna person. Det finns nr till oreggat kontantkort samt en what’s upp profil

Nu till min fråga, hur i helvete får man tag på denna jävel? För att personen i min närhet ska få ett ordentligt avslut.
__________________
Senast redigerad av kebablove 2018-11-05 kl. 21:55. Anledning: Felaktig info
Citera
2018-11-05, 21:34
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Ändrad rubrik: "Catfish" -► "Kompis blivit catfishad, vad göra?".

/Mod
Citera
2018-11-05, 23:01
  #3
Medlem
Gå vidare och lär av misstaget bara
Citera
2018-11-06, 12:38
  #4
Medlem
Millediablos avatar
Vad är catfish, förväntas man kunna det?
Citera
2018-11-07, 17:54
  #5
Medlem
https://www.expressen.se/omtalat/sex...de-blev-catfi/
Citera
2018-11-07, 20:14
  #6
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmbrg
https://www.expressen.se/omtalat/sex...de-blev-catfi/
Måste man gå till Expressen för att få svar, arma forum det består bara av länkar eller trådar där det krävs kristallkula för att förstå innebörden.
Som Svt, lite eller ingen text, man ska kika på en filmsnutt istället. Analfabetism är framtiden.
Citera
2018-11-07, 23:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebablove
Vet ej vart jag skulle lägga detta, mod får gärna flytta.

Hej, en till mig närstående kvinna har blivit catfishad. För att hon ska kunna få ett avslut önskar vi kunna leta upp denna person. Det finns nr till oreggat kontantkort samt en what’s upp profil

Nu till min fråga, hur i helvete får man tag på denna jävel? För att personen i min närhet ska få ett ordentligt avslut.
Menar du att hennes katt har gjort sig skyldig till stöld av all fisk hon satt på och sedermera rymt från bostaden eller vad menar du.?
Jag har dock aldrig hört talas om någon katt som varken har oreggat kontantkort eller WhatsApp.
Är du påtänd..?
Citera
2018-11-07, 23:18
  #8
Avstängd
mazedazes avatar
Catfishad är att du blivit lurad på nätet inom dejtingen.
Du chattar med en tjej som skickar en bild där hon ser ut att vara jättesexig med snygg kropp men egentligen är det en fet finnig man som bor hemma i mammas källare du talar med.
Citera
2018-11-08, 14:17
  #9
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Catfishad är att du blivit lurad på nätet inom dejtingen.
Du chattar med en tjej som skickar en bild där hon ser ut att vara jättesexig med snygg kropp men egentligen är det en fet finnig man som bor hemma i mammas källare du talar med.
Okej, tack! Så här har en kvinna skänkt/betalat pengar till någon som skickat bild på en hunk men som i verkliga livet är någon annan?
Hur lyckas man med sådant, mot en lättrogen man kan jag köpa men en kvinna?
__________________
Senast redigerad av Millediablo 2018-11-08 kl. 14:21.
Citera
2018-11-08, 17:30
  #10
Medlem
kebabloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Okej, tack! Så här har en kvinna skänkt/betalat pengar till någon som skickat bild på en hunk men som i verkliga livet är någon annan?
Hur lyckas man med sådant, mot en lättrogen man kan jag köpa men en kvinna?

Inga pengar inblandade, bara känslor. De pratade väldigt mycket i telefon, ibland 3-4 om dagen. Du vet säkert själv känslan, i början när man får känslor för någon ser man inte dess brister, eller som i detta fallet, varningssignalerna.
Citera
2018-11-08, 17:31
  #11
Medlem
kebabloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordjoel
Gå vidare och lär av misstaget bara

Om det inte är möjligt då? Hur gör man då?
Citera
2018-11-08, 17:32
  #12
Medlem
kebabloves avatar
Till tråden, jag önskar jag kunde gå ut med mer info här men pga att hoppet om att identifiera denna person och även den har tillgång till internet kan jag inte det då detta kan skrämma tillbaka honom till sitt gryt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback