Citat:
Att han sysslade med mordplaner den kritiska tiden är fastslaget.
Men jag känner mig lite skeptisk till att det skulle vara KiM som ringde till PM just denna torsdag när det förbereddes för avskedsfest och hennes föräldrar var på besök. Dessutom förberedelse för kompisars bröllop i helgen.
Om Kim kommit emellan i PMs mordplan så hade nog polis och åklagare talat om det.
Det är ju verkligen en nyhet. Så då tror jag att vi hört talas om det.
Jag minns intervjun med Deidre. Det är ju mer att hon funderar kring det här, att åka med på ubåtstur med Madsen den kritiska tiden. OM det hade varit fara för hennes liv då, kanske.
Men om det nu var upptagna KiM som ringde Madsen och kom emellan, så indikerar det ju på att PM planerade att mörda sin älskarinna ,vän och fd sambo DK.
Och då hade polisen informerat DK om detta. Om hon insett att hon själv stod på "menyn" så hade ju hennes känslor för Madsen runnit av fortare än kvickt. Inte hade hon fjompat omkring som en förälskad skolflicka då?
Jag har ju alltid trott att det var Madsen som ringde KiM. (Enligt uppgift då.) Efter att ha kommit på att den där intervjun kunde vara ett bra lockbete, att få med en kvinna på en ubåtstur med ett dyk.
Jag har inte så högt förtroende för live. Så vet inte riktigt vad jag ska tro här.
Men jag känner mig lite skeptisk till att det skulle vara KiM som ringde till PM just denna torsdag när det förbereddes för avskedsfest och hennes föräldrar var på besök. Dessutom förberedelse för kompisars bröllop i helgen.
Om Kim kommit emellan i PMs mordplan så hade nog polis och åklagare talat om det.
Det är ju verkligen en nyhet. Så då tror jag att vi hört talas om det.
Jag minns intervjun med Deidre. Det är ju mer att hon funderar kring det här, att åka med på ubåtstur med Madsen den kritiska tiden. OM det hade varit fara för hennes liv då, kanske.
Men om det nu var upptagna KiM som ringde Madsen och kom emellan, så indikerar det ju på att PM planerade att mörda sin älskarinna ,vän och fd sambo DK.
Och då hade polisen informerat DK om detta. Om hon insett att hon själv stod på "menyn" så hade ju hennes känslor för Madsen runnit av fortare än kvickt. Inte hade hon fjompat omkring som en förälskad skolflicka då?
Jag har ju alltid trott att det var Madsen som ringde KiM. (Enligt uppgift då.) Efter att ha kommit på att den där intervjun kunde vara ett bra lockbete, att få med en kvinna på en ubåtstur med ett dyk.
Jag har inte så högt förtroende för live. Så vet inte riktigt vad jag ska tro här.
Jag minns att Madsen var väldigt bestämd i att Kim ringde honom först. Jag är också, precis som du, säker på att det senare fastslogs att det var Madsen som ringde Kim först, när alla hans mordplaner gått om intet. Tyvärr kan jag inte hitta rätt artikel där detta omskrivs. Och det var en av de många lögner man lyckades överbevisa Madsen med.
Jag är fullständigt övertygad om att Madsen var en tickande bomb. Han hade lagt raketuppskjutningen på hyllan, hans ekonomi var helt körd i botten och han hade inte längre någon framtid. Han sket i vilket. Alla hans försök att få en ensam kvinna ombord hade gått om intet, och då kom han på att den där journalisten Kim kanske fortfarande ville ha en intervju. För henne var det ett mycket olämpligt tillfälle. Men efter att ha konfererat med pojkvännen så bestämde hon sig för att göra "intervjun". Och Madsen sa att intervjun måste ske samma kväll och absolut på hans ubåt under en tur på havet. Nån annan kväll kom inte ifråga.
Hej!)