2018-10-31, 18:20
Medlem
Imorgon ska AIK säkra guldet på Jämtkraftarena men jag tror de slår sina huvuden blodiga. ÖFK kommer göra höstens bästa match. Det slutar 2-1.
2018-10-31, 20:51
Medlem
junkbords avatar
Tack Peking för att ni rädda vår urusla jävla pissförening från nedflyttning.
2018-10-31, 21:00
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord

Tacka inte oss, tacka BP. Vi gav dem ju alla möjligheter att vinna denna match, men de la krokben för sig själva med sina patetiskt usla avslut. Utan att överdriva hade de 6-7 solklara målchanser, medan vi hade 2...
2018-10-31, 21:03
Medlem
cooldogs avatar
Är så underbart jävla härligt att det bara är 2 matcher kvar så man slipper denna säsong sen. Helvete vad vi är dåliga, ingen vilja alls i laget.

Tack BP att ni är så förbannat dåliga så vi får spela allsvenskan minst en säsong till
2018-10-31, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Imorgon ska AIK säkra guldet på Jämtkraftarena men jag tror de slår sina huvuden blodiga. ÖFK kommer göra höstens bästa match. Det slutar 2-1.

Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Ska man inte tacka Poya Asbaghi?
2018-10-31, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Svara mig snälla, jag vill säga en sak till dig.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Vad hindrar dig?
Jag förstår att du tycker att det är jobbigt att hylla IFK Sebastian och att AIK är lillebror till IFK Göteborg.
2018-10-31, 21:24
Medlem
ZlatanManias avatar
Skaplig ångest inför imorgon, hade inte räknat med BP på något sätt men visst fan hoppades man lite. Man höll iaf siffrorna nere vilket kanske inte visar sig va helt oviktigt.
2018-10-31, 21:47
Medlem
snillet_1s avatar
Jag har inte sett matchen ikväll men har förstått utav rapporterna att det var ungefär som vanligt från vår sida. Börjar bli tveksam till Poya. Truppen är dålig och det finns en brist på spelare som kan vara bärande på mittfält och backlinje (DBW är en bra karaktär men inte tillräckligt bra som spelare längre) men satan vad mentalt vekt det här laget är. Så oerhört lite jävlar anamma i många av matcherna. Det spåras nånstans till Poya ändå.
2018-10-31, 21:49
Medlem
Frewibs avatar
Vilket fiasko om AIK torskar guldet.
2018-10-31, 21:55
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Nämnde aik 2018 som en av de smutsigaste trupperna under allsvenskans moderna tid. Fattar inte hur jag glömde den där pissklubben.

Paulinho, Abrahamsson, Lindgren, Yasin, Arkivuo, Abubakari.
Häcken 2017, så skev klubb att en av deras tio supportrar i form utav trazke gav upp sitt supporterskap.

1. Häcken berör.
2. Varför försökte Bajen desperat värva Paulinho om han är så smutsig och ni så fina?

Skall bli underbart att sparka bort er från europaplats på söndag, horungar.
2018-10-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
1. Häcken berör.
2. Varför försökte Bajen desperat värva Paulinho om han är så smutsig och ni så fina?

Jag vill inte ha smutset. Ja, ni berör alla tolv stackare på Hisingen.

Vet inte vad som skulle värma mest. Att se Kennedy knorra in segermålet på stopptid eller se Paulinho dra korsbandet?
2018-10-31, 22:23
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
1. Häcken berör.

Häcken berör bögar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in