2018-11-02, 15:41
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Jag är som sagt inte stolt över det idag Det blev dock slut på allt skojande med denne kille efter en incident då några killar i min parallellklass lurade honom att visa kuken för några tjejer, att jag INTE var med på detta "hyss" känns BRA idag.

Precis, jag vet också om fall då utveklingsstörda lurats att begå div brott. Därav ser jag inte det omöjliga i att någon kan ha gett honom ett riktigt vapen och lurat honom att rikta det mot poliser och trycka utav, och att poliserna på plats kanske haft det i huvudet?
Nej, de stunderna av hänsynslös behandling av en efterbliven är säkert ett kärt minne för dig!
Varje gång du kommer att tänka på det, livar det upp dig lite, och stärker din självbild som
en grandios människa.. Du skulle säker gärna döda någon också, men ingen kommer någonsin
att sätta ett vapen i händerna på dig, tack och lov.

För övrigt skall det bli ett sant nöje att titta närmare på skjutgalningarna den dag FUP
kommer ut. Kommer säkert att finnas mycket guldkorn där!
Citera
2018-11-02, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Nej, de stunderna av hänsynslös behandling av en efterbliven är säkert ett kärt minne för dig!
Varje gång du kommer att tänka på det, livar det upp dig lite, och stärker din självbild som
en grandios människa.. Du skulle säker gärna döda någon också, men ingen kommer någonsin
att sätta ett vapen i händerna på dig, tack och lov.

För övrigt skall det bli ett sant nöje att titta närmare på skjutgalningarna den dag FUP
kommer ut. Kommer säkert att finnas mycket guldkorn där!

Nu har ju det iofs redan hänt, att jag tillåtits använda vapen, dock inser jag att det är en tävling du sen länge diskvalificerats ifrån. Nej det livar inte upp ett dugg, det gör dock din och dom andra foliehattarnas lyeskomik. Grattis.

FUP kommer ut när ärendet är klart, och jag vågar nog påstå att det inte kommer att stå det du tror. Dvs något i stil med "heheheh... Vi såg ett mongo... Heheheh... Tänkte att honom skjuter vi på för skojs skull..." vafan, vi ville ju bara lattja... Heheh"..
Citera
2018-11-02, 16:44
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Nu har ju det iofs redan hänt, att jag tillåtits använda vapen, dock inser jag att det är en tävling du sen länge diskvalificerats ifrån. Nej det livar inte upp ett dugg, det gör dock din och dom andra foliehattarnas lyeskomik. Grattis.

FUP kommer ut när ärendet är klart, och jag vågar nog påstå att det inte kommer att stå det du tror. Dvs något i stil med "heheheh... Vi såg ett mongo... Heheheh... Tänkte att honom skjuter vi på för skojs skull..." vafan, vi ville ju bara lattja... Heheh"..
Nu har du ju ingenting med utredningen att göra. Och ingen skulle någonsin blanda in en sådan som
dig i något såpass allvarligt som en förundersökning.. Skall bli rätt kul att se hur ni polishoror
börjar skriva när det faktiskt blir ett åtal. Jag tippar på de vanliga paranoida föreställningarna
om att "cheferna" eller politikerna satt krokben för de stackars oförvitliga poliserna!
Kan bli en smula humor faktiskt.
Citera
2018-11-02, 16:54
Bannlyst
Citat:
Nu har du ju ingenting med utredningen att göra. Och ingen skulle någonsin blanda in en sådan som
dig i något såpass allvarligt som en förundersökning.. Skall bli rätt kul att se hur ni polishoror
börjar skriva när det faktiskt blir ett åtal. Jag tippar på de vanliga paranoida föreställningarna
om att "cheferna" eller politikerna satt krokben för de stackars oförvitliga poliserna!
Kan bli en smula humor faktiskt.

Blir det åtal så slår det bara sönder era vanliga konspirationsteorier.

Men ännu mer humor då ni kommer med era vanliga konspirationsteorier, då utredningen läggs ned. Så där kan jag ge dig ett rätt, för mig blir det tom MERA humor om utredningen läggs ned.

Lyteskomik att avnjuta blir det i vart fall för mig, medan ni som vanligt grinar i eran bitterhet

Roligt att du nämner utredningar, jag jobbar nämligen med sådan verksamhet, med arbetsledaransvar över ett gäng utredare.

Idag gav jag avslag på ersättning åt en bidragstagande whitetrashhona,mycket bra start på helgen

Frågor på det?
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-11-02 kl. 17:04.
Citera
2018-11-02, 17:42
Medlem
Citat:
Tvärtom är det precis det jag gör då jag ser till det som poliserna torde ha upplevt på platsen, och inte kommer med div ovidkommande känsloargument såsom, "han var ju ett baaaarn".. Eller, "men han hade ju downs syndrom och förstod inte bättre"...

Det torde väl inte krävas så värst mkt objektivitet för att inse att polisen naturligtvis inte kan stå och fundera på sådant i situationener då deras egna liv ligger i vågskålen.

Du är inte speciellt smart som tror att dina hypoteser passar in i den verkliga situationen. Som många har skrivit här innan så är det enbart vad du tror och känslomässigt vill att det ska vara. Det fanns inget hot, poliserna gjorde panikartade och desperata beslut i ett läge där det inte fanns någon hotbild och definitivt ingen fara för deras liv. Det spelar ingen roll vad du tror och påstår, det är ändå rena fantasifoster du bygger upp.
Citera
2018-11-02, 17:49
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Blir det åtal så slår det bara sönder era vanliga konspirationsteorier.

Men ännu mer humor då ni kommer med era vanliga konspirationsteorier, då utredningen läggs ned. Så där kan jag ge dig ett rätt, för mig blir det tom MERA humor om utredningen läggs ned.

