2018-11-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjopptjopp90
Det hade räckt med att HA skickade in säg 3 gubbar i Mölnlycke under en vecka så hade detta varit löst
435 är skitungar.
Han som dog i en bilolycka i Landvetter för någon månad sen tillhörde kärnan i 435.
Jag såg honom i centrum i våras springa runt med en whiskeyflaska och var inne på Coop i Mölnlycke och snattade godis.
Det är på den nivån 435 ligger.
HA löser detta på en pissepaus.

Det har du rätt i den gossen är bror med en av den från Bandidos mc som åkte fast med knark gömman i Mölnlycke. Hans bro är Prospect i Bmc Göteborg.

Men tydligen så är han och hans tönt gäng som är i livet i dag kapabla till att skämma ut fullvärdiga HA medlemmar så att dom ligger på sjukhuset och Chippar efter andan så rädda och förnedrade dom tydligen blev. Dessa änglar oavsätt om dom är Guld eller Rost så har dom tappat blod och kommer att göra det igen.

Det är kött och blod dom alla andra.

Hans bror som gick bort i bilolyckan heter
Sebastian.W och hans andra bror som som åkte fast med ett annat parti ful tjack i samma härva är med en av dom styrande i det lokala Mölnlycke gänget.
Senast redigerad av vanto 2018-11-05 kl. 17:37.
Citera
2018-11-05, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Det har du rätt i den gossen är bror med en av den från Bandidos mc som åkte fast med knark gömman i Mölnlycke. Han bro är Prospect i Bmc Göteborg.

Men tydligen så är han och hans tönt gäng som är i livet i dag kapabla till att skämma ut fullvärdiga HA medlemmar så att dom ligger på sjukhuset och Chippar efter andan så rädda och förnedrade dom tydligen blev. Dessa änglar oavsätt om dom är Guld eller Rost så har dom tappat blod och kommer att göra set igen.

Det är kött och blod dom alka andra.

Hans bror heter
Sebastian.W och hans andra bror som som åkte fast med ett annat parti ful tjack i samma härva är med en av dom styrande i det lokala Mölnlycke gänget.

Det var inte han jag menade.
Du pratar om Li*us West*in.
Han dog i en bilolycka i början av sommaren.

Jag menar Ri*hard Eks*röm.
Han dog i en bilolycka i september.
Citera
2018-11-05, 17:40
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Se där ja, 435 blev alltså stora i käften och åkte på stryk.Gick hem med gråten i halsen,hämtade vapen och sköt.
Konsekvens tänkandet tycks dom glömt hemma. Nu står dom inför faktumet att det garanterat blir värre och att tuppkammen växt sig alldeles för stor.
I det läget hjälper inte ens mammas hemlagade.

Deras enda chans nu är att begära att få sättas i skyddshäkte.
Citera
2018-11-05, 17:40
Medlem
Citat:

Richard hade starka kopplingar till Vårväder efter att ha tillbringat lång tid på stödboende med en av bröderna *obe.
Citera
2018-11-05, 17:42
Medlem
Citat:

Ok då missuppfatta jag.

Men Westin bröderna tillhör Bmc sfären och de lokala 435 gänget.

Den äldsta Bmc Prospect
Näst äldsta 435
Yngsta avliden i en bilolycka tillhörde 435.
Citera
2018-11-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Vilt
Alltså det är inte direkt så att dom bloggar om vad dom sysslar med. Dom är ljusskygga individer som gör allt för att inte dra uppmärksamhet till sig.

Förutom den lilla detaljen att dom bär den mest igenkänningsbara västen i världen, åkandes på det minst diskreta fordon du kan köpa som privatperson...
Citera
2018-11-05, 17:47
Medlem
När man läser tidningar så står det att flera HA medlemmar är frihetsberövade. Varför är de frihetsberövade om de blivit beskjutna? Är det för att polisen vill köpa sig tid innan det blir eventuella "hämndaktioner"?

Står även att det är både skottskador och knivskador. Vilka är de knivskadade? 45-medlemmar? Jag personligen hade fortsatt skjuta istället för att sluta upp med skotten och gå fram och knivhugga någon. Eller är det HA killar som gick loss med knivar?
Citera
2018-11-05, 17:50
Bannlyst
Som professionel tv tittare är min bedömning att HA kommer undvika dras med i drevet.

Är inte/vill inte sätta mig in i mc gäng men antar HA inte drar på stora larmet och drar med sig massa chapters full retard in i Sveriges ey brushan ladd gangster utanför konsum samt mediala bevakning.
Senast redigerad av snuttis 2018-11-05 kl. 18:01.
Citera
2018-11-05, 17:52
Medlem
JC1916s avatar
De som är anhållna från Polen är väl högst troligt anhållna för att de slog tillbaka. De med knivskador lär vara folk från 435.

Jag tror dock inte att det kommer mynna ut i ett större krig, detta kommer diskuteras vid sittande bord bakom stängda dörrar och blir det inte vitt flagg kanske någon råkar försvinna. 435 kommer ej att få backning av BMC, tvärtom så tror jag att BMC är måna om sitt fredsavtal och låter det ske som ovan.

Det skulle dock behövas ett litet krig, ett krig 435 aldrig skulle vinna.
Citera
2018-11-05, 17:56
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JC1916
De som är anhållna från Polen är väl högst troligt anhållna för att de slog tillbaka. De med knivskador lär vara folk från 435.

Jag tror dock inte att det kommer mynna ut i ett större krig, detta kommer diskuteras vid sittande bord bakom stängda dörrar och blir det inte vitt flagg kanske någon råkar försvinna. 435 kommer ej att få backning av BMC, tvärtom så tror jag att BMC är måna om sitt fredsavtal och låter det ske som ovan.

Det skulle dock behövas ett litet krig, ett krig 435 aldrig skulle vinna.

klart det inte blir krig
Citera
2018-11-05, 17:58
Medlem
Sverige Idag nyss: Några ur det lokala gänget hade betett sig kaxigt mot MC-gänget och då åkt på stryk. De hade sedan återvänt med skjutvapen. Tydligen ska då någon i en ledarroll i MC-gänget blivit rätt allvarligt skadad.

Haha lokala gäng borde inte ha skjutvapen. Farliga för sig själva och andra.
Citera
2018-11-05, 17:59
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
klart det inte blir krig

Jag hoppas på att HA reagerar med gammalt hederligt övervåld. För annars kan dom lägga ner och bli en historisk kuriosa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in