2018-10-30, 23:52
Medlem
Jag är en sån där jävla känslomänniska så jag skulle bli ledsen av att se någon få kulan kastad emot sig. Haha.
Men vafan, varenda person där inne säger ju att de ska släppa den sen flera år tillbaka, eller?
Har någon ens gjort det efter Jeppe?
Det blir ju bättre tv även om jag tycker synd om personen, haha.
Citera
2018-10-31, 00:14
Medlem
Zlatan.s avatar
Tycker säsongen har höjt sig rejält nu senaste veckorna. Mycket tack vare Arvid
Citera
2018-10-31, 00:23
Medlem
Fhitals avatar
Visst att Arvid skapar underhållning, men jävlar vad korkade beslut han tar. Jag kan köpa att han valde att skicka ut Bettina om han faktiskt hade gjort något för att försöka förbättra sin relation till Rebecca. Då hade han ju kanske haft iaf en liten chans att vara kvar.

Nu har han ju verkligen alla emot sig och jag fattar inte riktigt hur han har tänkt ta sig till final.

Håller med många av er andra om att Wille är en riktigt skön lirare och hade mycket hellre sett honom än Lukas i final vilket det tycker känns som att det blir.
Citera
2018-10-31, 00:28
Medlem
Kudos till Arvid då han iaf hands down är den mest underhållande deltagaren denna säsong.. Många andra har varit så tråkiga, som till exempel Erika och Mendez...

Liksom, har Erika någonsin under denna säsongen ens bjudit på ett leende? Hon ser ju för fan sur/bitter ut hela tiden! Hon kanske är deprimerad/trött på att ha Lukas efter sig?
Senast redigerad av azintono 2018-10-31 kl. 00:32.
Citera
2018-10-31, 01:11
Medlem
Bordellmoderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Kudos till Arvid då han iaf hands down är den mest underhållande deltagaren denna säsong.. Många andra har varit så tråkiga, som till exempel Erika och Mendez...

Liksom, har Erika någonsin under denna säsongen ens bjudit på ett leende? Hon ser ju för fan sur/bitter ut hela tiden! Hon kanske är deprimerad/trött på att ha Lukas efter sig?
Hon har tagit resting-bitch-face till nya nivåer

Och var fan sitter hennes bröstvårtor? Tror dom sitter på sidorna riktade ut från mitten. Alternativt undertill. Tycker det ser sjukt jävla skumt ut varje gång man ser henne i bh när de kör facecam intervjuerna.

Arvid.

Lukas. teorin om att Erika slänger kulan mot Lukas i finalen låter bäst hittills. Om nu inte syster+William vinner då.
Citera
2018-10-31, 01:14
Medlem
Man måste ändå ge den till Wille, en av de smartare spelarna jag kan komma på nu. Hur många har tidigare stått i semifinalveckan och kunnat välja mellan minst 2 partners, kanske till och med 3 nu när Genri gjorde bort sig med Erika.
Citera
2018-10-31, 03:06
Medlem
Problemet för Wille att det finns ingen tjej som kommer få röster i en eventuellt final, Rebecka hatad och Mendez tycker nog ingen ska va i en final, Jennifer är ju i så fall den enda han kan stå med.

Tycker dock inte Erika och Lukas ska va i en final, har dom ens gjort något spel alls i spelet? Wille är ju den som verkligen ska va i en final enligt mig.
Citera
2018-10-31, 03:13
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasKenneth
Ny säsong drar igång 3:e september. Malin Gramer tillbaka som programledare.

Vad kan vi förvänta oss? Vilka kommer vara med?

https://www.viafree.se/program/reali...asong-9/969725

Varför har programmet en kvinnlig programledare som kan vara mamma rent åldersmässigt till många av deltagarna?
Citera
2018-10-31, 03:38
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Jennifer är för jäkla snygg egentligen om man tänker på hennes klädsel i senaste Instagram-videon.

Det jag ändå vill anmärka på är hennes tänder (tycker det ser onaturligt ut med perfekta tandrader) samt hennes boob-job, för onaturligt det också. Sen är hon lite för smal för min smak också.

Riktigt vuxen för sin ålder (28 år) är hon ju inte heller men det får lov att vara en annan sak.

Håller med. Hade rätt svårt för henne i dom första avsnitten och det gjorde henne ganska osnygg. Nu däremot tycker jag hon är vettig, har bra principer och håller på sina principer, smart, taktiskt och en ganska go kropp, liiiite för smal som du säger men absolut den snyggaste tjejen i huset. visserligen inte så svårt att konkurrera ut bitterfittan Erica och Mendes fiskmåsen med NOLL röv.

Citat:
Ursprungligen postat av Tradslang
Bettina har ju uppenbarligen fått någon form av PTSD efter att hon blev mobbad 2016. Vidrigare människa får man fan leta efter.

Vad hände egentligen? Fick hon hybris och trodde hon skulle komma undan med sitt vidriga beteende, så länge hon drog feministkortet bara.
En sak om hon beter sig vidrigt mot killarna eftersom hon hävdar att det är "girl power" även om det är noll logik i det ändå.
Men att bete sig vidrigt mot systrarna, speciellt Rebecka kan inte hennes "girl power" backa upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Fan vad jag hatar han Lukas, känns som en riktig tönt faktiskt och så jävla falsk. Har alltid velat ha ut systrarna men tyvärr har varken dom eller någon annan lyckats se det vilket gjort att andra har rykt. Tror väl tyvärr han kommer att vinna, vet att någon har sagt det och känns inte helt orealistskt.