Lyteskomik att avnjuta blir det i vart fall för mig, medan ni som vanligt grinar i eran bitterhet

Roligt att du nämner utredningar, jag jobbar nämligen med sådan verksamhet, med arbetsledaransvar över ett gäng utredare.

Idag gav jag avslag på ersättning åt en bidragstagande whitetrashhona,mycket bra start på helgen

Frågor på det?
Frågor behövs egentligen inte alls! Vi fattar precis.. För övrigt har du nämnt rövar rätt mycket
på sistone. Och innan dess var det kukar.. Din tankevärld står klar för oss alla. Du har lite
i garderoben om man säger så.

När det gäller nedskjutningen av Torell får vi i sinom tid veta både ett och annat. Skall bli
kul att se hur du skall krumbukta dig igenom det!
Citera
2018-11-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Bra att du äger det.

Jorå, det var jag med på. Jag ville bara ge det ultimata exemplet. (Ganska iskallt av terroristerna. Hur visste de att downisarna inte skulle ta av sig bombvästarna osv?)

Snark. Att diskutera detta med dig är som att diskutera katolska kyrkans brister med Bill "Not a commie but still a tankie" Donohue. Klave jag vinner - krona du förlorar. Eller varför inte tu quoque med Stalin?

Herr Lindholm är igång igen med sin förvirrade retorik.
Nu var det inte dig jag diskuterade med, eller hur?
Vet du själv vad du skriver eller är det bara narcissismen som spökar hos Herr Lindholm.
Citera
2018-11-02, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Du är inte speciellt smart som tror att dina hypoteser passar in i den verkliga situationen. Som många har skrivit här innan så är det enbart vad du tror och känslomässigt vill att det ska vara. Det fanns inget hot, poliserna gjorde panikartade och desperata beslut i ett läge där det inte fanns någon hotbild och definitivt ingen fara för deras liv. Det spelar ingen roll vad du tror och påstår, det är ändå rena fantasifoster du bygger upp.

Jo det är helt klart betydligt mera sannolikt att dom uppfattade Eric som ett hot än att dom inte gjorde det, och att det och inget annat är anledningen till varför dom sköt.

Men fortsätt du och servera oss lyteskomik beståendes i allehanda stollescenarion, såsom att poliserna helt plötsligt fått för sig att öva skytte på ett mongo, och att Eric bara satt och luktade på blommorna, med en neonrosa vattenpistol liggandes 50 m ifrån honom på gräsmattan
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-11-02 kl. 19:03.
Citera
2018-11-02, 18:18
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Herr Lindholm är igång igen med sin förvirrade retorik.
Nu var det inte dig jag diskuterade med, eller hur?
Vet du själv vad du skriver eller är det bara narcissismen som spökar hos Herr Lindholm.
Detta är ett internetforum, skitskalle!

Vem som helst kan svara på vilket inlägg som helst när som helst. Problem med det, rövhål?

Citat:
Då kan väl du göra som så att du tar modellera och formar en "tacka" som du slår in i brunt omslagspapper och sedan virar gladpack om. Sedan tar du en startkabel med sådan där krokodilklämma (alltså inget riktigt dödmansgrepp) och tjoppar in sladden i modellerepaketet. Sedan kan du spankulera omkring lite i utkanterna av Tel Aviv eller Jerusalem eller Bagdad eller Kairo eller Tunis och se hur lång tid det tar innan du blir skjuten.

Givetvis så blir det inte mer farligt bara för att du blev skjuten. Men bete dig så och du tvingade helt enkelt polisens/militärens/whatevers hand. Punkt.

Men man behöver inte ens gå full bombattrapp för att hamna i knipa, som t.ex. Ahmed "Klockpojken" Mohamed gjorde. En sammanfattning:
  • Mohamed slaktar en nätdriven klocka och stoppar i en väska.
  • Visar upp den i skolan.
  • Blir tillsagd att stoppa undan den, för att det är 2014 och Texas. Folk vill inte vara misstänksamma i onödan.
  • Pluggar ändå in klockan i elnätet under en lektion, då tröttnar lärarna.
Bara det att han pluggade in den i elnätet är allt man behöver veta om honom. På starkströmsapparater står det att man inte skall pilla i dem för att det är inget för vanliga dödliga. Så en exponerad transformator som behandlas ovarsamt? Ai-ai-ai!
Senast redigerad av Herr Lindholm 2018-11-02 kl. 18:38.
Citera
2018-11-02, 18:19
Bannlyst
Citat:
Frågor behövs egentligen inte alls! Vi fattar precis.. För övrigt har du nämnt rövar rätt mycket
på sistone. Och innan dess var det kukar.. Din tankevärld står klar för oss alla. Du har lite
i garderoben om man säger så.

När det gäller nedskjutningen av Torell får vi i sinom tid veta både ett och annat. Skall bli
kul att se hur du skall krumbukta dig igenom det!

Ang första stycket : Inga kommentarer

Ang andra stycket : Det fina är att jag inte behöver krumbukta mig om något, hur det än går slår det sönder dig och dom andra foliehattarnas argument

Dock tycker jag personligen det är mera humor när ni kommer med era konspirationsteorier, men det är ju bara min personliga smak.
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-11-02 kl. 19:01.
Citera
2018-11-02, 20:55
Medlem
Har det kommit ut namn ännu på mördarna?
Citera
2018-11-02, 21:40
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Har det kommit ut namn ännu på mördarna?
Vilka mördare då?

Bara för att man dödar en annan människa så betyder det inte att man är en mördare. Och bara för att man talar osant så betyder det inte att man är en lögnare. Det krävs i bägge fallen mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in