2018-11-01, 14:58
Medlem
En riktig jävla pajas. Har varit med och slängt ut honom från krogen där jag jobbade, liten jävel, ser större ut tv.
Mycket droger.
Sett han på gymmet ibland, som sagt, pytteliten pajas med en hoodie som det står ulmefors på därbak😂
Ger intryck av att vara väldigt osäker.
Citera
2018-11-26, 23:15
Medlem
kukflashs avatar
Hans nya låt
https://m.youtube.com/watch?v=ctHvbc_KcRM
Citera
2018-11-26, 23:37
Medlem
Någon som kan bekräfta att han håller på med droger?
Citera
2019-04-24, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Någon som kan bekräfta att han håller på med droger?

Han verkar ha många strängar på sin lyra om man skall tro tråden nedan;

(FB) Polisjakt efter personer med ev vapen vid krock Stenungsund 20190423
Citera
2019-04-24, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imonsmack
En riktig jävla pajas. Har varit med och slängt ut honom från krogen där jag jobbade, liten jävel, ser större ut tv.
Mycket droger.
Sett han på gymmet ibland, som sagt, pytteliten pajas med en hoodie som det står ulmefors på därbak😂
Ger intryck av att vara väldigt osäker.
Tittade igenom hans instagram och han ser ut att vara mer mager än vad han är muskulös.
Citera
2019-04-24, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oggeboisan
Shit va sjukt!?

Vet någon var detta hände ? / Varför gjorde han så ??

Är detta något som är typiskt honom?
Men whaaaat..?

Jag som tänkte skriva att jag snackat med honom på Insta och att han svarade så ödmjukt och fint..När jag ser detta.. Så gör man inte. Mannen ville ju diskutera fram en lösning för sin son som hamnat i bråk med dem av vad man kan urskilja och Leonidas svarar med en käftsmäll.

INTE okej!

edit; Såg nu att mannen slagit en 15-årig pojke (Leonidas bror?) med knuten näve. Inte heller okej någonstans!
Citera
2019-04-25, 00:46
Medlem
Parasomnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Tittade igenom hans instagram och han ser ut att vara mer mager än vad han är muskulös.

Hans diet kallas tjack. Tjackis. It takes one to know one tyvärr
Tro mig, killen knarkar. Han var helt påtänd i senaste säsongen när han kom in, helt maxad svarta ögon ingen hörde vad han sa för han sluddrade sönder och var heeelt.

Hörde från en viss fågel att Han har dessutom skymtats på en rejvfest i närliggande område, helt laddad, eshad flöddad allt fan va det vae
Citera
2019-04-25, 00:47
Medlem
Parasomnis avatar
Är killen bara grovt autistisk eller sociopat?
Citera
2019-04-25, 00:52
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasomni

Han kanske är sociopat då hans farsa jobbar som socialchef i lilla Edet 🙄
Citera
2019-04-25, 01:43
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasomni

Han verkar ligga i sociapat-spektrat. Våldsam med grandios självbild. Vem fan får för sig att kalla sig själv Leonajdas annars?
Undrar om han är anorektisk? Paradise hotel-kropp , alla får magrutor om de svälter sig själva.
Senast redigerad av langaocb 2019-04-25 kl. 01:45.
Citera
2019-06-12, 21:39
Medlem
Skulle tippa på det sistnämnda.
Fastnade för någon vecka sedan på film i Stenungsund där han gör inbrott och stjäl trädgårdssaker hos privatpersoner. Var en privatperson som filmade sin egendom. Spreds som en löpeld i STO region efter inlägg i Facebookgruppen ”Grannar i stenungsund”.
Folk har blivit av med krukor och allt möjligt man har i trädgården under flera veckors tid. Man kan ju undra hur påtänd han är med tanke på att värdet lär ligga på max 5 kr i andrahandsvärde eller vad syftet är.
Synd om killen. gått alldeles för långt.
Citera
2019-06-12, 22:55
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Skulle tippa på det sistnämnda.
Fastnade för någon vecka sedan på film i Stenungsund där han gör inbrott och stjäl trädgårdssaker hos privatpersoner. Var en privatperson som filmade sin egendom. Spreds som en löpeld i STO region efter inlägg i Facebookgruppen ”Grannar i stenungsund”.
Folk har blivit av med krukor och allt möjligt man har i trädgården under flera veckors tid. Man kan ju undra hur påtänd han är med tanke på att värdet lär ligga på max 5 kr i andrahandsvärde eller vad syftet är.
Synd om killen. gått alldeles för långt.

Vilka fattiglappar på samhällets botten. Antar att han vare sig har några studieskulder eller ngt solitt cv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in