Citat:
Ursprungligen postat av
Ezras
Ja jisses, vilken humor du har grattis!
Är du så satans korkad att du tror en enkät gjord av svenska folket skulle ge dig majoritet. Tre poliser skjuter ner en liten kille med Downs och en plastleksak i handen. De gör detta med upp till 25 skott med omantlad ammunition. Killen kan knappt uttrycka sig med ord och har ett myckrt annorlunda rörelsemönster.
Din dumme fan, svenska folket skulle köra över både dig och de sk poliserna fullständigt, minst 90% är emot dig.
Du lever tydligen i en annan verklighet på en annan planet.

Visst har jag humor. Något jag med fördel använder mig av för tillintetgöra tomtar som du. I det här fallet bjuder dock du själv på lyteskomiken när du bevisligen också är för korkad för att förstå att polisen kanske inte kunde veta att det var en leksak.
Återigen , det är inga 90 % som tror att poliserna bara helt plötsligt fick för sig att skjuta prick på en utvecklingsstörd, ni som tror det är kanske 2-3%, och då tar jag i. Dom flesta personer inser att anledningen till skjutningen med allra största sannolikhet är vapnet.
Extra lyteskomik blir det när du, likt dom andra foliehattarna också måste tjuta om hans diagnos, för har man vissa diagnoser och handikapp så förlorar tydligen dom man hotar/ attackerar också nödvärnsrätten