Citat:
Extremt mycket hellre en klubb som BP än Flyttkurd.
Synd givetvis att det blir ett plastkval dock och att TFF åker ur av dom tre längst ner men det är ju inget snack om det.
Citat:
Iofs blev Gefle bra mycket tråkigare när de övergav Strömvallen, en av de finaste arenorna i Allsvenskan, men har inget mot laget. Trevlig bortamatch och lagom med publik.
Östers hoppas jag verkligen går upp snart då Myresjöhus är den enda av moderna arenorna jag egentligen gillar, den ser ut som en fotbollsarena ska. Betong, ett litet plåttak, brant och tight, inte för många platser, öppen, bra plats i staden.
Östers hoppas jag verkligen går upp snart då Myresjöhus är den enda av moderna arenorna jag egentligen gillar, den ser ut som en fotbollsarena ska. Betong, ett litet plåttak, brant och tight, inte för många platser, öppen, bra plats i staden.
Eftersom det är plastaskit även på Gavlevallen föredrar man ju Strömvallen, vi var inte många på den sista elitmatchen där för nåt år sedan dock. Blev väl 0-0 den där valborgsmässoaftonen med...
Myresjöhus Arena förtjänar ett allsvenskt lag ja, dessutom med hybridgräs! Sedan är ju Öster klassiskt med.
Idag ska vi fira av Tobbe, han lär inte göra en minut borta mot ÖSK så detta blir sista matchen överhuvudtaget för hans del. Resultatet i själva matchen blir ju svårt att göra nåt åt men då har man iaf något att fokusera på.
Ormen lär få sitt med men först och främst ska Tobbe hyllas, även om han antagligen bara gör kanske en kvart...