2018-11-01, 22:55
Medlem
Näst efter migrationen och islamiseringen anser jag att MGTOW är det största hotet mot västerländsk civilisation sedan sovjetunionen.
Citera
2018-11-01, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Näst efter migrationen och islamiseringen anser jag att MGTOW är det största hotet mot västerländsk civilisation sedan sovjetunionen.

Låg IQ.
Citera
2018-11-01, 23:05
Medlem
Fast MGTOW tycker att samhället är orättvist.

Sanning om rättvisa skapas av de som har makten i media och rättvisa är nu enligt de flesta att män ska betala och kvinnor ska fritt fortplanta sig.

Vi går mot allt mindre relationer mellan män och kvinnor.

Vi går mot att 10-20 % av männen befruktar 90% av kvinnorna och jag tycker det är orättvist och därför borde staten skapa ett nytt yrke surrogatmödrar som kan återställa så att omkring 70% av männen kan få barn. Det kan ju vara bra på sitt sätt.

Fast vi måste skapa ett samhälle som är rättvist.

Ett alternativ vore att vi skapa ett samhälle med 70 % kvinnor och 30% män , det skulle också kunna vara rättvist då 70% av männen skulle få barn och 90% av kvinnorna.
Citera
2018-11-01, 23:07
Bannlyst
Det går att mobba dem som ansluter sig men det går även att mobba mobbarna av de mobbade.
Själv ansluter jag mig till deras fina tanke, även om alla i gruppen skulle lämnat den på 2 sekunder om de fick sig en snygg tjej framför sig. Det är människor helt utan integritet, jag har i många år applicerat deras tänk utan att ta åt mig av äran för att jag är en av dem, det är för att jag har en extremt stor integritet.

Jag mobbar de i gruppen men delar deras känslor och tankar. Det är rätt att göra så.
Senast redigerad av SympatiskPsykopat 2018-11-01 kl. 23:09.
Citera
2018-11-01, 23:10
Medlem
Anledningen till att MGTOW är så farligt är för vilka enorma samhällskonsekvenser det kan få om tillräckligt många män tar till sig filosofin. Men som liten "sekt" för ett fåtal män tycker jag det är jättefint och väldigt hälsosamt för de män som anammar det. Det är inte så att jag misstycker mot vad de predikar, utan just konsekvenserna för samhället, och för hur kvinnor skulle drabbas om män på stor skala börjar gå sin egen väg.
Citera
2018-11-01, 23:11
Medlem
Citat:

På några års sikt tror jag inte att MGTOW är ett hot mot vare sig Sverige specifikt eller ens västvärlden: det kommer att lösa sig. Om inte annat när tillräckligt många kvinnor upptäcker att de inte hittar någon att bilda familj med. Dock tror jag att feminismen hinner ställa till med fler problem innan det sker. Och jag tror det är feminismen som ligger bakom en stor del av det som lett till MGTOWs framväxt.
Citera
2018-11-01, 23:12
Bannlyst
Citat:
Anledningen till att MGTOW är så farligt är för vilka enorma samhällskonsekvenser det kan få om tillräckligt många män tar till sig filosofin. Men som liten "sekt" för ett fåtal män tycker jag det är jättefint och väldigt hälsosamt för de män som anammar det. Det är inte så att jag misstycker mot vad de predikar, utan just konsekvenserna för samhället, och för hur kvinnor skulle drabbas om män på stor skala börjar gå sin egen väg.

Det som äcklar mig är deras genomskinliga bitterhet, samtliga i gruppen skulle lämnat direkt om de fick sig en tjej framför sig som ville suga deras kuk.
Det är iofs ett problem generellt med människor, men nu talar vi om den här gruppen. Att sänka kvinnans marknadsvärde vore väl något gott, och det tror jag inte någon säger emot, den totala inflationen som råder på kvinna är för stor.
Citera
2018-11-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvhedern
Hahaha, bra skrivet faktiskt. Håller med dig.

Tja.
Citera
2018-11-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SympatiskPsykopat
Det som äcklar mig är deras genomskinliga bitterhet, samtliga i gruppen skulle lämnat direkt om de fick sig en tjej framför sig som ville suga deras kuk.
Det är iofs ett problem generellt med människor, men nu talar vi om den här gruppen. Att sänka kvinnans marknadsvärde vore väl något gott, och det tror jag inte någon säger emot, den totala inflationen som råder på kvinna är för stor.

Men MGTOW riskerar att reducera värdet av kvinnor till nästan noll. Hur stor del av en mans konsumtion görs inte idag just för att behaga det motsatta könet? Antingen för att behaga tillräckligt för att få någon, eller för att behålla någon. Konsekvenserna av dessa ändrade konsumtionsmönster kan bli helt enorma.

När kvinnors marknadsvärde nästan blir noll, så kommer istället de tvingas förnedra sig som fan och anpassa sig för att få tillbaks ett värde...och vill man verkligen straffa kvinnor med det?

Kvinnor behöver dras ner ett par snäpp, inte plattas ner i marken
Citera
2018-11-01, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geznor
Alltså va, vad säger du ens? Du verkar ha missuppfattat precis allt om MGTOW. Är du möjligtvis en kvinna således enbart driven av känslor? Jag får den uppfattningen av din "analys".

Det finns MÄNGDER med snygga/framgångsrika MGTOWS, dom har helt enkelt insett hur sinnessjuk den västländska kvinnan blivit så dom väljer nu att inte lägga någon energi på dom över huvud taget, därav ".. going their own way".

Här har du en av många exemplar av en MGTOW, ser denna kille "misslyckad och ful" ut enligt dig? Han är i princip en manlig modell som insett att västländska kvinnor är sönderknullade våp som ofta har mängder med könssjukdomar och skit i bagaget:

https://www.youtube.com/watch?v=7oU_rhOy8c8&t=10s

MGTOW, PUAS, INCELS etc är ENBART ett SYMPTOM av sinnessjuka kvinnor i landet. Det finns inga incels eller mgtow i sydamerika exempelvis, hur kan det komma sig, tror du?

Den västländska kvinnan har blivit helt förstörd i huvudet och därmed miljontals män som helt enkelt checkar ut.

Du är ett praktexempel på en förlorare, du tror att alla tänker som du gör. Sedan säger du att ingen orkar lägga ner energi på kvinnor, ändå finns det en hel rörelse och du länkar en video..

Du är motsvarigheten till en feminist.

Usch
Citera
2018-11-02, 00:14
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Bögar som inte är bluepillers som TS.
Citera
2018-11-02, 07:58
Medlem
Janos avatar
Citat:
Då har du en minst sagt skum prioriteringsskala över hot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in