Tycker Arvid känns lite konstig faktiskt i och med att han verkar "älska" Marcello från ingenstnas. Men han är väl ganska rolig i och med att han har skapat lite drama och ändå är "offensiv". Mos var väldigt tråkig och kunde lika väl åkt ut.

Nappar egentligen ingenting särskilt mycket på de andra killarna, även om de finns bra sidor. Han Gentri verkar ändå vara en schyst och skön kille, även han William känns ganska rolig och tror att Arvid har flera bras idor med.

Lukas är utan tvekan den deltagare som går mig mest på nerverna. Jag har aldrig varit med om en större cuck. Tvingar till sig kramar och pussar och när han inte får dom så börjar han gråta som i slutet av senaste avsnittet.
Så naiv och desperat loser var det längesen vi fick se i programmet med sitt "mitt hjärta bultar extra när jag ser dig, jag är helt ärlig" eller "han skjuter sig själv i benet".

Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina
Tyckte Lukas var så gullig och rolig i början men vafan! Stör mig på killar som inte fattar när man klart och tydligt säger att man inte har några romantiska känslor för dem, men ändå bryr sig om dem som person, så ”får de inte ihop hur det funkar” och tror att man bara inte är öppen med sina känslor...

Förmodar att du tillhör det kvinnliga könet?
Då måste jag fråga följande: Finns det ett beteende som är mer avtändande än Lukas? Att bete sig så desperat att det är skämskudde så fort han syns i bild.
Om du fick välja mellan vad som är mest vidrigt. Lukas patetiska beteende att böla, tvinga till sig pussar, kärleksförklara stup i kvarten, ha en IQ som en bebis osv.
Eller Marcelo? Vara en äkta douche, behandla kvinnor som skit, ha en personlighet framför grabbarna och en när man bara är med tjejen?

Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Ogillar Betina, (äcklig i sitt beteende, lyssnar inte, har inga argument mer än motfrågor, bortskämd?)
Ogillar Arvid, (Marceloälskare, inga argument, känslostyrd gråtpelle, mobbare)
Ogillar Lukas, (Rolig, men helt tom i bollen, gråtpojke, infantil i sitt språk, omanlig, osäker)

Gillar Jennifer, (Står alltid upp för det hon säger, smart = provsvaren, planerar i förväg (tecken på intelligens i alla sorters spel)
Gillar Rebecka, (Samma som med Jennifer, men med minuset att hon gick på Marcelos charm och gjorde Nina ledsen)
Gillar William, (Står upp som en man med bra argument i diskussioner, tar parti för orättvisor)
Gillar Genri, (Tar beslut baserade på eftertanke, förhoppningsvis kör han inte med Betina)

Mendes (Puckad men snäll)
Erica (Tystlåten, neutral helt okej)

Håller med om det mesta du skrev.
Gillade inte Rebecka när hon kom in och gillade inte Jennifer något särskilt innan heller men sen Marcelo åkte ut har Jennifer och Rebecka är helt klart blivit mina favorittjejer där inne men min absoluta favorit är utan tvekan Wille.
Han är riktigt rolig att titta på, ett original som går sin egen väg och struntar i vad andra tycker och tänker om honom, en man med pondus helt enkelt.
Han behöver inte gymma sex dagar i veckan, ha en man-bun eller knulla i tv som alla neandertalare strävar efter, han skapar ett underhållningsvärde ändå.
Han är även mer intelligent än vad man kan tro. Han gör skillnad på spelet/programmet och det verkliga livet, något som dom flesta tydligen har väldigt svårt för.
Citera
2018-10-31, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Kan man annat än att älska Arvid! Underhållningen blir ju 100a gånger bättre med sådana som han! Tänk att ha massa Lukas inne på hotellet tråkigare och dummare person får man leta efter
Håller med, han är som en jävla jojo. Han gjorde samhället en tjänst när han skickade fitt Betina!

Hoppas annars systrarna/Wille vinner. Arvid får gärna vinna också, så jävla gött och se någon som skiter i vad andra tycker och bara kör sitt egna race.

Bara jag som tycker den här säsongen varit jävligt vass? Skulle nog fan nästa ranka den som den bästa säsongen som varit, Smails första säsong kanske går före dock men sen är det nog fan denna.
Citera
2018-10-31, 07:32
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Varför har programmet en kvinnlig programledare som kan vara mamma rent åldersmässigt till många av deltagarna?

Tänkte det samma när jag kollade Are you the one med Martin Björk
Citera
2018-10-31, 08:54
Medlem
Jazzphers avatar
Det är nånting roligt när de filmar Arvid ensam på sin terrass på morgonen. Ska han gråta eller är han redigt förbannad?

En del sk starka spelare som åkt ut på sistone. Men ändå intressanta deltagare kvar. Hoppas Wille tar hem det! Genri är bra men hans spelplaner gick upp i rök så hänger väl löst om det blir att Mendes väljer mellan honom och Wille.

Aldrig sett nån älska spelet så som Rebecka ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in