Citat:
Ursprungligen postat av
Raskaoverisen
James O'Keefe will Premier a new undercover video tonight on Hannity on Andrew Gillum and his campaign
Andrew Gillum blir alltså den 4 Senator Demokrat som man tar på bar gärning med lögner

Ljuga är Demokraterna Adelsmärke
I princip hela Demokratiska partiet är en kriminell bunt lögnare

Jaså, James O'Keefe är i farten igen? Han gjorde ett beundransvärt jobb under presidentvalet, men sen dess har jag inte följt honom (har han ens gjort så mycket väsen av sig?) Kommer detta fynd få någon genomslagskgraft tror du?
Hursomhelst, vad tror ni utfallet kommer bli av mellanvalen? Det känns som att MSM ger Demokraterna segern till skänks, men efter deras miss med presidentvalet så vet jag inte om deras bedömningar är så värst mycket att lita på. Dessutom verkar de flesta mätnignar som presenteras utgå ifrån nationella mätnignar, dvs. ett tvärsnitt av vad folk över hela landet tycker. Som de flesta som känner till något om Amerikansk politik vet så är sådana mätningar ganska värdelösa prediktorer för att mäta utfall eftersom landet är så pass decentraliserat. Så vad tror ni? Jag vänder mig framförallt till er som bor där, eller har nära koppling dit, vad är känslan "på stan"? Är Demokraternas seger verkligen så självklar?